Ik wil aankomende woensdag voor het eerst gaat testen denk ik.. dan ben ik 11dpo.. maar het liefst begin ik nu al met testen #testoholic
Ja precies dat is het... en dan lees je weer dat na 2 miskramen de kans op een volgende miskraam 25% is...wordt ik ook niet blij van Maar goed, we hebben al een heerlijk kind gelukkig..het beste bewijs dat het wel goed kan gaan Heb jij er lang over gedaan om zwanger te worden van je zoontje? En spannend woensdag testen!!! Even volhouden nog
@TantePerenboom blijf duimen dat dit kindje wel bij jullie mag blijven. Verdienen jullie gewoon. Het liefst wacht ik tot NOD. Maar meestal bezwijk ik met 13 dpo Dus we gaan het zien.
Nee ik weet het niet. Hij zei dat als het niet lukte binnen die tijd we maar moesten bellen. Misschien een leeftijd dingetje. Ik ben 30 mijn vriend is 34... Ik ga eens kijken voor die ovulatietesten. En mijn nu berekende NOD is 16 feb..
Bij mijn zoontje was het meteen raak Snap dat je niet blij word van die 25% idd! Maar nog altijd 75% kans dat het goed gaat! 3 x scheepsrecht
Ik dacht doe eens ovulatietest benieuwd wat hij nu zou aangeven... maar is nu al licht streepje dus niet donker zoals controle streep maar is dat normaal
Ronde 9 alweer... NOD is 9 feb. Ik ga zondag beginnen met ovutesten, hoop eigenlijk, op n vroeg ei Wanneer verwacht jij je ei en NOD?
Jaa spannend meiden! 13 dpo vind ik knap hoor.. omdat ik zo'n korte LF heb bezwijk ik altijd op 9 dpo maar nu wil ik beslist wachten tot 12 dpo en daar moeten jullie me bij helpen haha