Ik weet het niet meer precies... Ben toen in dec gestopt met de pil en in juli zwanger. volgens mij was het ronde 6 of 7... Dus ja wel sneller! En bij jou ook toch? Ja ik vind het wel zenuwslopend ja... vooral zo richting NOD.... elke keer tussen hoop en vrees... Hopelijk wordt 2018 een vruchtbaar jaar!
Welkom @Eendje86 ! Hier vanavond gezellig gemaakt, hopelijk heb ik nu ook echt mijn eisprong voel op dit moment namelijk niks meer.. vanmorgen leek ik wat buikpijn te krijgen maar was al snel weer over.. heb ook nog gwen gevoelige borsten wat ik normaal wel heb tijdens/na mijn eisprong.. *slapface*
Daarom! Alle kans In mei zijn we een jaar bezig... daarvoor komen nog 4 of 5 rondes, dus ik hoop wel dat er daarvan 1 raak is...
Eigenlijk alleen ontzettend moe. Verder wat krampen en opgeblazen gevoel. Maar goed dat zegt niet zoveel.
@deeerstekeer testen!!!! @Mila27 dat hoop ik ook voor je. Dat jullie goed getimed hebben & dat je nu op het wachtbankje kan. Dat zou idd super zijn.
Zeker! En toch dacht ik toen we voor nr 2 gingen dat ik in 2017 wel zwanger zou raken... stom he, en misschien ook wel wat naief
Durf nog niet dadelijk was me innesteling afgelopen maandag en zit er nog biet genoeg hcg in me lijf...
Dacht ik ook hoor! Had gehoopt weer in ronde 3 zwanger te raken. Meer doordat ik toen elke ronde zwanger was. ook erg naief van me. Hopen dat we zsm zwanger raken. Snap ik! Bij een innesteling op maandag, zou je het nu wel op een test kunnen zien. Kaartje had je niet toch?
Oh heb je daarvoor MK's gehad? Ik dacht zelf ronde 5 of 6 maar ja helaas... Nog niet ongi trouwensss dus nog wel spannend deze ronde
Kaartje heb ik Idd niet.. het is zo spannend... was is een betrouwbare test om online te bestellen iemand tips
ronde 1&2 een vmk. Vruchtje zal wel niet goed geweest zijn. ronde 3 een plakker. Dus dacht echt dat ik mega vruchtbaar zou zijn. Spannend!!! Heb je andere kwaaltjes dit keer? @deeerstekeer dat is je temp nog mooi hoog. Wondfo is betrouwbaar. Al zou ik naar de kruidvat racen en dan de kv 2v5 halen.