@Meisje93 Niets anders gedaan als de voorgaande 4 ronden, gewoon mijn mama-vitamines genomen, ovulatietesten gebruikt en temperatuur bijgehouden. Misschien iets gunstiger gezellig gemaakt. Positieve ovutest gehad op vrijdag, vrijdag op zaterdagnacht geklust en zondagmorgen. Dus of het daaraan gelegen heeft, ik weet het niet.
Het is ook gewoon geluk hebben. Klinkt stom hihi wij hebben t nu gezellig gemaakt de dag voor en de dag van mn eisprong En toch niet raak... @Meisje93 Ja he t wordt echt vervelend zolang wachten
ja wie weet! Al heb ik iedere ronde weer wat anders geprobeerd qua seks. om de dag, elke dag etc. het is je iig gelukt. Bij de 1ste deden we het gerust 2-3x per dag, elke dag. Misschien nu ook maar doen. Haha gekheid. Met een kind kan dat niet meer. @Eendje86 hopelijk snel raak bij je meis! nee snap ik!
Zwanger worden lijst Jess89, 1e kindje, 8e ronde Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, 8e ronde L2092, 1e kindje, 7e ronde BlueEyedSoul88, 1e kindje, 7e ronde Mila27, 27 jaar, 2e kindje, 7e ronde Krily, 23 jaar, 1e kindje, 7e ronde deeerstekeer, 28 jaar, 1e kindje, 8e ronde Ninaatjuh, 2e kindje, 7e ronde Eendje86, 2e kindje, 9e ronde Saaaraaa, 2e kindje, 5e ronde NOD lijst Januari 10: deeerstekeer 18: Jess89 19 : Mila27 28: Meisje93 Februari 4: BlueEyedSoul88 9: Krily 9: Eendje86 Zwanger! TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, 5e ronde (na 2e mk) Uitgerekend op: 19 September '18 Het is een meisje/jongen/verrassing Eerstewondertje, 28 jaar, 2e kindje, 5e ronde Uitgerekend op: .. September '18 Het is een meisje/jongen/verrassing
Zwanger worden lijst Jess89, 1e kindje, 8e ronde Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, 8e ronde L2092, 1e kindje, 7e ronde BlueEyedSoul88, 1e kindje, 7e ronde Mila27, 27 jaar, 2e kindje, 7e ronde Krily, 23 jaar, 1e kindje, 7e ronde deeerstekeer, 28 jaar, 1e kindje, 8e ronde Ninaatjuh, 2e kindje, 7e ronde Eendje86, 2e kindje, 9e ronde Saaaraaa, 2e kindje, 5e ronde NOD lijst Januari 10: deeerstekeer 18: Jess89 19 : Mila27 28: Meisje93 Februari 4: BlueEyedSoul88 9: Krily 9: Eendje86 Zwanger! TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, 5e ronde (na 2e mk) Uitgerekend op: 19 September '18 Het is een meisje/jongen/verrassing Eerstewondertje, 28 jaar, 2e kindje, 5e ronde Uitgerekend op: 22 September '18 Het is een meisje/jongen/verrassing
Ik ben even, bewust, wat afwezig geweest van het forum. Raakte er soms meer gestresst door dan dat het mij goed deed Had het beter even kunnen melden. Ik haak vanaf hier weer in. Zie dat er al twee zwanger zijn, wat fijn! Na vorige ronde een gekke cyclus te hebben gehad zonder (duidelijke) eisprong, lijkt het deze ronde beter. Ik heb mijn ei gehad, volgens FF dinsdag, maar denk zelf woensdag of donderdag. Ik zit dus op het wachtbankje. Hebben het zondag & dinsdag gezellig gehad, dus hoop dat het voldoende mag zijn.
