Hoe is het vandaag dames? Ik ben weer in een periode dat ik minder makkelijk mee kan lezen. Ik heb best wat tijd om te schrijven, maar dat is steeds pas als het bij jullie al middag/avond/nacht is, dus dan staat er zoveel Ik vind het altijd makkelijker om tussendoor af en toe te kijken en te reageren @Eendje86 : het lijkt me zo ontzettend rot om zo beroerd te zijn, vooral voor je oudste idd. Ik was heel misselijk bij mijn tweede, dagelijks overgeven, maar niet zo erg dat ik niets mee kon. Dat lijkt me echt moeilijk hoor... Begrijpt jouw dochter het al een beetje? Mijn oudste was nog een baby toen ik weer zwanger werd (nog geen 1,5 toen de tweede geboren werd) dus die kon ik het ook niet uitleggen. Denk dat jouw dochtertje ook nog net te klein is he?
@Meisje93 nee niet dezelfde aantal uren slaap kunnen hebben, bijna elke nacht de halve nacht wakker geweest wel in bed gebleven maarja Dit is mijn tempkaartje:
Hmmm... Nog geen eisprong in je kaartje te zien. Het zou kunnen dat het gisteravond was, met een slowrise. Hopelijk is morgen je temperatuur mooi omhoog! Oh, en ik zie nu jouw bericht (we hebben elkaar gekruist ): het gaat hier verder prima. Ik mag hier in de VS een verloskundige zoeken, dat is wel even puzzelen omdat we overal maar kort zijn
Hmmm ik denk eerlijk gezegd dat je kaartje dan niet heel betrouwbaar is.. je zou eigenlijk echt dezelfde aantal uren slaap moeten hebben voor een vergelijkbaar resultaat...ik kan hier ook helaas nog geen eisprong uithalen...
Haha mee klopt die conclusie had ik getrokken maarja als je niet kan slapen dan doe je daar weinig aan (heb ik overigens wel vaker, heel irritant ). Als ik 2 dagen 37 invul (morgen en overmorgen) dan zet hij de eisprong op maandag. Ik ga dus op basis daarvan en de positieve ovulatie test en afscheiding maar uit van zondag/maandag de eisprong. Nu maar weer wachten. Vind alleen jammer dat ik zondag niet geklust heb met een eisprong waarschijnlijk op maandag maarja
Ik heb hiervoor ook 2 rondes getempt en mijn temp stijgt inderdaad niet zo snel. Heb net nog aanvullend gereageerd haha OW wat een uitdaging zeg om daar een vk te zoeken. Maar misschien kan je een papieren dossier krijgen zodat je elke keer in de buurt kan?
@Manna zit je niet al te ver in je cyclus om nog een eisprong te krijgen? Gezien je vorige cyclussen? @marb lastig! Al een idee hoe je dat aan gaat pakken? Weten jullie al wel jullie route? Mss kun je al vooruit plannen en beginnen met zoeken naar vk’s daar waar je op dat moment bent?
@Manna : laten we hopen dat dat het is dan, inderdaad! Heb je wel eens vaker zo laat in je cyclus nog een ovulatie? Wat de verloskundige betreft, ook @Mila27 : we weten het wel ongeveer, dus dat komt wel goed Het is gewoon raar om bij een onbekende ineens te komen, maar dat is niet echt een probleem haha!
Dat is ook zo, ik twijfel ook of ik uberhaupt voor een intake hier zal gaan. Ik weet wat de adviezen zijn en welke risico's ik loop. Ik geef mijn man zelf wel counseling over prenatale screening Maar een echo wil ik wel
Ai dan is het helaas erg onbetrouwbaar. Maar het zou idd eventueel een slowrise zijn. Dan moet je temp. morgen echt gaan stijgen.
Ik ben al 2 dagen behoorlijk “gassy” zoals FF het zo mooi omschrijft Ben benieuwd of dat een goed teken is...
Poeh, nu je het zegt! Daar had ik deze maand ook onwijs veel last van Even in mijn temperatuurkaartje kijken! Edit: 5 dagen in mijn lf heb ik 'gassy' ingevuld Ik duim hoor!
6,7,8, 10 en 12 dpo. Ik testte 14 dpo positief, maar die was al heel duidelijk, dus had een paar edagen eereer ook wel positief getest denk ik.
Oke, ik zit nu op 8dpo (heel misschien 9) maar ga nu nog niet testen. Ik probeer het vol te houden tot zaterdag.. hopen dat mijn temp mooi stabiel blijft..