Eerste symptomen of komende menstruatie?

Discussion in 'Zwanger worden' started by SmileyHappy, Apr 29, 2025 at 4:00 PM.

1. SmileyHappy

Mar 28, 2025
    12
    1
    3
    Female
    Heyhey

Sorry ik moet even iets kwijt en naar andere ervaringen peilen. Ik heb rond 19/04 mijn eisprong gekregen. Ik voelde de week erna dat mijn borsten pijnlijk waren bij het indrukken. Krampjes in mijn buik. Nu donderdagavond 24-04 begon misselijkheid met gevoel tot braken (niet gebeurd) dit ook op vrijdagavond dat ik echt in mijn bed moest liggen. Zaterdagochtend-middag was dit ook -> hongergevoel hebben, maar toch misselijk zijn. Ik had hier en daar wat steekjes in baarmoeder. Zondag had ik ook veel steken en vooral krampen. Ook deze keer misselijk en warm gevoel. Bij het afvegen had ik een stipje zalmroze afscheiding. Zondagavond had ik 1 hevige kramp en had ik diaree mijn buik zat vol krampen. Vandaag 28/04 had ik zo al eens een test gedaan, negatief. Hevige hoofdpijn, af enntoe een hevige steek, hoofdpijn en hier enndaar rugpijn.
    Ik heb ook borrelende darmen en moet nu al vaak naar wc in de nacht 3-4 keer plassen.. Ik heb hier en daar veel krampjes en gasvormig.

2 dagen slecht geslapen + verstopte neus in nacht.
    mijn menstruatie moet ik normaal 03/05 krijgen.

iemand dit ook al gehad? Ervaringen?

2. Lexyloo

Lexyloo Actief lid

Jul 25, 2023
    445
    449
    63
    Female

Ik herken mezelf wel in jouw symptomen. We zitten ook op dezelfde tijdlijn, ik heb 19e een IUI gehad. Hopelijk zijn het vroege zwangerschapsymptomen! Ik ga duimen voor je! :)

SmileyHappy likes this.
  3. SmileyHappy

Mar 28, 2025
    12
    1
    3
    Female
    oh spannend! Ik duim ook voor jou!

Lexyloo likes this.

Share This Page