Hier vanavond weer cytotec gebruikt. Heb wel behoorlijk kramp. Niet zo erg ala vorige week. Ik heb er een hard hoofd in. Ik verwacht dat vrijdag de conclusie wordt om te gaan curetteren.
@Elletje He wat naar meid heel veel sterkte @Meisje93 Oh dat is niet wat je van te voren verwacht he dat je er een jaar mee bezig bent, zo niet leuk Knuffel! @Eerstewondertje ik ben ook benieuwd @deeerstekeer wat balen dat je ongesteld bent geworden @Krily al getest of wacht je tot NOD?
Tja wat doe je eraan he we hebben rond de vruchtbare dagen geklust en dat werkt ook niet dus dan zal het toch aan mij liggen dat het niet lukt
Meid zo moet je niet denken.... wij hadden ook 8 rondes lang geklust rond de vruchtbare dagen... als zo simpel was bestond dit topic niet. De kans op bevruchting is klein en als het eitje bevrucht wordt is er maar 50% kans dat het zich innestelt. Het zwanger worden is echt een groot wonder.
Nacht was minder heftig dan de vorige keer. Heb vooralsnog het idee dat het deze keer meer heeft gedaan. Vanmorgen redelijk wat bloedverlies met stolsels. Heel erg hard aan het hopen dat het nu doorzet. We hebben hier wel besloten dat we tot en met mei er niet mee bezig willen zijn om weer zwanger te worden. We gaan 8 juni trouwen (geregistreerd partnerschap, maar voelt hetzelfde) en daarna gaan we weer met ovutestjes en alles in de weer. Tot die tijd zorgen dat alles schoon wordt en gewoon no pressure gezellig maken samen.
@Elletje hopelijk ben je straks helemaal schoon! Even rust! Is ook erg belangrijk. X @deeerstekeer ben helemaal eens met @Eendje86 wij hebben ook al 10 rondes op de juiste momenten seks. Maar er komt veel meer bij kijken!
Ja dat weet ik maar ik ben het gewoon ongelofelijk beu iedere keer de kit teleurstelling sta gewoon bijna op het punt dat het voor mij gewoon allemaal niet meer hoeft
@Meisje93 en @Eendje86 We krijgen er voor 95% zeker een klein broertje bij! Had zelf wel verwacht dat het een jongen was, kon me eigenlijk niet voorstellen dat het een meisje zou zijn. Rest van de omgeving, incl. mijn man dachten een meisje, was dus wel even een kleine teleurstelling maar goed. ook een jongensgezin is leuk. En manlief zei vorige week dat hij misschien toch nog wel een 3e wilde, dus wie weet. @Elletje hoop zo voor je dat het doorzet nu! Dat je die curettage bespaard blijft. Dat is toch ook weer een ingreep die je moet ondergaan. Leuk het GP! Al alles er voor geregeld, of aan het regelen? @Krily spannend, kunt toch alleen maar afwachten he. @deeerstekeer Het enige wat je een hele hoop nodig hebt bij zwanger worden is geluk. Net het geluk dat alles goed samen komt en dat dan het vruchtje goed innestelt. Het is niet zo dat zoals @Eendje86 en @Meisje93 ook al aangeven dat je er alleen "met klussen rond de vruchtbare dagen" er bent en het dan ineens lukt.
Dat snap ik wel hoor, maar kijk maar eens bij de ik ben zwanger topic, genoeg verhalen over meiden die na 2 jaar of langer zwanger worden. De hoop niet opgeven hoor!
wat leuk @Eerstewondertje een jongetje! jongensgezin is idd ook leuk! @BlueEyedSoul88 heel veel succes morgen! Zie je er nog tegenop?
Dames! Heerlijk weekende ardennen gehad hier met manlief en vrienden/broer/zus en aanhang Voor nu heerlijk ontspannen. Morgen HSG. Ben benieuwd...
snap ik heel goed! Hopelijk valt het reuze mee. Verhalen zijn helaas erg wisselend. Heerlijk zeg, weekendje weg! Even lekker ontspannen.