Zwanger worden lijst Jess89, 1e kindje, 8e ronde Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, 8e ronde L2092, 1e kindje, 7e ronde BlueEyedSoul88, 1e kindje, 7e ronde Mila27, 27 jaar, 2e kindje, 7e ronde Krily, 23 jaar, 1e kindje, 7e ronde deeerstekeer, 28 jaar, 1e kindje, 8e ronde Ninaatjuh, 2e kindje, 7e ronde Eendje86, 2e kindje, 9e ronde Saaaraaa, 2e kindje, 6e ronde NOD lijst Januari 10: deeerstekeer 18: Jess89 19 : Mila2 25: Saaaraaa 28: Meisje93 Februari 4: BlueEyedSoul88 9: Krily 9: Eendje86 Zwanger! TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, 5e ronde (na 2e mk) Uitgerekend op: 19 September '18 Het is een meisje/jongen/verrassing Eerstewondertje, 28 jaar, 2e kindje, 5e ronde Uitgerekend op: 22 September '18 Het is een meisje/jongen/verrassing
@Saaaraaa Begrijpelijk hoor meis! Wat fijn dat je nu wel een (duidelijke) eisprong hebt gehad! Zou voldoende moeten zijn hoor.
Net opnieuw getest negatief! Dus ik ga er zelf vanuit dat ik van het weekend mijn nod zal krijgen... lekker teleurstellend
@Eerstewondertje mooie oploop! Gefeliciteerd!! @Eendje86 had in het andere topic al gereageerd...maar super balen @deeerstekeer jammer van je negatieve test @Meisje93 ik ken het gevoel..aan de ene kant wil je het loslaten, aan de andere kant is dat zo lastig! Je moet vooral doen waar je je op dat moment goed bij voelt. Bij mij gaf het doen van ovulatietesten juist rust, terwijl dat voor een ander voelt als er teveel mee bezig zijn. En hoe dan ook, het heeft een impact op je leven. Ook als je al een kindje hebt! Dus daar hoef je je niet schuldig over te voelen, wees maar lief voor jezelf. En ik duim heel hard dat het snel raak mag zijn!
Ah balen... kan nog te vroeg zijn.. geen bloed geeft moed! @Meisje93 lastig is dat he, een goede balans tussen loslaten en teveel ermee bezig zijn.. Mij geven die testen juist wel zekerheid. Dus daar ga ik maar ff mee door... Het gekke is... ik heb al best heel lang een voorgevoel dat ons 2e kindje in oktober 2018 geboren wordt dat zou betekenen dat het de volgende ronde wel raak moet zijn... spannend toch weer
Ik weet het, het voelt ook niet dat het komt gisteren ochtend zat er aan me Ob wat bruinig verder hele dag en vandaag ook niet denk dat gisteren pas mijn innesteling was... maar wie zou het zeggen mijn lichaam temperatuur is altijd 36.3 dacht zal hem zo ook eens meten en komt op 37.1 dit is niet temperatuur van wakker worden smorgens die staat op 36.5 ik zal het wel zien wat het brengt
@deeerstekeer wederom balen zeg. Hopelijk snel duidelijkheid. @TantePerenboom De ovulatietesten & tempen geven me wel rust. Maar hierdoor ben ik er wel elke dag bezig Het liefst heb ik gewoon dat ik mijn NOD vergeet Maar dat is na 8 maanden onmogelijk meer. Dankjewel! ❤ @Eendje86 ja zeker lastig. Zou wel erg bijzonder zijn als het deze ronde raak mag zijn! Duim voor je.
Haha nee dat lukt niet he NOD vergeten Hopelijk heb jij eind v deze maand een positieve test in handen! Ja ik hoop het van harte!
Nee nu niet meer. Bij de 1ste was ik het gewoon vergeten bij de 3e ronde. Heerlijk gewoon. Was erg emotioneel op het werk & op de terugweg naar huis bedacht ik me. Dat ik over tijd was. (2 dagen) Gauw test gehaald en ja hoor een knaller. Zou top zijn, als dat nu ook kan haha. Maar dat gaat niet meer werken. Hoop het ook!
Ja zoiets had ik ook. Ik was niet ongi geworden maar negatieve test 1 dag na NOD, toen heel druk op het werk en weekendje weg met ML, toen ik terug was bedacht ik huh... oja ik ben nog niet ongi geworden en wilde daarvoor naar de dokter (test was immers negatief) toch nog maar n test ( dat was na 2 weekjes ofzo) en toen dikke knaller, was ook al 6 weken op dat moment