@Meisje93 mini is eind 2017 2 geworden @TantePerenboom bedankt voor de geruststelling @Yaraatje , helaas welkom! We gaan gelijk op zie ik ook met leeftijd haha. Mijn man zegt ook precies hetzelfde! En dan snauw ik zo heerlijk hormonaal hem toe: ja dat weet ik ook wel!
@TantePerenboom dankjewel! Precies. Anders duurdt het helemaal zo lang. @Yaraatje natuurlijk! Gezellig. Balen dat je alweer door bent naar de 6e ronde. Hoe bevalt het temperaturen je?
Zwanger worden lijst Jess89, 1e kindje, 8e ronde Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, 8e ronde L2092, 1e kindje, 7e ronde BlueEyedSoul88, 1e kindje, 7e ronde Mila27, 27 jaar, 2e kindje, 7e ronde Krily, 23 jaar, 1e kindje, 7e ronde deeerstekeer, 28 jaar, 1e kindje, 8e ronde Ninaatjuh, 2e kindje, 7e ronde Eendje86, 2e kindje, 9e ronde Saaaraaa, 2e kindje, 6e ronde MinnieM, 1e kindje, 6e ronde Happygolucky, 2e kindje, 6e ronde Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, 6e ronde NOD lijst Januari 10: deeerstekeer 18: Jess89 25: Saaaraaa 26: Mila27 28: Meisje93 31: MinnieM Februari 4: BlueEyedSoul88 9: Krily 9: Eendje86 12: happygolucky Zwanger! TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, 5e ronde (na 2e mk) Uitgerekend op: 19 September '18 Het is een meisje/jongen/verrassing Eerstewondertje, 28 jaar, 2e kindje, 5e ronde Uitgerekend op: 22 September '18 Het is een meisje/jongen/verrassing
@Meisje93 duidelijke streep! Klusze haha Ik vandaag weer mega buikpijn.. dus wss eitje nog niet gesprongen.. ik baal nu dat mijn ovulatietesten op zijn hahaha maar wel goed geklust hier.. denk dat wij dan tegelijk nod hebben! Spannend! @Eerstewondertje leuk! Hoe reageerde je man? @Yaraatje welkom!
@Happygolucky 10 dagen is prima hoor innesteling is tussen de 5e en 9e dag dacht ik? Zoiets.. @TantePerenboom hoe is het bij jou? Hoe reageerde je man? En is het bij jezelf al een beetje geland? Ik kan me al helemaal niet meer voorstellen hoe het voelde om zwanger te zijn
Zwanger worden lijst Jess89, 1e kindje, 8e ronde Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, 8e ronde L2092, 1e kindje, 7e ronde BlueEyedSoul88, 1e kindje, 7e ronde Mila27, 27 jaar, 2e kindje, 7e ronde Krily, 23 jaar, 1e kindje, 7e ronde deeerstekeer, 28 jaar, 1e kindje, 8e ronde Ninaatjuh, 2e kindje, 7e ronde Eendje86, 2e kindje, 9e ronde Saaaraaa, 2e kindje, 6e ronde MinnieM, 1e kindje, 6e ronde Happygolucky, 2e kindje, 6e ronde Yaraatje, 32 jaar, 1e kindje, 6e ronde NOD lijst Januari 10: deeerstekeer 18: Jess89 25: Saaaraaa 26: Mila27 28: Meisje93 31: MinnieM Februari 4: BlueEyedSoul88 8: Yaraatje 9: Krily 9: Eendje86 12: happygolucky Zwanger! TantePerenboom, 31 jaar, 2e kindje, 5e ronde (na 2e mk) Uitgerekend op: 19 September '18 Het is een meisje/jongen/verrassing Eerstewondertje, 28 jaar, 2e kindje, 5e ronde Uitgerekend op: 22 September '18 Het is een meisje/jongen/verrassing
@Happygolucky Gezellig haha! Hopen dat de 6e ronde iets moois voor ons beide brengt . @Meisje93 Temperaturen bevalt goed! Eerste ronde niet, maar nu gaat het op de automatische piloot en geeft het wel veel inzicht in je cyclus.
@Yaraatje super! Ja het moet even in je systeem komen heh! Al vind ik het soms nog steeds lastig hoor.
Nee gelukkig (of helaas?) niet! Dus waarschijnlijk 2x heel erg veel pech gehad. Dus nu hopen we heeeeel hard dat het deze keer wel goed mag gaan! Volgende week maar even contact opnemen met de vk..maar ik wil eigenlijk nog helemaal niet aan een echo denken @Mila27 mijn man reageerde heel blij! Ik had mijn dochter hem de ingepakte zw.test laten geven...en ik maakte stiekem een foto. De foto van zijn blik is onbetaalbaar Ik realiseer me nog steeds niet altijd dat het zo is...hopelijk kunnen we na de 1e echo echt gaan genieten! @ aan alle lieve dames...ik blijf jullie hier volgen hoor! De komende weken probeer ik een beetje in mn eigen veilige bubbel te blijven...maar ik kom af en toe even kijken
@Eerstewondertje haha! Was zijn reactie ook zo met de 1ste? @TantePerenboom mijn duimen draaien heel hard voor een prachtige plakker!
Haha oke. lekker nuchter Hier vloog die een gat in de lucht. Tilde me op en dansde door het huis heen. dat zal nu nog wel erger zijn als het eenmaal raak mag zijn. Nu hij zo verdrietig is, dat het niet wilt lukken.
Haha wat heerlijk! Denk dat mijn man ook weer nuchter gaat reageren.. bij de eerste geloofde hij het pas toen de test echt knalde..
Heb een stoere vent met een grote mond. Maar wel met een klein ❤je. Zijn wens is net zo groot als die van mij. Haha, bij de 1ste maar 1 test gedaan & die knalde gelijk. Gaat me nu niet meer lukken denk ik. Al wacht ik meestal met testen tot 13dpo. Iedere man reageerd weer anders