Ik heb ondertussen een clearblue gedaan en die zegt zwanger 1-2 weken! Afgelopen maandag was mijn nod en woensdag testte ik nog negatief....
balen! Hoeveel dpo ben je nu? @BlueEyedSoul88 och meis, snap je helemaal! Knap dat je het kan. Heel veel succes! Hoop snel goed nieuws van je te horen. @Sylvanaaa spannend! dan moet ie idd later zijn geweest
Sterkte @BlueEyedSoul88 ! Hopelijk kom je snel weer terug met goed nieuws! @deeerstekeer jammer van je negatieve test @Sylvanaaa gefeliciteerd!!! Dan is het toch een laat ei geweest
Ik geen hoop meer hebben ze zeggen dat innestrling 5 dagen voor volgende nod is dat zou dus vandaag zijn... als ik het bereken via een website zou mijn innesteling 1 januari geweest moeten zijn snap niks van die berekeningen
Daar moet je niet naar kijken! Je lichaam is geen computer heh. Innesteling vindt gemiddeld tussen 5 & 10dpo plaats. en dan duurdt het ook nog eens 2 dagen eer je de hcg op een test ziet.
@BlueEyedSoul88 Heel veel succes ! Hopelijk ook voor jou snel goed nieuws ! @deeerstekeer balen van je test ! @Sylvanaaa Gefeliciteerd ! Hier al 2 dagen enorme steken aan de rechter kant. Vandaag alweer 6DPO. Nog even geduld....
@Krily en @Meisje93 zeker, al voel ik nu wel meer dan in de 4 voorgaande rondes. Weet alleen echt niet meer wat ik bij mijn zoontje voelde, waren er toen helemaal nog niet zo mee bezig. @Krily Hoop dat je temp weer stijgt ! Ga je voor NOD testen al of op NOD ?
Ik ga dit keer wachten tot nod voel echt helemaal niets, vorige ronde had ik nog eens last van menstruatie krampen enzo. Denk dat ik gewoon over paar dagen ongesteld wordt. Bij jou is het nu wel heel spannend! @Meisje93 hoop inderdaad dat hij weer stijgt maar denk het niet. Ik denk ook heel vaak dit: “Vorige 5 keren was het ook niet raak dus waarom zou het nu ineens wel raak zijn”... Herkenbaar?
@Sylvanaaa gefeliciteerd! @BlueEyedSoul88 sterkte meis! Die rode duivels zijn altijd het ergst We horen wel van je als je er weer aan toe bent! @deeerstekeer je bent nog hartstikke vroeg, nog niet de hoop verliezen hoor! @Eerstewondertje spannend! Hopelijk over een paar dagen 2 streepjes! Hier nog geen eisprong te bekennen.. ovulatietest blijft licht... cd 16 inmiddels...