Officieel zou ik het morgen moeten worden.. maar ben dus ong. 5 dagen eerder, wat ik niet erg vind omdat het betekent dat mijn cyclus korter geworden is.. Ik denk dat ik het maar moet zien als mijn ongi
haha zo te horen is ze niet al te snugger ofwel? rond je eisprong..... had je moeten zeggen "oh echt?? wij hebben eigenlijk helemaal geen sex, zou dat het zijn?!??" Lafemme, ja gezond leven heeft er wel mee te maken, dus ook sporten idd! Ik heb een tijdje op Zumba gezeten, was nix voor mij haha vond het echt moeilijk die pasjes en ook nog met je heupen zwiepen
Indd lara dat zei ik dus ook al... Dat mens is echt zo dom als t achter eind van een varken..!!! en misschien bedoelt ze het goed hoor maar formuleer het dan anders ze kwetst me hier echt mee..!!
Oh echt, ik dacht dat je ver voor de eisprong moest sexen!! Jeetje, wat een k*t opmerking zeg!!Alsof je dat niet wist. Ik kan me voorstellen dat je je daar over op kan winden. Is het echt zon betweterig typje? Woman, ik hoop dat je ongi toch wegblijft hoor!! Zo niet, is het inderdaad lekker dat je cyclus wat korter is. Dat had ik ook deze maand. Vooral als je al weet dat je ongi moet worden en je zeker weet dat het deze ronde weer niet gelukt is. Zodra mn salon af is laat ik de foto's zien
woman, ik duim ook voor goed nieuws! kunnen we hier nog wel gebruiken! jeem, omg!!!! die zou hier eens goed op haar plek moeten gezet worden, maar ja, wie weet of dat wel helpt he... lafemme, ik heb veel te dun baarmoederslijmvlies, dus innesteling zal nooit zomaar lukken bij ons... omdat ik maar 1 dag echt bloed ale bruinverlies had, vond ik dit normaal... en omdat er vroeger sprake was van endometriose, wou ik nog eens laten checken...
Maar meiden, ik kan niet zwanger zijn.. lijkt me stug van 1x sex... het was dan wel op dag 10 en mijn cyclus is veel korter, maar toch. We moeten wel realistisch blijven en volgens mij is het al bijna weer over, dus zal wel mijn menstruatie geweest zijn
Dit is nu de 5 a 6e dag... het blijft bruin tot donkerbruin en soms wat donkerrood.. het wil maar niet goed doorzetten lijkt wel!
Mijn gyn gaf aan dat mijn baarmoederslijmvlies ook aan de dunne kant was? Pffff... hoop niet dat het bij mij ook voor problemen gaat zorgen...
Ik ben daar ook band voor dat mn baarmoedervlies dun is. Omdat ik vaak na de sex bloed. Vorige week alweer. Wordt er gek van. Deze maand wordt t weer niks, want mn temp zakt alweer geleidelijk Woman wat irritant zeg, zo weet je ook niet waar je aan toe bent. Lara heb je al getest? Spannend zeg! Duim duim duim! Juul, hoe gaat het nu met jou? Kuss
Hier Idem ik ben daar ook best bang voor hoor..!! Ben nu eigenlijk bang voor alles..! Tot k weet dat dat het niet is
Bij mij zei hij dat n.a.v. het inwendig onderzoek, omdat ik toen 5 weken lang iedere dag weinig bloed verloor... ach ja, we zullen het maar weer afwachten hé
dat is wel bizar, want bij mij zei ze dat het te dun was omdat ik zo weinig bloedverlies had, eigenlijk geen, alleen bruinverlies en dit max 3 dagen... ze zei, hoe dikker het baarmoederslijmvlies, hoe langer je bloed verliest, en hoe dunner, hoe minder je verliest... dus mss nog geen reden tot paniek he meiden...
Oh dat is inderdaad andersom dan ik verwacht had. Nou we wachten gewoon weer af met zn allen. Is het bij jullie ook mooi weer? Echt heerlijk, de komende dagen blijft het ook mooi. Lekker bbqen!!
Heyyy Tis hier heerlijk weer! Jammer dat ik aan het werk ben Maar ben wel op de fiets dus mag straks in dit weer lekker terug fietsen
Heerlijk weer vandaag idd! Moet ook werken helaas maar strax lekker naar buiten in mn pauze! Ik heb vanmorgen getest om 8 uur (ik had om half 6 al een keer geplast..) maar die was dus negatief.... Hopelijk heb ik nog niet genoeg hcg....
Hmmm dat is wel apart.. ik heb toen een onderzoek gehad en het bleek dat op dat moment 1 van mijn eierstokken verstopt zaten als het ware... daarbij meldde de gyn ook dat mijn baarmoederslijmvlies wat aan de dunne kant was. Ik heb toen een kuur provera + estradiol gehad van 2 weken. Ach ja... hahaha