Ronde 6 of meer, wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Krily, 13 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    @Yaraatje nee waarom ben je van de lijst? Is er iets mis??? Of is het gewoon een foutje?

2. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Ach jeetje! Ik schrik hiervan!
    Wat super heftig, en ik hoop dat je het samen met je man goed kan verwerken. Hopelijk duurt het geen eeuwigheid meer voordat je weer zwanger ben.
    Hele dikke knuffel.

3. Eendje86

Eendje86 Fanatiek lid

29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    Ach nee, ik poste net, maar tegelijk met jou.

Wat verdrietig zeg... :( Hele dikke knuffel...

4. Yaraatje

Yaraatje Actief lid

19 dec 2015
    347
    201
    43
    NULL
    NULL
    @Krily en @Eendje86
    Dankjewel.
    Moet het ook echt even verwerken, elke keer weer huilen tussendoor. Wel gewoon aan het werk, die mensen zullen wel denken... Ook de wachtkamer vanmorgen vond ik zo zwaar. Kom je daar binnen zitten daar allemaal zwangeren vrouwen... Ben weer naar buiten gegaan, moest zo huilen.
    Mijn vriend is zo ontzettend lief gelukkig, hij is er veel nuchterder onder. Hoewel hij vanmorgen ook wel heel spannend vond. Maar ik wist al zeker dat het niet goed meer was.

5. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    @Krily wat een ellende... sterkte meis. Is je temp ook echter onder de ondergrens gekomen? Ik heb besloten deze ronde na ei te stoppen met temp omdat ik er helemaal kriebel van werd. Ik heb de eerst 10 dagen ook geen temp gemeten. Ben sinds gisteren weer begonnen om wel de ei te spotten maar laat het tempen daarna rusten. Wellicht geeft het jou ook wat meer rust?

@Elletje heftig meis. Pfff. Hopelijk kun je snel verder.

@BlueEyedSoul88 wat fijn nieuws meis!!! Ik ben zo blij voor je. Ik moet ook bekennen dat je berichtje mij wat moed geeft. Mocht ik voor juli niet zwanger zijn mag ik ook op voor dat onderzoek. Nog 3 rondes te gaan dus....Wat zijn de vervolgstappen?

BlueEyedSoul88 vindt dit leuk.
  6. MinnieM

MinnieM Fanatiek lid

8 dec 2017
    2.917
    1.093
    113
    Vrouw
    O meis wat een slecht nieuws. Vreselijk. Wat een ellende hier toch allemaal... :(

Heel veel sterkte. Xx

7. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    @Eendje86 zeker een opluchting! Echt een last van mn schouders :D

8. Loessje1987

Loessje1987 Bekend lid

16 jan 2015
    820
    168
    43
    Vrouw
    Jeetje meid wat heftig! Ik hoop voor je dat het snel opgang komt en je weer door mag! Hoop ook dat je het een plekje kan geven... sterkte! Xxx

9. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oh nee! Wat erg :( dikke knuffel en heel veel sterkte!

10. BlueEyedSoul88

BlueEyedSoul88 Fanatiek lid

1 sep 2017
    1.983
    1.995
    113
    Vrouw
    Moren eerst bloed laten prikken op het een en ander en 23 april vervolgafspraak :)

11. Sybil

Sybil Actief lid

10 mrt 2017
    200
    156
    43
    @Yaraatje oh nee, wat heftig en naar zeg :(. Veel sterkte!

12. Elletje

Elletje Fanatiek lid

@Yaraatje Heftig meis, het is echt heel zwaar om doorheen te moeten. Zit in hetzelfde schuitje op moment. Hoop dat het bij jou zelf loskomt en dat jullie het samen kunnen verwerken.

Hier contact gehad met de verloskundige, die heeft contact met het ziekenhuis opgenomen, maar helaas niks kunnen regelen rondom een curettage. Ik moet gewoon de controle van vrijdag afwachten en dan kunnen en willen ze pas een afspraak maken voor een curettage.
    Begin het er nu mentaal steeds moeilijker door te krijgen. Maar goed nog even doorzetten, vrijdag waarschijnlijk uitzicht op afronding en dan kunnen we er een streep onderzetten.
    Hier besloten om pas vanaf juni er echt weer mee bezig te zijn. Willen nu mentaal en voor mij ook fysiek wat rust hebben.

13. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Nee dat nog lang niet. Zit op 36.9 nu. Maar ben afgelopen dagen dus wel zwanger geweest waardoor m’n temp hoger was. Pff kan wel janken! Ja ik wil dit keer na ei ook stoppen met tempen denk ik. Al zeg ik dat iedere keer :p. Vooral die laatste dagen voor nod zijn zwaar. Maar het scheelt wel met testen, al vind ik het wel fijn ongeveer te weten wanneer m’n menstruatie is.
    Ik weet alleen niet wat ik erger vind.
    Negatieve test, dalende temp of menstruatie.
    Maar denk inderdaad dit keer alleen tot ei is geweest en daarna gewoon afwachten tot 14dpo. *zeg ik nu vol trots maar dat haal ik toch nooit*.

MinnieM vindt dit leuk.
  14. Krily

Krily VIP lid

20 jul 2017
    5.050
    3.780
    113
    Vrouw
    Maar het maakt niet uit, hoe dan ook ben je er altijd mee bezig. Wel of niet tempen, wel of niet ovu testen. Alles doen. Het is en blijft iets waar je geen controle over kan houden. Al vind ik het wel fijn om te weten wanneer m’n menstruatie komt.

MinnieM vindt dit leuk.
  15. Happygolucky

Happygolucky Bekend lid

10 sep 2017
    544
    322
    63
    Vrouw
    @Yaraatje , wat vreselijk! Sterkte! Ja al die blije zwangeren voor je neus kun je er dan ook echt niet bij hebben :(

@Elletje jammer dat ze niets kunnen doen nog en dat je de afspraak moet afwachten.

Ik word zo gebeld door de dokter, voor overleg. Straks lekker sporten, even verstand op 0. Ronde 9 komt er ook bijna aan, want zonder eisprong geen kind dus ik hoef niet eens te testen. Geen 2018 kindje dus (op zich niet een ramp, december is ook geen toffe maand om jarig te zijn :p ) maar hoop wel op 2018 zwangerschap

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ah wat ontzettend balen. :(
    dikke knuffel.

@Krily zou dit zeker bij de gyn neerleggen!

@Kimmetjuh90 dat lijkt me behoorlijk pittig. Als je elke dag naar het zkh moet. :(
    Wat voor onderzoeken doen ze dan allemaal?

@Loessje1987 wat fijn! Nu hopen dat het snel raak mag zijn ♡

@Yaraatje oh nee! Wat ontzettend verdrietig en oneerlijk. :cry:
    Hele dikke knuffel!!!

Loessje1987 vindt dit leuk.
  17. Jess89

Jess89 Fanatiek lid

4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    @Yaraatje Ohh wat ontzettend verdrietig! :( Geen woorden voor. :cry:
    Ik kan me voorstellen dat er tegenop ziet om weer je die hele fase van "zwanger worden" in te gaan.
    Is het een idee om een rustmaand in te lassen om weer even op adem te komen?
    Heeeele dikke knuffel en veel sterke!!

18. Lisa280887

Lisa280887 Niet meer actief

@Yaraatje he meis wat vreselijk! Heel veel sterkte de komende tijd❤️

19. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Alleen bloed prikken op LH waardes en echo om te kijken of mn piek eraan komt:)

20. Yaraatje

Yaraatje Actief lid

19 dec 2015
    347
    201
    43
    NULL
    NULL
    Dat lijkt me heel moeilijk Elletje, heel veel sterkte! Is idd wat je zegt, je wilt het gewoon af kunnen ronden en weer vooruit kunnen kijken, ik hoop dat je vrijdag eindelijk duidelijkheid hebt.
    Omdat ik al wat bloed verlies en mijn hcg overduidelijk aan het dalen is, heb ik wel goede moed dat het los gaat laten. Mag maximaal 2 weken afwachten, maar dat is een hele lange tijd natuurlijk.

Zelf wil ik heel graag meteen door, hoop dit keer sneller zwanger te zijn dan deze keer.

Deel Deze Pagina