op 12 dpo een witte test. Vanochtend een flinke tempdaling. 0,4gr. Geen hoop meer. Haha oke. Ja dan word het wel een prijzig grapje. Haha jij kan weer vooruit! Al hoop ik voor je, dat je ze niet allemaal nodig zult hebben.
hihi eerst een voorjaarsbaby, toen een zomerbaby & nu gaan we voor een najaarsbaby Als je er zo overnadenkt. Ben je gewoon echt lang bezig.
@Mila27 oohhh dat testen ken ik zo, bij mij gaat het altijd net zo. Verschrikkelijk eigenlijk. Test doen, turen, ziet zogenaamd wat, andere test doen, turen ziet niets. Dag erna zelfde liedje.
@Meisje93 ja mijn zoontje is van juli.. was echt heerlijk! Lekker in de zomer, niet constant na hoeven denken wat het kindje aan moet enzo.. en toen we voor nr 2 gingen had ik idd gehoopt op maart/april.. lekker voor de zomer.. maar helaas.. nu word het al minstens september/oktober.. met een beetje geluk @Krily vreselijk toch ik kan ook heel lang staren naar testen.. in allerlei soorten licht bekijken, uit allerlei hoeken, weer uit de prullenbak vissen..
@Krily hihi met hoeveel dpo begin je met testen dan? Ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen. @Mila27 Idd fijn! Ja bizar heh, Hadden idd ook op maart/april gehoopt. Nu wordt het sowieso na september. Hopelijk is iedereen snel zwanger hier.
Hoi allemaal.... ik ben een beetje rond aan t kijken op het forum, heb nog geen berichten geplaatst verder en ken niemand dus weet niet of ik welkom ben Ik heb een dochtertje van 5.5 met mijn ex en ben met mijn huidige partner al bijna 5 jaar samen. Nu zijn wij bezig voor een broertje of zusje maar waar ik bij mijn dochter spontaan "per ongeluk" zwanger raakte zijn wij nu aan ronde 6 begonnen.... maandag is ronde 5 (officieel, ik was al een aantal maanden eerder van de anticonceptie af maar ben toen niet bezig geweest met zwanger worden) waarschijnlijk mislukt.. dan word ik weer ongesteld en ik voel het nu al aankomen helaas. Mijn vriend heeft pas zijn zaad laten testen om andere redenen en dat was goed, iets mindere kwaliteit dus de arts zei dat het wat langer zou kunnen duren dan gemiddeld maar dat we gewoon zwanger kunnen worden en dat we er zonder onderzoek waarschijnlijk nooit achter gekomen waren dat t iets minder is omdat we dan gewoon zwanger geworden waren uiteindelijk... maar nu een half jaar verder begin ik me toch al zorgen te maken ook al is het "pas" een half jaar.....
@Sylvanaaa welkom. Vervelend dat je ws. door bent naar de 6e ronde. Snap dat je je zorgen begint te maken, maar het hoeft nergens aan te liggen. Bij dochter was het praktisch gelijk raak. Nu in ronde 8 belandt. Bij dezelfde man.
Zwanger worden lijst Jess89, 1e kindje, 8e ronde Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, 8e ronde L2092, 1e kindje, 7e ronde Eerstewondertje, 27 jaar, 2e kindje, 5e ronde BlueEyedSoul88, 1e kindje, 7e ronde Mila27, 27 jaar, 2e kindje, 7e ronde Krily, 1e kindje, 6e ronde deeerstekeer, 28 jaar, 1e kindje, 8e ronde Ninaatjuh, 2e kindje, 7e ronde Saaaraaa, 2e kindje, 5e ronde TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, 5e ronde (na 2e mk) NOD lijst Januari 3: BlueEyedSoul88 8: TantePerenboom 9: Krily 10: deeerstekeer 11: Eerstewondertje 18: Jess89 19 : Mila27 28: Meisje93
@Sylvanaaa hier ook bij de eerste vrijwel direct zwanger.. helaas is dat geen garantie bij de 2e.. zoals @Meisje93 ook al zegt
Hier is de temp ongeveer gelijk gebleven, 0,03 graad gezakt maar gelijk aan eergisteren begint nu echt wel spannend te worden. Op advies van een kennis detector veranderd en ja hoor, daar is m’n eisprong ben benieuwd!
Niet haha, ik wacht het rustig af. Liever rood dan witte test.. denk dat testen dag na NOD vroeg genoeg is
@Krily jij ook alweer je kruis. kan niet wachten, dat ik ook weer aan de gang kan met ovulatietesten. Doe je iig iets heh.