ik dacht zelf ook zoiets ja aah owkey dus dan zou ik vrijdag/zaterdag al kunnen testen, is het negatief is het haast game over net als normaal zeg maar
Nou dan ga ik zaterdag nog maar eens een test wagen, geeft dan gelijkt duidelijk en een stukje rust dat je weet waar je aan toe bent
Herkenbaar, ik had hoop maar dat zakt met de dag weg haha. Ik moet de medicatie nog doorgebruiken t/m de 17e
Heb net gebeld omdat ik nog niets gehoord had en ze moesten mijn naam bij zijn naam zetten o.i.d. en dan zou het vandaag of morgen verstuurd worden. Even afwachten nog. Heb vannacht om 00u00 m'n lh piek gevonden. Vanochtend alweer negatief (goed zichtbare streep wel maar niet positief). Komt er dus op neer dat ik echt elke 6u moet testen om zeker te zijn van een positivieve test. Want rond 18u was hij nog negatief.
@Basilicum Voor jullie beide; Wat klote dat je geen hoop hebt. Maar we beschermen onszelf natuurlijk ook tegen een teleurstelling. Ik duim dames. Zoooo hard en leef onwijs mee ❤️
Ik denk dat dat het is inderdaad. In mijn gevoel zodra ik iets voel wat ik elke andere maand voel is het in mijn hoofd over. Of als de progesteron kwaaltjes afnemen ipv toenemen haha zucht we maken het onszelf wel heel moeilijk zo
Je bent niet alleen, herken je gevoel heel erg. Als ik geen bekkenpijn krijg (zwangerschap en miskraam wel) denk ik al dat het klaar is.
Nou m'n ei staat op springen want enorme buikkramp die doortrekt naar o.a. m'n lies. Heb nu ibuprofen genomen voor het eerst. Want waarom elke maand pijn zonder resultaat