@BlueEyedSoul88 wauwww!! Mooi!!! @Krily spannend! Hoop toch nog op 2 streepjes voor je! Hier nog steeds geen positieve ovulatietest (dag 21) Heb er 15 testen doorheen gewerkt sinds dag 12 nu kap ik er ook mee.. ik krijg nu wel wat buikpijn dus denk dat ie er wel aankomt ik ga vanaf nu maar gewoon vertrouwen op mijn eigen lijf..
Hier nog geen rood gisteren had ik steekjes... gisteren was 36.3 temp vandaag 36.5 ietsjes omhoog geklommen ga er in ieder geval wel vanuit dat mijn nod er aan gaat komen... iedereen succes
Net toch een testje gewaagd, als het goed is vandaag 11 DPO. Was nachtkastje aan het opruimen, kom je die testen tegen, denk ach waarom ook niet... Testdrang zo eigenlijk nog goed kunnen bedwingen In het echt is streepje nog wat duidelijker. Maar hij is nog heel heel licht.
@Eerstewondertje ik had in het nod-topic ook al gereageerd, maar ik zie hem hoor!!! Spannend! Wanneer wil je weer een testje doen?
Vanmorgen weer een testje gedaan...gelukkig mooi opgelopen! Voor de 'leuk' ook even een digitale gedaan, en die stelde me helemaal gerust voorlopig ♡
@TantePerenboom nu wacht ik tot vrijdag dan heeft de HCG in ieder geval de tijd om op te lopen. die clearblue is mooi !
Hallo allemaal mag ik hier meekletsen? We zitten nu in ronde 8 voor 2e kindje. Vanmorgen witte test, maar mn NOD is vrijdag pas. Dan 11 dpo (heb korte LF)
@Mila27 balen van je late eisprong. Maar hij lijkt iig eraan te komen. @deeerstekeer pff spannend allemaal nog zeg. @Eerstewondertje wauw! Ik zie een streepje. Nu hopen dat ie mooi op gaat lopen. @TantePerenboom hele mooie oploop! Wat fijn! Hoop voor je dat deze zwangerschap goed mag blijven gaan. @Eendje86 welkom! Wat balen dat je inmiddels al in ronde 8 zit. Balen van je negatieve test, maar je bent idd nog vroeg. @Krily hoe gaat ie bij jou?
Dank je! Aan het begin zaten we nog wel eens samen in NOD groepjes geloof ik! In welke ronde zit jij nu inmiddels? Ook al n poosje onderweg dus!
Snap ik! Ik zou ook mezelf beschermen. @Eendje86 klopt! ik zit ook in ronde 8. Zenuwslopend heh. Ging de 1ste bij jou ook vlotter?
Zwanger worden lijst Jess89, 1e kindje, 8e ronde Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, 8e ronde L2092, 1e kindje, 7e ronde Eerstewondertje, 28 jaar, 2e kindje, 5e ronde BlueEyedSoul88, 1e kindje, 7e ronde Mila27, 27 jaar, 2e kindje, 7e ronde Krily, 1e kindje, 6e ronde deeerstekeer, 28 jaar, 1e kindje, 8e ronde Ninaatjuh, 2e kindje, 7e ronde Eendje86, 2e kindje, 8e ronde Saaaraaa, 2e kindje, 5e ronde NOD lijst Januari 9: Krily 10: deeerstekeer 11: Eerstewondertje 12: Eendje86 18: Jess89 19 : Mila27 28: Meisje93 Februari 4: BlueEyedSoul88 Zwanger! TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, 5e ronde (na 2e mk) Uitgerekend op: .. September '18 Het is een meisje/jongen/verrassing
Zwanger worden lijst Jess89, 1e kindje, 8e ronde Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, 8e ronde L2092, 1e kindje, 7e ronde Eerstewondertje, 28 jaar, 2e kindje, 5e ronde BlueEyedSoul88, 1e kindje, 7e ronde Mila27, 27 jaar, 2e kindje, 7e ronde Krily, 1e kindje, 6e ronde deeerstekeer, 28 jaar, 1e kindje, 8e ronde Ninaatjuh, 2e kindje, 7e ronde Eendje86, 2e kindje, 8e ronde Saaaraaa, 2e kindje, 5e ronde NOD lijst Januari 9: Krily 10: deeerstekeer 11: Eerstewondertje 12: Eendje86 18: Jess89 19 : Mila27 28: Meisje93 Februari 4: BlueEyedSoul88 Zwanger! TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, 5e ronde (na 2e mk) Uitgerekend op: 19 September '18 Het is een meisje/jongen/verrassing