Welke van zwanger en kids en is het dan zo als hij net zo donker is als test streep of donkerder dat de volgende dag de eisprong komt en dat je dan moet gaan klussen heb ook gehoord dat je niet net ochtend urine moet doen ben hier niet zo ervaren mee sorry
Ik heb die ovu testen van sensitest genomen en dan kijken we wel... aangezien ik nu niet weet of me cyclus 24 of 27 is volgende maand begin ik op dag 7 en hopende op een positieve ovulatie test
Ik temperatuur. Heb wel die ovu testen eens gebruikt maar ik vind ze zelf onhandig met die kleurverschillen. Temperaturen zie je de lengte van je fases, wanneer ei springt en zelfs wanneer je ongesteld wordt of zwanger bent...
De dipsticks. Tja dit is de eerste keer dat ik een echte knaller had. Daarvoor als die net zo donker was. Nam ik als positief. Officieel is dat ook gewoon positief. En dan springt je ei binnen de 48u Gebeurt helaas wel eens dat een eitje toch niet springt. En een paar dagen later het weer probeerd. Maar meestal springen ze gewoon Klopt. Niet met ochtendurine. Al deed ik het wel eens met ochtendurine. En had geen invloed. op de dag van de knaller deed ik om 9u testen met ochtendurine en rond 12u weer en toen had ik een knaller. Zie bijlage. Dit zijn de zwanger&kids. Bekijk bijlage 555281
@deeerstekeer ik vond juist de combinatie ovulatietesten met temperaturen fijn, omdat je dan goed inzicht krijgt in wanneer je eisprong er aan komt (ovulatietest), wanneer je ei gesprongen is en wanneer je ongi er aan komt (als temp gaat dalen voor NOD). Maar je moet wel echt goed de punten volgen met temperaturen waaraan je moet voldoen (niet opstaan, meteen tempen na ontwaken, zoveel uur slapen etc.) Ik heb dezelfde gebruikt als die @Meisje93 hierboven laat zien. werkte bij mij goed, duidelijk een knaller.
Wauw wat een berichten weer! Inmiddels thuisgekomen na ons weekje Lapland CD 10 nu, eisprong staat voor volgend weekend op kalender volgens FF. Deze maand niet tempen, geen ovutesten, helemaal niets. Laat het helemaal los. Als het wil komen komt het (hoop ik)...
Ja ik lees op internet ook vaak dat de piek tussen 12 en 15 is... Misschien moet ik dat eens proberen. Meestal doe ik het s morgens en s avonds. S middags is alleen n beetje lastig ivm werk
Welkom thuis? Fijn vakantie gehad? Knap hoor dat je dat allemaal los kan laten. Wou dat ik dat kon. daarom teste ik dus ook nooit s middags. Door het werk. Op je werk ga je ook niet zo snel testen. Ze zien je al gaan...
haha jaaa.... Op mijn niet werkdagen moet het wel lukken denk ik... ik ga het eens proberen deze ronde.
@Meisje93 @Mila27 Vakantie was TOP! Heerlijk genoten wat een ervaring zo rond de poolcirkel! Superkoud maar zo adembenemend mooi, met geen pen te beschrijven! Nu weer terug naar het “echte” leven, ben ondanks alle activiteiten die wij ondernomen hebben in Finland wel ontspannen en rustiger. Mooi positief effect We gaan het meemaken deze maand! Toi Toi!
Ik heb de 1e ronde alleen ovulatietesten van action gehad. 2e en 3e ronde tempen en ovulatietesten van action. En ronde 4 en 5 tempen en ovulatietest-dipsticks. Ronde 5 was t raak.
@BlueEyedSoul88 dat geloof ik! Die foto's zagen er al supergaaf uit! Fijn dat je zo ontspannen & rustig bent. Hopelijk blijft dit ook zo meis..
@Meisje93 jij hebt ook ovutesten van zwanger&kids toch... ik krijg het niet voor elkaar ze te bestellen. Dan ga ik naar de website en klik ik op t juiste aantal en dan op het winkelwagentje maar hij doet t gewoo niet....