Ronde 6 of meer groepje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Flowertje27, 3 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WitteVlinder92

WitteVlinder92 Niet meer actief

Ik hoop het ook!

@Basilicum ergens fijn dat er iets op gang gezet wordt. Ergens doodsbang dat er iets gevonden wordt en ergens doodsbang dat er niets gevonden wordt én doodsbang dat we niet serieus genomen worden. Dus weet het nog niet zo goed. Maar denk dat ik wel goed voor ons op kan komen. Hoop dat mijn man er ook in meegaat :|:o:

Nola26 vindt dit leuk.
  2. WitteVlinder92

Wat een goed nieuws van de eicellen, afwachten nu! Wat wil overstimulatie zeggen? Hoop voor jou dat het meevalt en neem je rust.

3. WitteVlinder92

Ah vrijdag weer, wat fijn! Ik verwacht een paar dagen later te zijn aangezien ik accupunctuur nog niet opgestart ben na vakantie en mijn cyclus dus weer kort is. Wie weet zitten we tegelijkertijd op een volle bank :p

4. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Dat er vocht rond je eierstok gaat ophopen wat naar je bloed kan gaan waardoor je bloed dikker wordt en je trombose kunt oplopen. Je kunt hierdoor in het ziekenhuis terecht komen

5. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

15 jul 2020
    1.129
    1.003
    113
    Vrouw
    Wauw wat een mooie opbrengst Humbly!
    Wees lief voor jezelf en doe het rustig aan♡
    Ik hoop heel hard met je mee dat er geen overstimulatie zal zijn en er zaterdag een goede terugplaatsing mag plaatsvinden, duimduimduim!

Humbly89 vindt dit leuk.
  6. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

15 jul 2020
    1.129
    1.003
    113
    Vrouw
    #1786 Nola26, 2 jul 2024
    Laatst bewerkt: 2 jul 2024
    Wij zijn gisteren bij de fertiliteitsverpleegkundige geweest en hebben de prikuitleg gehad (ovaleap). Na deze ronde gaan we gelijk beginnen met het iui traject! We hebben zoals doorgaans 6 pogingen.
    Vandaag ook het gesprek erover aan met m'n Leidinggevende. Ik werk in de (ouderen)zorg en hoop dat ze begrip zullen hebben dat ik niet kan plannen wanneer ik de (meerdere) zkh bezoeken zal hebben.

Vanmorgen 2e dag met een smiley op de cb, dus vandaag of morgen zal m'n ei vast springen:D vanavond nog maar even gezellig maken, ondanks dat ik er vanuit ga dat het niks zal uithalen, maja andere kant "de zal je net zien" gedachte. Heb mijn pijlen in elk geval nu op iui gezet:oops:

Roosje67, Basilicum en Peer14 vinden dit leuk.
  7. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Ja wat goed!! Wat fijn dat jullie gelijk mogen beginnen met iui!

Nola26 vindt dit leuk.
  8. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    Wat fijn dat ze de vaart er zo achter hebben! Na al dat geduld hoop ik dat dat nu snel beloond mag worden. Succes en veel plezier nog even vanavond ;)

Nola26 vindt dit leuk.
  9. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.316
    3.307
    113
    Vrouw
    Fijn dat je gelijk mag beginnen! Hebben ze verder nog iets onderzocht? Of is daar dus niets uitgekomen?

Nola26 vindt dit leuk.
  10. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.316
    3.307
    113
    Vrouw
    Hoe is het nu met jou? Iets positiever al? Waar zit je op de wachtbank?

Peer14 vindt dit leuk.
  11. Deniesjuh666

Deniesjuh666 Actief lid

7 dec 2023
    249
    194
    43
    Vrouw
    Thuiszorgmedewerker
    Brabant
    Heel veel succes! Hopelijk snel heel veel roze voor iedereen :)

Nola26 vindt dit leuk.
  12. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    Stiekem hoop en toch proberen mezelf te beschermen… 8 of 9 DPO ben ik nu obv ovulatietesten (22 en 23 juni positief). M’n temp was wat minder duidelijk door de Apple Watch, de koorts voor m’n ei en de wisselende temperatuur buiten. Vanmorgen wel ineens flinke temp stijging.

13. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.316
    3.307
    113
    Vrouw
    Oo klinkt wel spannend hoor! Ik duim voor je. Wanneer wil je gaan testen?

14. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

15 jul 2020
    1.129
    1.003
    113
    Vrouw
    Jaa super fijn!!
    Vorig jaar hebben we onderzoeken gehad waar niks uit is gekomen. Dat scheelt nu wel dat dat allemaal niet meer hoeft en daarom nu ook direct kunnen beginnen:D

15. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    Liefst wacht ik tot vrijdag (11/12 dpo) omdat ik dan echt weet waar ik aan toe ben en evt lekker een wijntje kan drinken op een feestje vrijdag. Maar ben bang dat de goede voornemens daarvoor al de deur uit gaan..

WitteVlinder92, Nola26 en Basilicum vinden dit leuk.
  16. WitteVlinder92

Dankjewel voor je uitleg. Rustig aan dus! ❤️

Humbly89 vindt dit leuk.
  17. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.316
    3.307
    113
    Vrouw
    Heb je nog een update gehad @Humbly89? En hoe voel je je? Ik zag trouwens dat je in het NOD groepje tm 15-7 zit. Stel je hebt zaterdag een tp, wanneer is je testdatum dan? Ik dacht dat juist bij een verse de testdatum later was.... Maar dat is al enige tijd geleden, dus kan het mis hebben :o:
    Jij al getest @Peer14? Of heb je jezelf kunnen beheersen ;)

18. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Ja die is later. Volgens mij de 18e maar dit wist ik nog niet toen ik me aanmeldde haha.

Ja update van gisteren was van de 16 eicellen, 14 rijp en 10 bevrucht.
    Ik voel me vandaag raar. Heb gebeld met het spoednummer dat ik met vlagen een pijnlijke band voel onder de ribben vanaf de maag naar de andere kant van de bovenkant buik en ben iets benauwd aan het worden. Voelt alsof de luchtpijp wat dichter is. Ze gaat het vanmiddag bespreken met de artsen, tot die tijd blijven hangen op de bank en meer drinken... ik zit al op 3.5 liter per dag o_O. Vanmiddag bloedprikken en morgen vroeg echo. En mijn damen zijn van slag. Helemaal verstopt wat ook extra druk geeft in de buik. Ben wel een kilo afgevallen sinds maandag dus gelukkig niet erbij

Ik ga er helaas niet vanuit dat zaterdag de tp zal zijn helaas:(

19. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.316
    3.307
    113
    Vrouw
    Goed dat je hebt gebeld, je kan niet voorzichtig genoeg zijn! Tien bevruchtingen is een hartstikke mooie score! Wanneer hoor je hoeveel cryo's er zijn en of de verse door gaat?

Zelf had ik 19 eicellen (14 bevrucht, 6 cryo's + 1 verse) en dus wel een verse tp gehad. Maar, en dat is een hele grote maar, ik heb er wel spijt van. Ik voelde mezelf niet fit en had last van mijn buik, maar was te ongeduldig. Nu er al 5 mislukt zijn, heb ik best wel spijt dat ik die verse toen gedaan heb. Ik wíst dat mijn lichaam er niet klaar voor zou zijn, maar omdat ik een 'go' kreeg, toch gedaan.

Ik hoop van harte dat je je zaterdag fitter voelt en je tp mag doorgaan! Ik kan je alleen als tip meegeven, kijk eerlijk naar jezelf! Beterschap!

20. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.316
    3.307
    113
    Vrouw
    Oo en er is van zonnatura een thee die de stoelgang bevorderd. Gewoon kruiden, geen gekkigheid. Maar die moet ik ook altijd drinken als ik aan de progesteron zit, want daar raak ik ook verstopt van. Bij mij werkt het altijd goed. Wellicht proberen? Win win, extra vocht en hopelijk minder druk op je buik ;):thumup:

Humbly89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina