Ronde 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Julia82, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    @ Maya: Wat balen meid van je blindedarmontsteking, veel sterkte ermee!

@Juul: Meissie als eerst gefeliciteerd met het behalen van je rijbewijs! Wat ben je toch ook een kanjer, je hebt het goed gedaan ;). Gecondoleerd met je opaatje :(... heel veel sterkte toegewenst in deze dubbele moeilijke tijd!! Dikke knuf voor jou!!

@Lara: Al opnieuw getest?!?!?! :D:D:D:D

Meiden..mijn bruinverlies is eindelijk na 7 dagen gestopt, maar mijn ongi heeft nu pas doorgezet. Vanochtend echt voor het eerst helder rood bloed gezien, daarvoor was allemaal bruin/donkerrood. Gaat mijn cyclus dan vanaf vandaag opnieuw in??

2. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Juul, lieve schat, wat leuk dat je hier even een kijkje komt nemen!!!!

Heel veel sterkte vandaag.... zal niet makkelijk worden idd die omschakeling van verdriet naar vreugde..
    Wat goed dat je je rijbewijs gehaald hebt!!!!! Gefeliciteerd!! :D

Ik had idd goede voortekens maar heb ook al 2 nega testen gehad...vanmorgen niet meer getest, wil de teleurtelling voorkomen :) Ben benieuwt of ik ongi wordt vandaag... t zou toch moeten aangezien ik precies weet wanneer ik mn ei heb gehad..
    Ik dacht misschien zijn die krampen nog nav dat hsg.. Maar ander meisje hier op het forum had helemaal geen krampen die maand naar dat onderzoek en werd juist veel eerder ongi.. dat maakt me weer hoopvol.. achja je weet het toch niet, elk lichaam is anders!

Vannacht gaan we op vakantieeee :D:D half 1 vertrekken we! Dus ik ben na vandaag de 13 pas weer terug hier op het forum!!!
    -X-

3. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Ik denk wel dat je dan vandaag als dag 1 moet tellen!!
    Wat vervelend zeg die onzerheid.. als het bruin blijft, blijf je toch hopen lijkt mij :( knuffel!

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Vervelend women..!! dat je na dat lange bruin verlies alsnog ongi bent!
    Ik heb het na mn ongi dat ik nog 3 a 4 dagen bruinverlies blijf houden...

Juul sterkte vandaag meid! Zal aan je denken.

@ Lara balen al 2 nega testen maar geen bloed geeft moed meid!!

5. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Oké! Dacht ik al :)

Nja opzich zat ik niet in de onzekerheid, omdat ik wist dat het deze maand niet raak kon zijn... ik was eerder bang dat ik in het oude ritueeltje zou vallen en het bruinverlies niet meer over zou gaan. Net als een paar maanden terug zeg maar wat ik had verteld dat ik 5 weken lang gebloed had.. het zag er net zo uit. Dus eigenlijk ben ik heel blij dat ik nu wat meer rood heb gezien :)

Meid, heel veel plezier op je vakantie hé! Geniet ervan en we horen je verhalen achteraf wel ;)

6. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    oohzo ja dat kan ik me voorstellen... 5 weken ongi pff:( dat wil je ook niet!

Nu kun je weer een nieuwe ronde ingaan! Succes!! En hopelijk nu vaker dan 1 keer;)

Dankje Jeem..!

7. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    juul, het spijt me van je opa... hopelijk kan je dit een plekje geven...
    maar idd wel super van je rijbewijs!

woman, grrr dat stom bruinverlies he! maar toch telt dit als eerste dag van je cyclus hoor, heb t aan de gynea onlangs nog gevraagd...

Lara, jij kan nu echt wel aftellen hoor!!! ik wens je een super vakantie toe!!!!! geniet er maar goed van!

ik had dus toch goed nieuws bij de ha! ik heb het weer gekunnen, heb dus darmontsteking, met daarbij op just zelfde plaats een spierverrekking van men buikspieroefeningen en dan natuurlijk men ms die er vandaag wel zullen doorkomen... yeah! :)

8. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Hihi dat moet wel lukken.. mijn vruchtbare periode valt midden in onze vakantie:D als we in Frankrijk zitten!

9. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    men ms zijn weer heel stipt vandaag doorgebroken se...
    alle afspraken liggen nu echt officieel vast:

morgen: bloedafname
    zondag: start clomid
    maandag: binnenbrengen staaltje ventje
    maandag erop: follikelmeting en bloedafname

wow! wat een agenda gaat dit worden hihi!

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey maya,

Balen meid dat je ongi geworden bent :(
    Hopen dat de clomid zijn werk doet...!!

11. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    goh balen, ik wist t gewoon wel se! maar ben al blij dat ze me ni in spanning houden en netjes op tijd komen :)

en idd hopen dat de medicatie goed zen werkt doet he! :)

12. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Maya balen van je ongi meid! :(

Meiden, ik ben even totaal de kluts kwijt!! Ik dacht vandaag een nieuwe cyclus in te gaan, omdat ik vanochtend wat helder rood bloed zag... maar nu is alles weg.. het rode en het bruine! Er is amper nog een spoor te bekennen. Ik heb geen idee hoe ik nu mijn cyclus moet tellen!!

13. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    mmmm bizar... mss even naar ha of gynea en bloed laten nemen, zij kunnen dan zien in wel stadia van je cyclus je bent...

14. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Tja Maya, dat zou een optie kunnen zijn ;)... maar eigenlijk wil ik liever niet naar de gyn of dokter. Het bruinverlies is nu weer terug, maar heel weinig. Ik laat het maar even voor wat het is denk ik.. straks eerst lekker van mijn vakantie genieten en dan zien we wel weer verder.:)

15. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Heyy meiden,

Hoe is het hier?

Vandaag is het bewolkt dus geen zon voor mij vandaag :(:(
    Gister wel de hele dag in het zonnetje gezeten t was heerlijk en ben lekker bruin ( zwart ) geworden :D

16. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    hey meiden...
    hier gisteren gaan werken, s avonds op stap geweest en dus gevolg dat ik vandaag de hele dag van bed naar zetel en omgekeerd kruip hihi :)

zonet men eerste clomid ingenomen... spannend

17. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Hey meiden, zoals jullie zien ben ik weer ongi geworden.
    Precies 28 dagen deze keer en helemaal geen bruinverlies van te voren. Daar ben ik echt al heel blij mee eigenlijk. Ik vind het natuurlijk weel kl*te, maar er komen weer allemaal leuke dingen aan.
    Zoals mn salon die nu echt opschiet en in september lekker op vakantie. Gister hebben we nog heerlijk in de tuin kunnen zitten en hebben allerlei dingen opgezocht die we kunnen doen op vakantie.
    Ik heb ook met mezelf afgesproken dat als mn temperatuurkaartje op is (nog 2 maanden) dan ga ik weer naar de gyn. En ik denk dat ik nu toch naar een ander ga. Ik voel me de laatste tijd een beetje een zeur bij die vrouw en voel me dus echt bezwaard om weer te gaan. Die van mn zus is een man en daar zal ik aan moeten wennen, maar die moet echt heel meegaand zijn.

Maya, spannend dat je nu met clomid begint. Hopelijk werkt het meteen!!

Woman, wanneer ga je op vakantie? Naar Zuid-Frankrijk toch? Welk gebied?

Jeem, nog een paar daagjes dan komt je ei er weer aan:)

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey LaFemme,

Jeetje nu al ongi :( balen meid.
    Ja mn eitje komt er aan maar helaas mag er vanaf morgen tot donderdag niet gesekst worden :(

( zaadtest donderdag en dan krijg je 2 dagen onthouding )
    Dus ook deze maand een loze maand :(

19. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Oh balen meid:( maar aan de andere kant is het ook wel fijn dat er wat gedaan wordt, toch?

Nou ik ben 'blij' dat ik nu al ongi ben, omdat ik graag 28 dagen wil.
    En ik denk zelfs dat ik het verkeerd deed toen ik nog niet tempde. Ik dacht er helemaal niet aan dat de ene maand 30 en de andere maand 31 dagen heeft. Dus volgens mij heb ik nooit een cyclus van 33 dagen gehad. Maar ja, we zien wel en anders ga ik dus ook weer naar de gyn en wil ik dat er wat aan wordt gedaan.

Wat een saai weer zeg. Niks aan....
    Zin in vakantie, heerlijk mn zus zit er al, voor 3 weken nog wel!!

Kuss

20. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    oh jeetje jeem... wat stom seg!
    hier had men mannetje 3 dagen onthouding, maar hebben dit gedaan terwijl ik ongi was :) want wij mochten namelijk kiezen wanneer we dit wouden binnenbrengen... dus vanavond snel staaltje binnen doen :)

Deel Deze Pagina