Dames, ff blijf mij irriteren Deze ronde zal ook wel weer op niks uitdraaien Ovutesten blijven negatief en ff werkt ook niet mee. Het kan gewoon niet dat ik zo vroeg al eisprong heb gehad, onmogelijk! Zucht
Als je die uitschieter eruit haalt. Zal FF het kruis ook wel weer weghalen vermoed ik. Streepje op ovulatietest wel al wat duidelijker? Al zegt dat ook weer niet veel
Geen idee! Na hsg bleef ik bloed verliezen (dat nu inmiddels sinds vrijdag gestopt is), en dagen daarna gezellig gehad voor de zekerheid dus zou het niet weten deze maand
normaal wel een oploop? Ai dat maakt het lastig. hopelijk heb je snel je ei meis! Je had hem meestal op CD16 toch?
Nee normaal knallen ze vanuit het niets. Voel ‘m meestal ook aanklmen maar nu al week kramperig gevoel in mn buik dus geen idee. Normaal idd rond cd 16 dus kan nog alle kanten op. Gaan het weer meemaken straks iig bellen met de poli over de buikpijnen
@BlueEyedSoul88 jeetje wat balen zeg Ik heb niet zoveel verstand van tempen..Hopelijk heb je nog snel een knaller @Meisje93 Op t wachtbankje! Hopelijk de laatste keer meid! @Huppeldingkje welkom, wat naar zeg dat die prikpil je cyclus zo in de war geschopt heeft Hopelijk zijn de zwemmers van je man goed en kun je snel beginnen!
Hey meiden, gezellig hier zeg! @Huppeldingkje welkom! Vervelend dat je cyclus zo in de war is na de prikpil Hopelijk slaat de clomid aan! @marb haha ja ik had ook een goed gevoel over deze ronde, maar helaas Hier zijn de rode duivels echt doorgebroken, dus officieel ronde 12 nu
Ja bij mij hier nu ook zins gisteren rode duivels Voor mij ronde 17 nu.. nog ff op eigen benen en wie lukt dat. Anders ronde.18 met béétje hulp
Omdat jullie inmiddels het maximale aantal van 5.000 berichten hebben bereikt doen we dit topic dicht. Maken jullie een nieuw deel aan? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl