Altijd zo spannend he dat zoeken naar ei, ondanks dat je toch om de dag het gezellig maakt. Ik zal blij zijn als het cd 12 is, dan begin ik ook weer met de zoektocht naar m’n ei met ovulatietesten erbij
Hey wat wordt er veel gekletst! Gezellig! @deeerstekeer ik voel met je mee! Zoooo #*%! als het weer een ronde niet gelukt is! Ik duim voor je dat het de volgende x raak is! @Saaaraaa balen zeg ik duim ook voor jou! @Mila27 balen van je negatieve test! Maar je zit nog wel vroeg, dus wie weet @TantePerenboom fijn dat tko je cyclus verlengd! Wel jammer van de heftige menstruatie.. Ben benieuwd hoe dat bij mij gaat zijn.. ik ben normaal vrij licht ongesteld en ook vrij kort, meestal zo’n 3 dagen.. @BlueEyedSoul88 ooh spannende zoektocht naar je ei! Hopelijk maakt hij snel een sprongetje @hier ik zat ook even in een dip na mijn tempdaling en negatieve test. Vanochtend is mijn temp verder gezakt, maar nog geen bloed gezien. Verwacht dat het morgen komt. Ik zit nu wel al gewoon op een LF van 13! Heb ik nog niet gehad sinds ik met de pil ben gestopt! Tko lijkt dus wel wat te doen Ben benieuwd of ik ook zo heftig ongesteld ga worden zoals Tante hierboven en heb het van meer mensen gehoord..
Fijn dat de tko bij jou ook lijkt te werken! Wanneer ben je daarmee begonnen? Vanaf je eisprong of al eerder? Ik was deze ronde op cd 10 begonnen, dus een paar dagen nadat mijn menstruatie gestopt was. Mijn theorie was dat na de menstruatie het slijmvlies al opgebouwd wordt, dus dat je dat dan alvast kunt ondersteunen met tko. Maar...vanwege de zwaardere menstruatie ben ik een beetje bang dat het toch iets teveel van het goede is. Dus deze ronde begin ik pas na mn ei
Oooohh zou dat misschien de oorzaak zijn? Ik ben na mijn ei pas begonnen, deze maand 1e keer dat ik het gebruikte. En jij? Al vaker gebruikt?
Ja ik heb het volgens mij 2 rondes eerder gebruikt. Eerst vanaf de eisprong (die ronde niet zwanger)..de ronde erna vanaf einde menstruatie en toen zwanger! Dus vandaar dat ik het nu weer zo wilde proberen. Maar ik ben ook een ronde zwanger geraakt zonder tko gebruikt te hebben. Dus of het wat dat betreft echt iets doet...
Goedemorgen! Hier maakt mn lijf er een rommel van, nog steeds geen ei gevonden met ovutesten. FF twijfelt ook weer.. Temp vanmorgen iets gestegen maar bijna niet waarneembaar. Het lijkt wel alsof het elke maand rommeliger wordt ben steeds meer onzeker over mijn lijf en of het wel werkt
@Krily overmorgen kan je dus alweer gaan beginnen. @Jess89 balen zeg van je tempdaling. Wel top dat je LF verlengd is. Lijkt het idd toch wat te doen. Mijn menstruatie was ook heftiger na gebruik van vit.E Zit ook in tko @BlueEyedSoul88 wat ontzettend rot dit zeg! Hoe waren je andere temp.kaartjes? Zijn je testen wel weer wat donkerder?
@Meisje93 Helaas niet, gewoon precies hetzelfde! Sinds gister de kruidvat er bij gebruikt omdat die het altijd goed deed maar ook nu gewoon geen positieve test. Tempkaartje vorige maand is vergelijkbaar met deze maand.. alleen iets hoger. Zal ‘m er bij doen als bijlage. Temp meten gewoon netjes rectaal, elke dag om 06.00u na 8 uur slaap zonder ‘s nachts uit bed te gaan. Snap er echt helemaal niks van! Heel frustrerend!! Krijg gewoon een hekel aan mijn lijf!
@BlueEyedSoul88 balen zeg! Zie dat je de vorige ronde je kruis op CD17 hebt staan. Al vind ik die ook niet heel erg overtuigend. Zou eerder CD18 zeggen. Hoop echt voor je, dat je ei toch snel gaat springen. Zeker frustrerend dit!
@BlueEyedSoul88 ik heb helaas geen verstand van tempen en tempkaartjes dus ik kan je daar niet bij helpen.. maar je zit nu op dag 16? Ik heb mijn eisprong tot nu toe elke keer op dag 18/19 dus mss heb je een langere cyclus dit keer?
Zou heel goed kunnen.. nu dag 4 van de krampjes en steekjes.. ovutesten zijn inmiddels donkerder geworden maar nog niet knallend positief zoals zou moeten. Ook al 4 dagen lang hoofdpijn. Nu inmiddels op dag 17 En M’n temp is nog meer gezakt
@BlueEyedSoul88 hoop dat je snel een knaller in handen hebt. Temp zakt meestal nog even voordat je je eisprong hebt.
Jaaa gelukkig! En nu aan de klus.. Hier helaas nog steeds een witte test dus denk dat het niet raak is deze ronde, blegh!
Ik weet het niet precies maar denk zaterdag/zondag.. ik had vanaf vrijdagavond 8 dec mega buikpijn tot zaterdag in de loop van de dag.. dat betekend voor mij dat ik mijn eisprong heb, al heb ik geen ovulatietesten gebruikt.. dagen daarna ook hele gevoelige borsten.. daaraan herken ik dat ie geweest is dus verwacht dat ie zaterdag/zondag is gesprongen.. en dan had ik nu echt al wel wat moeten zien op de test.. bij mijn zoontje had ik op 9dpo een streepje.. en nu zou ik dan op 11/12 dpo zitten.. maar heb sinds gister ook minder gevoelige borsten.. wat meestal ook wel een teken is dat de rode duivels eraan komen..