Ronde 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Julia82, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Oehhh spannend Lara! Ik hoop ook voor je dat je hcg nog te laag is :D.. heb je al wel een beetje het idee dat het wel eens raak kon zijn?! Ik hoop zoooo dat jij de volgende bent in ons topic.. kunnen we wel gebruiken dacht ik zo ;)

2. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    ja idd ik voel me zo anders en had/heb echt het idee dat het raak is maarja als je dan negatief test verlies je de hoop een beetje....

maaaarjaa vrijdag nacht lekker naar turkije, ook fijn en lekker genieten!:D

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Owwwwww lekker jaloersssss....!!!!!!

4. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Ja maar lieve meid, als ik het goed zie zit je nog voor je nod toch?! Dus het kan nog alle kanten op.. en straks lekker naar Turkije, dan kan je mooi je gedachten daarop stortten ;) hihi hoe lang gaan jullie??:D

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Idd Lara je zit nog voor je NOD meid..

En je had al een x geplast ;)

6. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    haha ja daar hou ik het ook maar op!
    hihi;) we blijven hoop houden!

9 dagen gaan we :D:D:D

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Owh lekker meid..!!

Ik sla een jaartje over:D

8. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Lekker lekker lekkerrrrr :D, ik mag ook al bijna.. volgende week vrijdag zooo zin in! Heb gisteren en van het weekend maar even flink wat nieuwe zomerkleding ingeslagen :p

9. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    wow lara, spannend!!! hopelijk goed nieuws voor je vakantie he :)
    jeetje, jullie gaan nu al op vakantie, ik moet nog tot 8 september wachten hihi!

hier zalig weertje, goed gewerkt vandaag, hagen afgeschoren, het gras afgereden, het zwembad aan het laten leeglopen (gaan we nl dichtsmijten)... en zaterdag zouden we dagje naar de kust gaan, maar heb net telefoon gehad dat ik moet gaan werken!!!!!

ik kan echt wenen nu... had eindelijk nog is een dagje weg met men ventje gepland... eerst smorgens bloed laten nemen en starten met clomid, en daarna naar zee... maar niet dus.... ben zoooooooooo booooos nu he! pfffff

maar ook goed nieuws, daarstraks naar bodystyling geweest en ben 2.5 kg en 13cm kwijt! whieeeee

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Oww maya dat is inderdaad heel vervelend..!!!

Wij gaan over 2 weken een weekendje met mijn schoonfamilie weg..
    Naar Arnemuiden..
    Ben er nog nooit geweest maar heb er best veel zin in :D

11. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    oh dan kan je toch ook aftellen he meid!

12. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    haaaaaaai!

Ja Jeem kun je toch ook een beetje aftellen,
    hopelijk wordt t dan ook mooi weer net als dit weekend! 8)

Ik ben druk deze dagen, morgen avond nagels laten doen, daarna oppassen op buurjochie... en vrijdagavond nog een verjaardag en dan om half 1 haalt mn broer ons op en vertrekken we richting schiphol!! :D

Maya kan me voorstellen dat je baalt... kun je niet zeggen dat je al iets gepland had dan? Of moet je altijd komen?

-x-x-x-

13. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    net door ha opgebeld, moet straks gaan... ze vreest nu voor men appendix.... dus mss weekendje in hospitaal he ipv aan zee of werken...

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey maya,

Jeetje wat balen maar als je blindedarm ontstoken is ( hier een opname van 1 dag mag je weer naar huis :D ) Weet niet hoe dat in België zit...

15. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    goh dat verwacht je toch ook niet maya.... sterkte!!

16. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    hoop dat het niets is hoor!
    en idd hier ook normaal 1 dagje, maar toch he, liever niet hoor!

enfin ik ga me klaarmaken en vertrekken se! wish me luck girls!

17. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Haa meissies!

Hoe gaat ie met jullie??
    Ik heb het 1 en ander gelezen, o.a Women die bruinverlies heeft, en Lara die nogal gunstige voortekens heeft :D Vertel meiden..
    En Jeem, jij hebt de eerste stappen dus gedaan met bloedprikken en alles?
    Fem, lekker bezig met je salon? En nog lekker gefietst?

Met mij gaat het aardig, nogal heftige week geweest.
    Om met het goede nieuws te starten: ik heb mijn rijbewijs dinsdag gehaald JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
    SLechter nieuws, mijn opaatje is zondag onverwachts overleden. Hij wordt a.s. vrijdag begraven. Dus dat maakt alles nogal dubbel. Aangezien ik vorige week ook al dat gezeik had van die rijinstructeur enzo, én ongi werd, én mijn Opa overleedt, pfff ben ik wel een beetje gaar geworden. Daarom ben ik ook wel erg blij dat het met rijexamen wel is gelukt, anders was ik helemaal in zak en as geweest. :( Morgen hadden we een bruiloft van een vriend van mijn man, waar we daggast waren. De begrafenis valt hier dus mee samen. Na de begrafenis gaan we dan door naar die bruiloft. Dat zal me een lekker dagje worden, enorme omschakeling van een diepte punt naar een hoogte punt..

Nou meiden, dan weten jullie weer een beetje hoe het met mij gaat! Ik moet zeggen dat het me goed doet even helemaal niet met mij cyclus bezig te zijn. Weet niet eens wanneer mijn ei komt enzo. Nu ff niet, ben het ff zat..

All the best, en jullie zien mij wel weer! kusss

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Heey juul

Gefeliciteerd met je rijbewijs dat aller eerst.
    En gecondoleerd met je opaatje meid :( veel sterkte met het verlies!

Het zit je ook niet echt mee he :(

En indd juul alle onderzoeken zijn van start...

19. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Oh Juul, wat een vreselijk nieuws van je opa!! Heel veel sterkte meis met het verlies.Dikke kus!!

Wat fijn dat je wel je rijbewijs gehaald hebt! Wat een opluchting zeg. Maar je hebt nu wel dubbele gevoelens:(

Meis, misschien is het goed om nu even helemaal niet met je cyclus bezig te zijn. Wie weet helpt het!

Ik wens je veel sterkte en we zien je vanzelf weer hier. Neem de tijd!

Dikke kus

20. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Maya, wat balen, blindedarmontsteking!! Veel sterkte in het ziekenhuis! Dikke kus

Lara, ga lekker genieten van je vakantie!! En inderdaad en negatieve test zegt nog niks he!! Ik ben zo benieuwd!

Deel Deze Pagina