Ronde 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Julia82, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey

Ja het begin van de cyclus word er gekeken naar de hormoon waardes. En het einde voor progestron ofzo ( hormoon wat je krijgt NA je eisprong ) Dus zo kunnen ze zien of je een ei sprong gehad hebt.

Samenlevings test word pas gedaan als er niks te vinden is.

2. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Heej jeem!!

Je bent dus terug:) (ik kon de hele dag niet op internet, we hadden op het werk een reanimatie en AED (die schokapparaten) training... was heel interessant! Nu weet ik tenmiste wat ik moet doel als er iets gebeurt..

Bij mij deden ze wel gelijk een samenlevingstest en follikelmeting? Doen ze die ook niet bij jou? Zo'n kijkoperatie is toch helftiger, opzich appart dat ze dat gelijk willen doen..
    Samenlevingstest is zo gepiept namelijk!
    Maar elk ziekenhuis is anders natuurlijk, zowiezo fijn dat ze gelijk actie ondernemen!

Nou ik heb echt een heel appart gevoel steeds onder mn schaambot, continu maar savonds is het erger (zoals nu) erge krampen/steken/drukkend gevoel!
    Ook leken mijn (.)(.) gisteravond donkerder... Mn vriend zag het ook.
    Zou er nu eigenlijk eens wat gebeurt zijn??
    T kan natuurlijk ook allemaal wat gevoeliger zijn van binnen nav het onderzoek... maar ik vind het vreemd!

Hoe istie met jou Julia?? Spannend meid maar snap dat je er niet goed wat wordt zo!!!
    Mijn duimen draaien!!

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    He lara nee een folikel meting krijgen we pas als ze denken dat er wat mis is.. En een samenlevingstest ook. Als het zaad van Peet niet optimaal is doen ze dat om te kijken hoeveel er overleven ( dan kunnen ze zien hoe groot de kans is om op de "normale" manier zwanger te raken ) Ja zo'n kijk operatie is heftiger maar dat komt door mn verleden heb al 2x ontsteking aan mn eierstokken gehad en een leuk kadotje van mn ex.. Waardoor ik een vergrote kans op verklevingen heb.. Vandaar dat ze hier ook gelijk naar gaan kijken dmv een kijk operatie en ook geen hsg doen. Dat is namelijk gevaarlijk als je een ontsteking heb kan hij door de hsg vloeitstof je buik in gaan en dat risico willen ze bij mij niet nemen.

Hier gaan ze dus andersom te werk. Ze willen eerst weten of ik een eisprong heb doormiddel van het bloedprikken dan een kijk operatie.. En dan verder...

4. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    ooh okej ja dan snap ik het waarom ze het op die manier doen :)
    vervelend dat je dat aan je ex te danken hebt! :x

Hopelijk weten jullie snel waar je aan toe bent?
    Wanneer hebben jullie weer een afpraak? Of is dat telefonisch?

X

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    9 juli en moet er heen dus niet telefonisch :D

Ben ook heel erg benieuwd hoor!

6. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Ja spannend!
    Je moet dus al bijna voor bloedprikken he!

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja maandag al :D

8. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Ha meiden,

Gisteravond ongi geworden :( Mijn luteale fase is dus nu ineens een dag langer geweest. Ik dacht altijd dat ik ervan uit kon gaan dat die elke maand hetzelfde was, en dat was ook tot nu to zo, maarrr dingen veranderen..
    Mijn cyclus is nu 39 dagen geweest :$ Hopelijk was het een eenmalige uitzondering

9. Jcy

Jcy Actief lid

2 okt 2009
    146
    0
    0
    Hey Juul,

Wat vervelend.. had ik toch niet gedacht!! Dikke knuffel voor jou!! Raar dat die lf anders is.. ik dacht ook dat die altijd hetzelfde is. Misschien heeft t toch met stress te maken ivm je rijles..

Jeem, wat goed dat ze gelijk actie ondernemen.. erg blij voor je..

Lara, bij jou klinkt het ook spannend... zou zo leuk zijn!! duim voor je..

Meiden, ik zal hier misschien wat minder vaak zijn... heeft absoluut niet met jullie te maken, want vind het eigenlijk erg jammer.. maar maak mezelf helemaal gek door iedere dag op dit forum te zijn en overal maar te lezen wat er allemaal kan gebeuren.. probeer het dus een beetje los te laten.. zal af en toe zeker nog wat van me laten horen hoor.. vind ik veel te gezellig met jullie en wil jullie ook graag volgen.. maar mocht ik een beetje stil zijn dan weten jullie waarom..

Groetjes en een dikke knuffel voor allemaal!!

10. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Juul wat ontzetten k*t! Ik had echt goeie hoop voor je:(
    Hoe voel je je eronder?
    Hele dikke kus voor jou!

JCY, ik denk dat we dat allemaal wel snappen. Je gaat toch verhalen opzoeken die je liever niet wil lezen maar toch doet.
    Meis, als jij eraan toe bent, klets je gewoon lekker met ons mee.
    We zijn natuurlijk heel nieuwsgierig hoe het met je gaat.
    Probeer het een beetje los te laten dat je lekker kunt gaan genieten van je zwangerschap samen met je man. Voor jou ook een hele dikke kus.

Jeem, wat fijn dat ze meteen actie gaan ondernemen. Dat is toch wel een geruststelling denk ik, of niet?

