Vanmorgen had ik deze test!! 13 dagen na de ovitrolle, 6 dagen na de terugplaatsing en 11 dpo. Vanaf nu even elke dag testen voor de oploop, ben helemaal in shock
Ik volg jou nog steeds stiekem maar oohhh dit ziet er hoopvol uit zeg!! Ik duim voor een mooie oploop en een plakker!!!
Ik volg jou achter de schermen stiekem nog steeds dagelijks en vind dit zo ontzettend rot voor je! Wat oneerlijk! Ik ga keihard duimen dat de laatste wel blijft plakken! Mijn arts zei ooit eens "je hebt 8 rietjes in de vriezer. Stel je voor in 1 van die rietjes zit je kind. Het is maar afwachten wanneer dat rietje word gepakt. Het kan de 1e terugplaatsing worden gepakt maar ook de laatste". Dus ik blijf hoop houden voor die laatste!
Ik ben nu alweer 20 weken! We krijgen een jongetje verder gaat het redelijk goed. Ik heb een navelbreuk en daar veel pijn aan, maar opereren doen ze niet tijdens de zwangerschap, dus ik moet nog even een tijdje volhouden maar verder gaat het gelukkig inmiddels goed met me!
Wauuuw op de helft alweer! Leuk een jongen! Ah dat is niet leuk, hopelijk neemt de pijn niet meer toe hoe meer je buik groeit. Word je na de bevalling geopereerd wanneer het mag? Fijn dat het verder goed gaat!
Dank voor je lieve woorden @Joylynn, doet me goed! En wat leuk dat jullie een mannetje krijgen. Wat vervelend van die navelbreuk zeg. Krijg je daar met je groeien van je buik ook steeds meer last van? Lijkt me heel naar!
Heb je het al aan je zoon verteld? Ik weet dat hij zo mee heeft geleefd! Ben benieuwd naar zijn reactie!
Hahaha ik rende vanmorgen zijn kamer in om 6 uur tijdens het aangeven van zijn medicatie en riep zie je hier een 2e streep??? Hij zegt ja een dunne en een dikke. Ik zeg ja toch wel he! Hij ja. Mag ik nu weer slapen, spreek je vanavond Vanmiddag zei hij dat hij hoopt dat het nu wel goed gaat en hij het ook spannend vind. Denk dat het voor hem pas echt wordt als hij de echo foto heeft gezien. Tot die tijd is het allemaal nog niet tastbaar
Ik heb jou gevolgd en jeetje wat ben ik blij voor je zeg!!! . Super leuk meid. Hopelijk heb je een voorspoedige zwangerschap!! Ik blijf met je mee duimen! ❤️