@Meisje93 spannend morgen mijn duimen draaien! Ik snap hem wel hoor Ik hoop volgende week zaterdag te testen, dan ben ik 12 dpo. Volgens ff is mijn nod vrijdag op 11dpo. Dus dan hoef ik misschien niet eens te testen.
Ik snap je man wel hoor. Ik weet niet wanneer ik ga testen. Ik ben nu ook 10 dpo. Misschien op 13 dpo (met mijn lf van 12 dagen lijkt me dat wel netjes). Of ik wacht nog even... Ik weet niet wat het is deze x. Ik ben beetje bang om te testen.
ik ook. Daarom ga ik het ook doen. Zeker netjes. Ik raakte nooit eerder dan 13dpo een test aan. Snap heel goed je gevoel. Ben ook doodsbang.
ja het kan nog. maar ga er niet vanuit. kruis staat zo wel logischer. Maar je hebt een paar open bolletjes rond die dagen. Wat het lastiger maakt.
@Meisje93 Nee wat klote zeg Knuffel meid! Heb je nu al een vervolgafspraak of...? Duimen voor een late innesteling....
nee. Man gaat morgen potje inleveren. dan wachten op uitslag. en dan pas afspraak voor gyn maken. duurdt allemaal lang dus
@Meisje93 he bah super balen zeg! dikke knuffel. @D1987 ik vind het kruis zo op een betere plek staan eigenlijk
Ik snap het ook niet. Zo bizar. Daarom vroeg ik al een tijdje geleden of er tijdens de bevalling ingrepen nodig waren waardoor je wellicht littekenweefsel ofzo hebt opgelopen... Maar dat was volgens mij niet het geval toch? Goed dat ze er nu in ieder geval verder naar onderzoeken. Digi knuffels! Xx