Ik heb gister voor het eerst op mn fiets gefietst. Heerlijk hoor.
    Ik heb trouwens over mn stuur een bloemenslinger gedaan. Is erg leuk over zon stuur. Misschien ook leuk voor jou Jeem:D

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

@ JCY tuurlijk begrijpen we je..!!
    Neem lekker je tijd en geniet meis...!!

@ LaFemme ja ben echt blij maar toch ook wel benieuwd wat er uit gaat komen hoor :p

12. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    JCY hopelijk lees je dit nog: Van harte met je zwangerschap!

Meiden, sorry sorry sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten! Ik had de laatste weken echt ff geen zin om zoveel met het idee van zwanger worden bezig te zijn en ik moet zeggen: het heeft me wel goed gedaan. Als ik iedere dag hier op het forum zit ben ik er écht te veel mee bezig en maak ik mezelf knettergek.

Juul, wat balen dat ook jij weer ongi bent geworden meis :( Weet weinig te zeggen, maar geef je in ieder geval maar weer een hele dikke knuffel!

Jeem, waarom wordt er bloed bij je afgenomen?

Hier ook weer gewoon ongesteld geworden trouwens (had m'n banner idd niet aangepast Juul). Was er ook weinig mee bezig geweest afgelopen maand. Maar de nieuwe kansen komen er weer aan!

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kijk wat ik vandaag gekocht heb :D:D:D:D:D

Bekijk bijlage 74949

Ben er echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel blij mee en vind ze zooooo mooi :D:D:D

@ lindaatje er word bloed af genomen om te kijken wat mn hormoon waardes zijn.. op cd 3.. En op cd 34 ( 21 juni ) progesteron gemeten dit moet 15 zijn of hoger..( om te kijken of ik een ei sprong heb gehad )

14. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    JCY, Lindaaatje en Juul, ik snap jullie hoor!
    Doe gewoon wat goed voelt....

Juul, ernorm balen zeg dat je toch nog ongesteld bent geworden:(:( Hele dikke knuffel!
    Die vriendin van mij had dus ook een cyclus van 38 dagen maar nu is ze met 33 dagen ongi geworden... hopelijk komt het bij jou niet meer voor dat je zolang moet wachten!!!
    Nogmaalt sterkte meis....

Jeeem, mooie ringen hoor, welke is nieuw dan???Zijn ze voor jullie huwlijk?
    Dat is snel maandag al ja!!:) Ben benieuwt... mijn ervaring is dat het vaak idd aan de man ligt... dat komt veel vaker voor bij een onvervulde kinderwens.... Weet zeker dat het goed zit bij je!
    Succes!

Bij mij nog het zelfde, nog steeds last van krampen, maar mn temp was vanochtend weer hoog gelukkig.. begon me al zorgen te maken.

Dikke kus!!!

15. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meid

Welke er nieuw zijn :p De rechter en idd dat zijn onze trouwringen :D

Indd de gyn zei dat ook al maar ze moeten ons wel beide onderzoeken ben benieuwd :D

16. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Lindaatje, ik snap dat je ff afstand hebt genomen. Iedereen beleefd het anders en wil door het forum er niet teveel mee bezig zijn.

Juul voor jou hetzelfde. Maar als je ergens meezit, gewoon alles vertellen als je dat wil he? Sterkte meis.

Lara, volgens mij is het bij jou echt raak. Alles klopt wat je verteld. Je temp omlaag door je innesteling en nu weer hoog.
    Zijn je borsten nog groter? En zijn ze ook gevoelig?

Jeem, mooie ringen hoor, leuk he om er lekker mee bezig te zijn. Voor je het weet is het zover.

Ik heb nog niet het gevoel dat ik wat afstand van het forum wil nemen. Ik voel me goed bij jullie en als ik ergens mee zit, zoals vorige week dat mn man niet wilde sexen, dan kan ik niet wachten om het van me af te schrijven. Het helpt bij mij wel een beetje, ook al kennen we elkaar niet persoonlijk. Ik denk juist daarom.

Gaan jullie vanavond nog iets doen?

Kuss

17. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    ;) Ooh sorry Jeem, ik zat strax in de zon buiten dus kon het niet echt goed zien ! maar mooi hoor!!!! :D

Lafemma, ja mn (.)(.) zijn wel gevoelig en die avond leken ze donkerder idd en nu nog steeds het zelfde.. ik kijk elke dag dus dan zie je veranderen minder goed haha:p en denk steeds dat ik het me verbeeld..
    Net zoals dat het lijkt of ik steeds moet plassen en dan denk ik of heb ik gewoon veel gedronken?

Maar van mn buik is gewoon heel appart dat heb ik echt nog niet gehad... als het maar geen ontsteking is ofzo nav dat onderzoek. Naja ga maar van het positieve uit!

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey LaFemme idd kan ook echt niet wachten tot t zo ver is hoor!!

En ik heb dat ook hoor ik kan hier echt mn ei kwijt!
    Sommige dingen lees in niet zit eigenlijk alleen hier en in de lounge..

19. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Hey meiden, het is wel stil hier hoor. Ik vind het wel jammer. Ik vond het zo gezellig en ik keek ook alleen nog maar op dit topic omdat ik ook niet teveel wil lezen.

Lara, hoe is t? Durf je al een testje te wagen?

Juul, hoe gaat het nu met je meis?

Woman, hoe is het met jou? Druk aan het werk geweest?
    Mn muur is grijs:D Volgens mij 1 tint lichter dan die van jou.
    Is wel mooi geworden.

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden het is idd stil zeg!

LaFemme leuk eindelijk geverfd :D gaat het nu een beetje opschieten? Al een idee wanneer het af is?

Deel Deze Pagina