Hoi dames.. Dilemma, weet niet welke temp ik moet pakken en dus ook niet of ik wel ga testen..... Vannacht (4:20 nieuwe tijd) moest ik naar wc, toen was temp 36.97, nu (8:15 nieuwe tijd) net weer getempt en is mijn temp 37.08. Welke moet ik pakken? Zal even 2 kaartjes bijvoegen, lage temp is van vannacht en ongeveer gelijke temp van net...
Je moet elke dag na hetzelfde aantal uur slapen, tempen. Dus als je naar de wc bent gegaan, is je temp al niet meer betrouwbaar 1e temp ligt eraan of je normaal ook na zoveel uur tempt
Dit is niet helemaal waar... Als je de FF app opent en kijkt bij de informatiebits die zij geven wordt er beschreven dat (bijv in geval van wisseldiensten of klein kind thuis en gebroken nacht) je je temp kunt nemen wanneer je het meest geslapen hebt
Ja maar wel na min 5 uur.. en als je elke nacht tempt na 7 uur slaap, is je temp dus al niet meer helemaal betrouwbaar..
Dat ken ik dus nergens terugvinden, zelfs op google niet. Maar goed, ben blij dat ik niet meer hoef te temperaturen
Lastig... Ik las in het andere topic dat je standaard om 6.30 tempt. Dan zou die van 8.15 het meest in de buurt zitten. Maar beide tijdstippen kloppen dan volgens mij niet. Hier vandaag ook geen geldige meting. Vanacht feestje gehad. Half 5 gaan slapen. 10.30 wakker. Ik heb altijd wel ongeveer 6 tot 7 uur slaap. Zou deze meting dan geldig zijn?
@MinnieM ja hoor die is dan geldig. Ik slaap niet altijd op dezelfde tijd. Maar hou altijd 6u slaap aan. Dat gaat goed. Als ik een uurtje langer slaap heb ik gelijk een piek.
Thanks! Het is fijn dat de meting geldig is. Temp klopte namelijk wel. Ik wordt ook altijd wakker na 6 a 7 uur slaap. Bijzonder hoe het lichaam werkt.
Zwanger worden lijst Jess89, 28 jaar, 1e kindje, 11e ronde Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, 10e ronde Mila27, 27 jaar, 2e kindje, 10e ronde deeerstekeer, 28 jaar, 1e kindje, 11e ronde MinnieM, 1e kindje, 5e ronde (+2 wachtrondes ivm bbz) sssannnie, 30 jaar, 1e kindje, 9e ronde Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, 8e ronde SD90, 28 jaar, 1e kindje, 8e ronde Daantje17, 29 jaar, 1e kindje, 8e ronde D1987, 30 jaar, 1e kindje, 7e ronde Krily, 23 jaar, 1e kindje, 9e ronde Saaaraaa, 24 jaar, 2e kindje, 7e ronde BlueEyedSoul88, 29 jaar, 1e kindje, 10e ronde (MMM) Manna, 29 jaar, 2e kindje, 6e ronde Happygolucky, 2e kindje, 8e ronde Loessje1987, 31 jaar, 2e kindje, 8e ronde NOD lijst Maart 27: Saaaraaa 28: MinnieM 29: Daantje17 30: Meisje93 30: Manna April 2: BlueEyedSoul88 3: Lisa280887 4: Loessje1987 5: D1987 8: SD90 ?: deeerstekeer 10: Krily 13: sssannnie 14: happygolucky ??: Jess89 22: Mila27 Zwanger! TantePerenboom, 31 jaar, 2e en 3e kindje, 5e ronde (na 2e mk) Uitgerekend op: 19 september ‘18 Het is een meisje/jongen Eerstewondertje, 28 jaar, 2e kindje, 5e ronde Uitgerekend op: 21 September '18 Het is een meisje/jongen Eendje86, 2e kindje, 9e ronde Uitgerekend op: 22 oktober ‘18 Het is een meisje/jongen Yaraartje, 32 jaar, 1e kindje, 7e ronde Uitgerekend op: 18 november ‘18 Het is een meisje/jongen marb, 34 jaar, 3e kindje, 8e ronde (2e na pauze) Uitgerekend op: 23 november '18 Het is een meisje/jongen Afspraken Maart 26: Eerstewondertje - controle VK 28: Eendje86 - termijnecho April 7: Eerstewondertje - Geslachtsbepaling 26: Eerstewondertje - 20 weken echo
Ik temperatuur ook verschillend hoor. Ene keer lig ik nou eenmaal eerder in bed en soms ga ik er eerder uit. Daarnaast moet ik iedere nacht wel 2 keer maar de wc! Ga echt niet iedere keer van te voren temperaturen. En om eerlijk te zijn; al doe ik dat wel, dan zit er helemaal geen verschil in de uitkomst..
Fijn dat het voor jou zo werkt! Toch grappig hoe anders elk lichaam reageert. Mijn temp reageert dus wel vrij snel op veranderingen...
Dit heb ik ook! Geen idee of die ook reageerd op een toiletbezoek. Maar als ik een uurtje langer slaap. Is mijn temp 0.1-0.2gr hoger. @Saaaraaa , @MinnieM & @Manna Wanneer gaan jullie testen? Ik morgen. Wil eigenlijk niet, maar man wilt het graag voordat hij dat potje moet gaan vullen. Heel begrijpelijk natuurlijk. Al weet ik nu al, dat hij wit zal zijn.