@Mila27 ja heel jammer. 11dpo vandaag. Positieve noot: mijn LF is wel minstens 11 dagen nu, dus daar ben ik best blij mee, aangezien hij ook wel eens korter is geweest. En dat zonder tarwekiemolie!
Ik denk dat mijn eisprong niet helemaal goed is gegaan.. temp is maar 0,2 gestegen.. vorige 2 maanden steeg het 0,6 graden ongeveer.. stom lijf..
Ikzelf verwacht vandaag mijn ei (banner klopt niet helemaal). Afgelopen rondes op dag 16 ei gehad. Heb vandaag ook een temp dip. Dus vandaag weer gezellig maken. Maar dat doen we de afgelopen dagen wel vaak. Ik weet dat om de dag seksen goed is. Maar zou elke dag echt kwalijk zijn?
Het lijkt erop dat je rond cd15 (tempdipje) je eisprong had. Daarna is je temp gaan stijgen. Jammer dat je van de dagen ervoor geen tempgegevens hebt! Dan had je kunnen kijken wat je temp deed voor je ei. 0,2 aan stijging is prima hoor. Hebben wel meer dames! Ikzelf ook. Edit: Hé maar wacht... ik zie een positieve test op cd 21! Even een wilde gok... heb je al een zwangerschapstestje gedaan? Ik kan er ook flink naastzitten hoor! Of was jij degene met de HSG? Ik heb wat dingen gemist / door elkaar gehaald de laatste tijd haha...
Dit lijkt inderdaad op een geleidelijke stijging. Cd17 kan wellicht ook nog als ei. Heb je wel kunnen klussen op cd15-17?
Ik wil ook wel es mee kletsen.. Zelf zijn wij bezig vanaf januari 2017.. nog niét gelukt tot nu toe.. Dit omdat ik 11jr prikpil heb gebruikt. Mn lichaam is een rollercoaster. Deze mnd voor 1st naar mijn idee een piek in mn Lh gevonden. Eind deze mnd gaan we mn man zn zwemmertjes testen en dan hoop ik t kunnen beginnen met clomid. Gr huppeldingkje
@Jess89 : oh nee zeg... Ik had - nergens op gebaseerd - ergens het idee dat het raak was bij jou. Niet dat je daar iets aan hebt... Fijn dat je lf uit zichzelf langer is geworden iig, maar verder alleen maar zuur... @MinnieM : wat de rest al zegt. Leuk juist dat jullie zin in elkaar hebben, toch? Moetjes lijken me heel vervelend (hoewel ik ook wel eens heb gedacht 'van mij zou het nu niet per se hoeven, maar ja... ik zit volgens mij tegen mijn ei aan' ). @Mila27 : hm... Raar kaartje idd. Vooral die positieve ovulatietest ineens op dag 21... @Lisa280887 : jouw ei zit eraan te komen denk ik? Succes! @Meisje93 : ik dacht altijd dat ik niet vaak naar de banners keek, maar elke keer als ik jouw onderschrift zie dan vraag ik me af waar je zit in je cyclus haha... Ik kan het natuurlijk opzoeken in de lijst, maar daar ben ik dan weer te lui voor Dus: hoe gaat het? @Yaraatje : hoe is het bij jou? Al nieuws? @Huppeldingkje : ppfff.... Wat is de prikpil toch een zooi... Echt klote dat ze die nog voorschrijven aan vrouwen zonder voltooide kinderwens. Hopelijk is je lichaam snel weer op de rit.
@Lisa280887 nee ik heb geen ovulatietesten gedaan maar ik voel mijn ovulatie altijd heel duidelijk en dat was afgelopen vrijdag.. normaalgesproken heb ik de dag daarna een behoorlijke tempsteiging.. dit keer dus niet.. @MinnieM de 16e seks gehad.. Ik denk dat het misschien door mijn nachtdiensten weer wat apart doet.. maja ik wacht het wel af.. ik ben toch echt wel 99% zeker dat ik rond vrijdag mijn eisprong/piek had.. misschien stijgt ie morgen..
ik zie er geen eisprong in. Maar als je eergister je piek had. Is de kans groot dat je ei vandaag gesprongen is. En dan zal je temp morgen gaan stijgen. edit. zie dat je geen testen hebt gebruikt. Maar het kan ook zijn dat je de laatste groeispurt hebt gevoeld. De ene keer voel ik het wel. Andere keer voel ik alleen de groeispurt. @Huppeldingkje welkom! Wat vervelend dat je cyclus helemaal in de war is. Hebben ze je al onderzocht? @marb haha. Ik ben nu 1dpo (als het goed is) Hoe gaat ie met jou? nog misselijk?