@Krily en @Meisje93 je blijft spannend, volgens mij deze ronde ook spannender dan anders op de een of andere manier. Voel me ontzettend moe en blijf dat opgeblazen gevoel houden. @Krily balen van daling maar temp zit nog ruim boven je basaal gelukkig. jou NOD is vandaag toch ? @Meisje93 ei gelukkig toch niet zo vroeg als dat je eerst dacht. @deeerstekeer het blijft toch elke ronde 20% kans dat het raak is, elke keer kom je weer een ronde dichterbij. Het blijft even goed balen en een naar gevoel.
Ja m’n nod is vandaag, maar nog geen menstruatie, en meestal voel ik hem wel aankomen maar ook nog niet. Super raar. Zal m’n ei later zijn geweest? M’n test op 11 dpo was negatief dan kan er toch vrijwel geen zwangerschap meer zijn?
@Eerstewondertje hopelijk goed teken. Nee gelukkig niet. Nu mag die wel gaan komen hihi. @Krily zeker wel hoor! 11dpo is vroeg. Gemiddeld vindt de innesteling plaats tussen 5&10dpo. Daarbij duurdt het ook nog eens 2 dagen voordat je het überhaupt op een test kan zien.
Oke, ben nu 13dpo denk dat ik maar m’n menstruatie gewoon afwacht. Had 10 dpo wel de beruchte speldenprikjes in baarmoeder maarja dat kan van alles zijn. @TantePerenboom mag ik jullie dochtertje even lenen, die kan me vast vertellen of er een baby’tje in m’n buik zit, scheelt weer testen
@Krily speldenprikjes? Wat kan dat dan betekenen? Nl. ook wel eens gehad. Ben benieuwd. Wie weet komt die menstruatie niet eens.
Heb het wel eens gelezen dat vrouwen dat kunnen voelen tijdens innesteling. Haha ik denk wel dat hij komt.
Ahh okee. Het maakt het allemaal zo lastig heh. Had een keer in een ronde flinke steken van onderen. Zou ook passen bij een innesteling. Maar helaas... Of het moet verkeerd gegaan zijn. Hoop het niet.
Dames wat een berichten allemaal het lijkt wel een chatgroep hier Hier vanaf zondag boven de poolcirkel aangekomen in Fins Lapland, erg mooi en heel erg koud. Ongesteldheid bijna voorbij. Wat een heerlijkheid om niet te hoeven temperaturen etc.. Snap niet waarom ik er ooit aan begonnen ben! En wie weet brengt deze nieuw uitgevonden ontspanning wel wat leuks met zich mee..
@BlueEyedSoul88 hihi. Groepje wordt steeds actiefer idd. Wauw wat gaaf zeg! Ziet er echt super gaaf uit. Geniet ervan & zou idd top zijn als het een positieve uitwerking heeft. ik weet ook niet of ik wel door blijf gaan met temperaturen. Bij de 1ste is het ook zonder testen & tempen gelukt. denk dat als het deze ronde niet lukt. Ik het allemaal los ga laten.
@Meisje93 ja symptomen zeggen eigenlijk helemaaal niets. Voorgaande rondes menstruatie pijn en last van borsten toen ook niets. Dusja het is en blijft iets rottigs wat je zelf niet in de hand heb. @BlueEyedSoul88 wauww wat mooi zeg! Even heerlijk ontspannen is ook wel eens goed!
Haha ik stuur haar wel even langs @BlueEyedSoul88 prachtig zeg!!! @alle dames voor de meesten van jullie is het nog even spannend...ik hoop zo dat er goed nieuws is voor veel van jullie!!!