Ik denk dat je deze ronde dan gewoon een keer een latere eisprong hebt gehad! Bij mij verschilt het soms ook ineens 5 dagen met de ronde ervoor. En zeker als je de eerste 7 rondes een positieve ovulatietest hebt gehad, zou ik me geen zorgen maken hoor!
Dank je, ik hoop het ik heb een dochter ook al van 5 dus ik weet dat mijn lichaam het kan (of heeft gekund in ieder geval) maar je begint je toch zorgen te maken dan... vooral omdat ik dus ook niet zoals ik gehoopt had net als bij mijn 1e gelijk zwanger was maar we nu toch al een tijdje bezig zijn... (voor mijn gevoel een tijdje, ruim een half jaar is medisch gezien niks natuurlijk)... Zou ik naar de dokter gaan als ik volgende week nog niet menstrueer of gewoon nog een maand wachten tot ik "weer" ongesteld zou moeten worden?
@Sylvanaaa dan denk ik ook dat je eisprong een keer later is. Ik zou nog wel even afwachten. Dokter zal ook nog niet veel mee kunnen.
Ik zou ook afwachten @Sylvanaaa ! Waarschijnlijk wordt je gewoon wat later ongesteld. Het kán ook eens een ronde voorkomen dat je geen eisprong hebt, maar ik verwacht dat deze gewoon wat later is geweest.
oke. Ik kreeg vaginale creme. Daarna nooit meer last van gehad. Die vaginale tabletten van canesten deed het ook erg goed bij mij. behandel je het wel gelijk op de juiste plek.
Gisteravond laat lichtroze slijmverlies, nu niks meer. Temp weer omhoog Ik snap er niks meer van. Voel mij ook niet alsof ik ongesteld ga worden, geen kramp, geen hoofdpijn oid. Nog nooit LF gehad van 15 dagen...
vandaar. Hopelijk ben je er snel vanaf! @BlueEyedSoul88 spannend! Wie weet een innestelingsbloeding. Dan zou je vanaf morgen wat op de test kunnen zien.
Ik ben er nu twee maanden vanaf moest paar keer slikken 5 de dag nod en estheet geholpen... ben sinds gisteren smorgens misselijk
oh nee! Kreeg zo'n goede hoop Oh ja is waar ook. Daarom twijfelde je om naar de gyn te gaan. Hopelijk komt het niet meer terug. Oeh spannend! Bij mij zei die misselijkheid helaas niets. Eerder misselijk geweest jij?
Beste dames, ik ga mij nog meer terugtrekken van ZP. Ik zal zo nu en dan meelezen en reageren wanneer ik daar behoefte aan heb. Ik heb het idee dat ik te veel met zwanger worden bezig ben en bang dat ik het hier juist mee tegenwerk. Het is tijd voor meer rust Ovulatietesten laat ik achterwegen evenals het temperaturen. Duizenden jaren terug werden de dames ook zwanger zonder testjes en methodes dus waarom zou het nu niet kunnen Is voor mij heel wat dat ik dit besluit, ben er namelijk zo een die alles "onder controle" wil houden/hebben en dat ik het nu los laat is best moeilijk. Aan alle (toekomstige) zwangeren: gefeliciteerd en heel veel geluk! Aan alle dames die op rood zijn/gaan: Balen, volgende ronde beter! Heel veel succes iedereen!
Meiden! Ik had een berichtje geplaatst over dat ik bang was mijn eisprong overgeslagen te hebben omdat ik nog steeds niet ongesteld was en negatief bleef testen... nu heb ik net toch nog 1 early test van action gedaan en daar is een licht streepje op verschenen!! Dan is mijn ei, als die echt positief is ik ga zo een clearblue halen, waarschijnlijk later geweest....