Omdat de kans op vals negatief dan nog heeeel groot is. Kijk maar: https://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=10 En als het negatief is baal je en denk je dat het toch te vroeg is. Als we nu samen zaterdag testen?
Toen we net getrouwd waren paar maand terug zeiden ze ook: “en over 9 maand een baby??” Alsof het zo vanzelfsprekend is....
ben benieuwd. Vrijdag zou je een oploop moeten zien. @Manna spannend! Hoe is je tempkaartje? omdat de meeste innesteling plaats vinden tussen 5 & 10dpo. Dus dan zou je op 10dpo niet zoveel gaan zien. zou lekker 12 of 13dpo gaan testen.
Nou het is gelukt heb nog niet getest. Die site is ook handig minieM! Haha zaterdag is beter inderdaad, zondag misschien specialer op eerste paasdag (als ik dat red) Mijn tempkaartje (en mijn gevoel) is niets bijzonders. Ben al blij dat ik 9dpo niet al licht bloed verlies had. Ik ga dus gewoon van een ongie uit, maar je blijft wel hopen tot het niet meer kan
@Manna super dat je niet getest hebt! Nog even volhouden. Hoe doe je zo'n overlay. Mij lukt het niet, zonder een VIP account.
Jullie (behalve @Mila27 ) houden me op het rechte pad. Als ik naar charts ga, dan staan er knopjes boven het kaartje. De linker moet je dan hebben.
dan moet ik toch maar de app gaan downloaden. Via de site krijg ik de melding dat ik een VIP account moet hebben.
Lief dat je het vraagt! Het gaat goed. Gister termijnecho gehad. Alles zag er goed uit. Ben 5 dagen vooruit gezet. Nu 11+1 Misselijkheid is te doen
@Eendje86 Fijn dat alles er goed uitziet en de misselijkheid te doen is nu. Hopelijk snel helemaal verdwenen! @MinnieM Spannend! Ik zou nooit 2-3 dagen kunnen wachten na zo'n twijfeltestje Hier 5dpo normaalgezien, en beetje in twijfel of mijn ei daadwerkelijk gesprongen is. Normaal altijd pijnlijke tepels na eisprong en nu nog steeds niet. Achja, we zullen het wel zien zeker. Zaterdag vertrekken we voor 5 dagen naar Londen dus dat worden een paar dagen met veel afleiding, hopelijk gaat het wachten zo wat sneller.
Vandaag heel raar. Met temp meten was het eerst 36.8 en toen opeens 37. Ik heb maar op mijn kaartje 36.9 aangehouden.... Na ei zit ik altijd 36.8 of hoger. Als het verder daalt dan lijkt me dat het mis gaat. Maar ik wacht weer af. Er is iets bezig de vraag is alleen blijft het op de juiste plek zitten of toch niet.... pffff
Ik heb maar inlegkruisje gebruikt voor het geval de rode duivels er toch aankomen... dan officieel langste lf ooit. Ik durf nergens op te hopen...