Ronde 6 of meer groepje

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Flowertje27, 3 aug 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Goed goed, last van progesteron klachten zoals altijd haha. Veel last van een vervelend gevoel onder in de buik gecombineerd met een wat drukkend gevoel.

Nee ik wacht rustig af, heb totaal geen testdrang nog dus blijf rustig afwachten.

Hoest bij jou? Al iets klachten? Wanneer ga jij testen?

Basilicum vindt dit leuk.
  2. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    Hoe is het bij jou op het wachtbankje?

3. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.316
    3.307
    113
    Vrouw
    Knap dat je zo geduldig bent @Humbly89. Bij mijn eerste ben ik de dag na de tp gestart :roflmao:

Hier gaat het wachten goed, maar ben helaas weer grieperig. Tweede keer in 3 weken :o:. Denk dat ik donderdag of vrijdag ga testen. Dan is het gewoon gelijk duidelijk :thumup:

4. WitteVlinder92

WitteVlinder92 Niet meer actief

Net gebeld door de kliniek dat zij niemand van mijn verzekering meer kunnen aannemen door plafond wat bereikt is met verzekeraar. Mijn eerste reactie was even heel hard huilen. Daarna weer doorgepakt en verzekeraar gebeld. Ga nu toch naar het ziekenhuis waar ze pas eind augustus een intake kunnen plannen. Maar goed, wat is een kleine 2 maanden wachten nou. Even omschakelen en positiviteit terugvinden.

5. WitteVlinder92

Beterschap! Heb veel zieken om me heen. Te lang en te veel regen gehad denk ik ;)

6. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Ik denk dat het komt omdat ik weer vanalles voel wat ik elke maand tijdens de iui voelde, elke keer dacht ik ohhhh dit kan wel eens een innesteling zijn zoals bij de miskraam en dan werd het niks, nu hetzelfde gevoel weer dus automatisch gaat mijn hoofd er al vanuit dat het weer niks is/wordt. En mijn lichaam heeft natuurlijk een oplawaai gehad van alles na de punctie. Zie er zelf deze maand niet veel hoop in.

Ughh gatver! Het zit niet mee:( Beterschap meid!

Ohh spannend!! Ik ga duimen dat het postief uitpakt :D
    Dat meen je niet?!? Snap je reactie heel erg goed! Mij werd tijdens het gesprek van de icsi verteld dat mijn verzekeraar maar een beperkt budget heeft voor icsi bij mijn kliniek en dat ik waarschijnlijk naar 1 behandeling kon doen dit jaar en dan was het budget op. Toch eigenlijk te gek voor woorden, je betaalt je scheel aan ziekenfonds.

Die 2 maanden gaan voorbij vliegen en dan kunnen jullie verder met de volgende stap:D

7. WitteVlinder92

Ik vind dat ook te gek voor woorden. Denk dat het niet uit moet maken of je naar kliniek a tm d gaat of het ziekenhuis zolang ze goede zorg bieden. Net wel Al direct gebeld door het zkh maar ze hebben ook een verwijzing voor m'n man nodig dus nu dat weer aan het regelen. Wat een gedoe, nu al.

Mn ei is ook enorm laat voor mijn doen. Nu CD 14 en eindelijk een fatsoenlijk zichtbaar streepje dus denk morgen positief. Heb de afgelopen dagen wel 3 a 4x getest omdat ik hem echt niet weer wil missen :roflmao:

8. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Ook dat nog :eek: Het zit jullie niet mee zeg. Nog meer wat je moet regelen voor je een datum krijgt.

Hahaha herkenbaar, ik testte soms ook 2 a 3x per dag om hem niet te missen, vooral als hij iets later was dan normaal. Op naar je positieve test komende dagen :D

WitteVlinder92 vindt dit leuk.
  9. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.316
    3.307
    113
    Vrouw
    Jeetje dat is bizar zeg, had ik nog nooit van gehoord! Je die hele mmm is echt een gedoe, hopelijk duurt hij zo kort dat je er niet aan hoeft te wennen ;)

10. WitteVlinder92

Hoop het ook! Verwijzing man nog niet binnen dus kan er morgen weer achteraan bellen. Hoe voel jij jezelf? Zijn de dagen wat vol te houden? Ik heb een goed gevoel bij je, weet niet waarom. Dus ik duim!!

11. Basilicum

Basilicum Fanatiek lid

9 nov 2022
    3.316
    3.307
    113
    Vrouw
    :$
    Weer wat erbij op het lijstje voor morgen ;). Hier gaat het prima hoor. Ben weer grieperig dus meer daar mee bezig dan de wacht dagen. Voor mij voelen de cryo’s inmiddels als ‘afmaken’. Heb er niet echt vertrouwen meer in, maar wil ze wel opmaken. Door het gebrek aan vertrouwen ,valt de spanning ook mee ;). maar superfijn dat jij er een goed gevoel bij bij hebt! Deze keer zou ik het niet erg vinden om ongelijk te krijgen ;)

12. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    Oh nee! Wat irritant!!! Knap dat je toch die positiviteit weer kunt vinden!

13. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    Getsie, zo naar om ziek te zijn.. er zijn wetenschappelijke artikelen die beweren dat het kan helpen bij de innesteling als je ziek bent omdat je weerstand lager is. Laten we dat gewoon voor je hopen!

14. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    Wat rot dat je toch geen hoop hebt voor deze maand na het lange wachten op IVF. Ik blijf voor je duimen hoor !

15. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    Dank je wel komt goed! Ovitrelle is eruit, toch maar getest mocht ik dan eerder willen testen voor duidelijkheid weet ik dat het geen ovitrille meer kan zijn

Peer14, Nola26 en Basilicum vinden dit leuk.
  16. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    Nou dat is in elk geval stap 1! Hoeveel dagen na tp zit je nu?

17. Humbly89

Humbly89 VIP lid

15 apr 2008
    9.714
    3.151
    113
    Vrouw
    4 dagen nog maar haha

18. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

15 jul 2020
    1.127
    1.002
    113
    Vrouw
    #1878 Nola26, 10 jul 2024
    Laatst bewerkt: 10 jul 2024
    Klopt dat moesten wij ook voor mijn man, maar gelukkig was de huisarts zelf zo scherp toen zij de verwijzing deed, maar hij had nog altijd een andere huisarts dan ik, dus eerst hem bij mijn ha moeten inschrijven, want dat is wel zo makkelijk na 11 jaar, iets met nooit bij een dokter komen:roflmao: Was allemaal zo gepiept en ook de doorverwijzing 2 dagen later. Komt omdat je man ook een zaadonderzoek moet laten doen:)

Haha dat wordt dus gezellig maken deze dagen, succes!

19. Nola26

Nola26 Fanatiek lid

15 jul 2020
    1.127
    1.002
    113
    Vrouw
    Ik hoop zo dat je ongelijk hebt Basilicum!
    Voor nu veel beterschap, hopelijk knap je gauw weer op♡

20. Peer14

Peer14 Bekend lid

11 mrt 2024
    564
    414
    63
    Vrouw
    Was een 5 daagse toch? Vanaf wanneer is dan betrouwbaar om te testen?

Deel Deze Pagina