Yes hoop het ook! Huisarts verwees speciaal door naar een kliniek waar een wachttijd van 10 dagen is. Ziekenhuis 58 dagen. Heb gecheckt en als het goed is vergoedt mijn zorgverzekering het gewoon.
Wat fijn dat er nu een doorverwijzing ligt en de huisarts niet moeilijk deed! Ik verwacht dat jullie dan eerst onderzoeken krijgen toch?
@Basilicum succes met de terugplaatsing vandaag! Ondanks dat je het al ergens hebt opgegeven, duim ik keihard dat deze het gaat zijn♡
Yes dat lijkt me ook. Heb online aanmeldformulier ingevuld dus wacht tot ze me bellen voor een afspraak. Heb begrepen eerst intake en onderzoeken.
Fijn te horen dat het goed is gegaan. Nu het vervelende gedeelte inderdaad. Op hoeveel dpo zit je nu met deze tp?
Dank je wel!! Alles is goed gegaan, wel nog super veel vocht in de buik dus moet nu echt bijna plat zoveel rust houden. Tot nu toe doen alle 8 nog mee.
Shit wat ontzettend balen joh! Je was er a van overtuigd, maar dit is echt zo’n geval waarbij je liever ongelijk hebt. Wees lief voor jezelf!