@MinnieM wat vervelend allemaal. Hopelijk gaat de tijd lekker snel dat je weer kunt starten! @TantePerenboom mooie testen! Fijn dat je je goed voelt. @Eendje86 knap dat je al wat afgevallen bent! Hier moet ik na zwangerschap er ook weer aan...
@Eerstewondertje ; mooie oploop hoor! @ de rest. Ik moet ook weer wat fitter worden. Doen jullie trouwens ook sporten tijdens de zwangerschap?
@Eerstewondertje mooie oploop! @MinnieM ik ben wel van plan te blijven sporten, maar als de zwangerschap net zo verloopt als bij mijn zoontje, dan zit het er niet in denk ik
@Eerstewondertje Mooie oploop! Op naar de 14e @Eendje86 Knap hoor! Hier moeten er ook nog redelijk wat kilo’s af..
Ik was zelf wel bang dat het sporten ervoor kan zorgen dat het kindje loskomt ofzo... de ideeën die ik me soms in de hoofd haal!
Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap een autoongeluk gekregen (was toen al wel een stuk verder) en airbag tegen mijn buik gekregen.. mijn buik was bont en blauw maar mijn zoontje bleef netjes zitten
Wat naar! Hoe is dat gebeurd? En hoe ver was je toen? Maar tegelijk wat goed dat zo'n kindje stevig en diep beschermd in de buik zit. Geeft mij toch wel wat meer geruststelling voor het sporten.
@Mila27 Oef, wat zou dat schrikken zijn geweest! Gelukkig is het goed gegaan. Tijdens mijn vorige zwangerschap was ik ook heel bang om iets te doen waardoor ik een miskraam/vroeggeboorte zou krijgen of waardoor het kindje schade op zou lopen.. Zelfs seks vond ik in het begin best spannend..
Ik was al 33 weken.. maar was tijdens mijn zwangerschap echt heel wazig telkens.. daarom stapte ik eigenlijk al niet in de auto, maar 1 x toch gedaan en ik raakte dus afgeleid.. heel dom en mijn eigen schuld ben zo op mijn tegenligger geknald.. had ook echt een vreselijke zwangerschap.. depressies door de hormonen, heel veel pijn in mijn onderbuik (wat achteraf gezien waarschijnlijk bekkeninstabiliteit was maar toen werd gezegd dat het mijn banden waren..) en ik had gewoon 0 concentratie.. liep de hele dag te kokhalzen.. vandaar dat ik een 2e zwangerschap ook wat langer uitgesteld heb Hoop dat die ellende me dit keer bespaard blijft, als er een 2e keer komt....
Dat dus. Ik vond seks ook extreem eng. Wij hebben. Ook geen seks gehad in de 2.5 weken na de positieve test ivm die bloedingen door de bbz. Maar goed als het goed zou zitten zou ik er ook doodeng vinden...
@Saaaraaa ij zie dat jij ook wel lange cyclussen hebt. Heb je wellicht al eens teunisbloemolie geprobeerd?