Dag Dames, Ik kwam anderhalf uur geleden op mijn werk aan. En al kletsend met mijn leidinggevende lopen naar mijn werk locatie (Werk op de evenementenafdeling vd efteling) vraagt hij hoe het met me gaat. Dus ik vertel hem wat er de afgelopen weken allemaal is gebeurd waar hij erg van schrikt (is net zelf papa geworden). Zodra ik richting kantine wil lopen voel ik dat er wat begint te stromen. Dus ben naar de wc gerend en kon nog net het vruchtje de wc in zien verdwijnen. Ben daarna nog 15 minuten heel veel bloed verloren en nu is het allemaal weer rustig. Ik ben naar mijn leidinggevende gelopen, op dat moment heel erg blij dat ik hem net op de hoogte had gebracht, en schiet in tranen. Hij heeft mij samen met een andere leidinggevende het kantoor ingetrokken op een bank gezet. Thee voor me gehaald en ze zijn gaan bellen met de teammanager dat ze me naar huis gingen sturen zodra ik gekalmeerd was. Ik heb op dat kantoor de hele ontlading van de afgelopen weken eruit gehuild tussen mijn twee mannelijke leidinggevende. Ik ben die mannen zo dankbaar op dit moment, ze hebben me zo ongelooflijk goed en begripvol opgevangen. Nu zit ik gedoucht in mijn apen onesie op de bank. Vriendlief zit in het buitenland, dus mijn ouders komen er zo aan. Mijn vader gaat dan even koken, mijn moeder blijft vannacht hier slapen en gaat mee naar het ziekenhuis morgen. Morgen naar de gynaecoloog en hopelijk hoor ik dan dat ik schoon ben en we weer vooruit kunnen gaan kijken.
@Elletje , alsof het zo moest zijn! Ik ben blij voor je dat het zelf op gang is gekomen en duim hard dat je morgen schoon bent. Sterkte!!!! @allen: bedankt voor sterkte wensen. Ga lekker volgende week op vakantie, even niets. Ik had dit ook niet verwacht, had wel gedacht laag progesteron na eisprong maar niet dat die gewoon mist. En met mensen praten, tja... Beste vriendin weet het wel ouders en schoonouders en mijn zus ook. Is voor hun ook even plek geven nu, besef moet nog echt komen denk ik. Dit had niemand verwacht: regelmatig cyclus, wel vruchtbaar slijm en ei groeipijn. Maar ja, dan stopt het blijkbaar. Eerst morgen dokter even afwachten.
@Elletje Och meis hele dikke knuffel! Wat super lief van ze, dat ze er voor jou waren op dat moment. Lief van je ouders, dat ze er voor je zijn. Fijn dat je moeder met je mee gaat. En nu maar heel hard hopen, dat het schoon is allemaal Echt vervelend, dat je vriend nu niet bij je kan zijn. @Happygolucky vakantie altijd goed! Waar ga je naartoe? ja bizar zeg. Had je ook nooit progesteron klachten?
@Meisje93 , van mijn eerste had ik een prachtig cyclus, met 1 lh piek en alleen pms met migraine dag voor menstruatie. Maar na de bevalling is het verandert. Nooit echt bij stil gestaan verder, merkte wel dat ik al vroeg pittige pms klachten met veel pijn en met bloedverlies. Dus ik geef mijn kind maar de schuld ik ga vliegen richting Middellandse Zee om beetje vaag te houden nog
Dat zou kunnen.. Ik weet nog van de zwangerschap van mn dochter dat ik ook rond 13 of 14 weken plopjes voelde, alsof er luchtbelletjes knapte in mn buik.. Ik had in die week ook een afspraak bij de vk en heb t gelijk ter sprake gebracht, en ze zei me dat het heel goed de baby kan zijn, en dat t wel vroeg was.. maar t voelde zo apart, ik vergeet dat nooit meer.
@Elletje oh wat fijn dat ze er waren voor je!! En ik hoop dat je helemaal schoon bent nu en weer snel met een nieuwe ronde kan starten! @Happygolucky ja is even een hele omschakeling! Heftig hoor! Hier net terug van acupunctuur. Ik vond het een bijzondere ervaring. Ik vond die naaldjes nog best zeer doen , ik dacht altijd dat je dat nauwelijks voelt.. Geen idee of het wat heeft gedaan. Ze wilde ook vooral inzetten op ontspanning. Helemaal omdat ik nu tegen het einde van mijn cyclus loop en dan vanaf de volgende cyclus beginnen met "opbouwen".
Bizar zeg! Hier is de menstruatie ook anders sinds ik een kind heb. Maar heb wel duidelijk een eisprong. @Jess89 ik dacht ook, dat je die naaldjes amper voelde. ben benieuwd!!
@Jess89 , wat fijn om te horen en ontspanning klinkt als een prachtig streven al was het alleen al omdat je echt tijd voor jezelf even hebt daar Ik kijk nu naar junior MasterChef en ik vind het frustrerend dat kids die nog niet eens okselhaar hebben, al zo goed kunnen koken terwijl ik het een worsteling blijf vinden om creatief te zijn in de keuken haha
Zwanger worden lijst Jess89, 28 jaar, 1e kindje, 11e ronde Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, 11e ronde Mila27, 27 jaar, 2e kindje, 10e ronde deeerstekeer, 28 jaar, 1e kindje, 12e ronde MinnieM, 1e kindje, 6e ronde (3e na bbz) sssannnie, 30 jaar, 1e kindje, 9e ronde Lisa280887, 28 jaar, 1e kindje, 9e ronde SD90, 28 jaar, 1e kindje, 9e ronde Daantje17, 29 jaar, 1e kindje, 9e ronde D1987, 30 jaar, 1e kindje, 8e ronde Krily, 23 jaar, 1e kindje, 10e ronde Saaaraaa, 24 jaar, 2e kindje, 8e ronde BlueEyedSoul88, 30 jaar, 1e kindje, 11e ronde (MMM) Manna, 29 jaar, 2e kindje, 7e ronde Happygolucky, 2e kindje, 8e ronde Loessje1987, 31 jaar, 2e kindje, 9e ronde Elletje, 28 jaar, 1e kindje, 6e ronde (1e na MA) Kimmetjuh90, 27 jaar, 2e kindje, 6e ronde (MMM) NOD lijst April 13: sssannnie 14: happygolucky 17: Jess89 22: Mila27 28: Meisje93 / Daantje17 29: Lisa280887 30: MinnieM 30: BlueEyedSoul88 ??: Elletje Mei 2: Loessje1987 3: Manna 5: Kimmetjuh 7: D1987 ?: SD90 13: krily Zwanger! TantePerenboom, 31 jaar, 2e en 3e kindje, 5e ronde (na 2e mk) Uitgerekend op: 19 september ‘18 Het zijn twee meisjes Eerstewondertje, 28 jaar, 2e kindje, 5e ronde Uitgerekend op: 21 September '18 Het is een jongen Eendje86, 2e kindje, 9e ronde Uitgerekend op: 17 oktober ‘18 Het is een meisje/jongen marb, 34 jaar, 3e kindje, 8e ronde (2e na pauze) Uitgerekend op: 23 november '18 Het is een meisje/jongen Afspraken April 13: Elletje - echo gyn, leeg? 15: Kimmetjuh90 - 1e follikelmeting + bloedprikken 16: krily- afspraak gyn. 24: Meisje93 - afspraak gyn 26: Eerstewondertje - 20 weken echo 23: Eendje86 - controle VK 30: Eerstewondertje - Controle VK Mei 7: Lisa280887 - afspraak fertiliteit, vooraf (na NOD) bloedprikken
Helaas, ik ben nog niet helemaal schoon. Ze heeft ook mijn baarmoedermond even gevoeld en die zit ook weer dicht. Dus wordt vandaag gebeld om een curettage in te plannen.