Maya wat een goed nieuws!! Nou hopen dat het vrijdag weer 17 of meer is en dan moeten jullie er tegenaanSpannend hoor meis, wie weet wordt het deze maand echt een goeie maand voor jullie Kuss
Hey meiden, LaFemme jij staat bij t nod topic op roze?? http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/214244-nod-lijst-juni-2010-a-2.html Volgens mij klopt dat niet offuuhhh moet je ons wat vertellen
wow nu ben ik ook wel benieuwd hoor! en idd jeem, ik duim voor je dat je vrijdag ook zulk goed nieuws krijgt!!!! ik ben echt opgelucht se! vindet ergens jammer dat ik vrijdag nog is terug moet gaan, maar ja... niets aan te doen he... dan zou ik zaterdag a zondag eisprong hebben, maar liever zondag hoor, want zaterdag is het hier braderij en zal ik heeeeel moe zijn s avonds van te werken...
wauuuuw maya wat goed van je vent zeg!!!! wat een verschil kan dat zijn he. mijn vriend heeft er maar 12 miljoen ooeh ben nu ook benieuwt naar lafemme, even spieken in het andere topic!!!
Haha meiden inderdaad jammer dat ik het niet ben. La Femme Nikita is dat Ik wacht toch nog even met gyn bellen, ik ga vanmiddag een afspraak bij de dokter maken. Ik ben de laatste tijd zo moe. Ik ben niet vooruit te branden. Ik word al moe wakker. Vind het best wel eng hoor. Straks is het iets ernstigs. Ik heb een paar jaar geleden last gehad van hypochondrie, ik dacht bij elk dingetje dat ik een ernstige ziekte had. Heb ik best lang last van gehad. Toen we gingen verhuizen was het ineens veel minder. Maar nu ik dan weer iets heb, ben ik wel weer meteen bang
Oww meisss niet aan denken!! Ik weet hoe je je voelt ik heb dat ook gehad zat op een ogenblik wel bijna 2x pw op de eerste hulp omdat ik dacht dat ik wat had Nu heb ik mn verstand op 0 gezet en laat me elk half jaar "na" kijken bloed prikken en laat me echt binnenste buiten keren En dat moe zijn.. ik heb t ook en t komt echt van t weer helaas Misschien heb je bloedarmoede maar dat is zo verholpen Maak je niet druk meis je mankeert echt niets
Erg he om dat te hebben, ik ben idd ook 2x bij de huisartsenpost geweest savonds omdat ik dacht een hartaanval te krijgen, ik had steeds druk op de borst. Bleek dus hyperventileren te zijn. Ben ook bij de psycholoog geweest en dat heeft ook wel geholpen. Waarschijnlijk had het ermee te maken dat we samen gingen wonen en dat we ons daar helemaal niet prettig voelden. En sinds dat we dus hier wonen was het ineens minder. Zo raar! Maar ik heb wel vaker bloed laten prikken en dan was t gewoon goed. Maar ik heb sinds zondag zon raar gevoel rechts onderin mn buik net boven dat bot. Het komt met vlagen en het is een soort weeeig gevoel. Heel moeilijk te beschrijven. Ik ben dus zo bang nu dat het met elkaar te maken heeft.
Ja echt vervelend dat met het hart aanval heb ik ook gehad en idd hyperventilatie ik dacht echt dat ik dood ging ( nu kan ik er hard om lachen hoor ) Die mensen zagen me al aankomen hahaha.. Mja je na laten kijken kan geen kwaad he En beter het zekere voor t onzekere
oh meid, wat jammer dat jij het niet bent, anders was je vermoeidheid direct uitgelegd he! mr idd laat je maar eens nakijken, zodat je gerust bent he! lara, das idd nogal een verschil, maar het is ook wel waar dat er maar 1 goeike moet bijzitten he!
Ja maya dat klopt, ik denk vaak van 'er moet er toch wel 1 bijzitten van die 12miljoen????' maja... t blijkt toch niet zo makkelijk te gaan! Lafemme, heb je een afspraak gemaakt? Wanneer kun je terecht? Vervelend dat je niet 100% voelt... sterkte meis! aaaaah ik ben moe en heb nu al geen zin meer op te werken!!
Hey meiden! Zo ik net bellen voor de uitslag van t zaadonderzoek.. Ik krijg hem niet moet wachten op de afspraak met de gyn 9 juli dan krijg k hem pas ben zo verdrietig Nog langer wachten en dan weet ik nog niets Pffff ik wil t gewoon weten als er iets mis is of niet is toch niet zo stom?? moet k nog 3 weken wachten!!! Wel 1 leuk ding volgende week krijg k mn jurk
Hey meis, wat vervelend dat je nog zo lang moet wachten Wel leuk dat je bijna je jurk krijgt Ik ben bij de dokter geweest en ik heb me laten prikken op een virus en bloedarmoede. Volg week uitslag. 7 juli ga ik naar een andere gyn. Ik voelde me niet meer fijn bij die andere dus kijken wat dit oplevert.
Hey meid, Ben benieuwd wat die andere gyn gaat doen Hoop dat je daar wat verder mee kan.. En idd ik baal als een stekker maarja kan er niets aan veranderen..
jeem, hoe stom seg dat je de uitslag niet kreeg! wat is daar de reden voor? heb je trouwens gevraagd om de uitslag ook naar je ha te sturen? want ik doe dat altijd en dan kan ik t wel via de ha te weten komen hihi ik zou nog is proberen hoor! niet opgeven, je hebt recht om dat al te weten! ps uitslag van spermaonderzoek hebben ze binnen 24u he! dus laat je maar niet doen! joepie je jurk, mogen we t is zien?! lafemme, je hebt gelijk meid, ga maar naar een andere gynea, je moet je er echt goed bij voelen!
Jeem balen idd meid, ze geven idd geen uitslag door de tel.. Dat was bij ons ook niet (had ook al gebeld) Nog even geduld dus, zal idd niet makkelijk zijn *I know!* Lafemme, hebje goed meis dat je naar n andere gyn gaat! Als je er niet goed bij voelt is dat een goede beslissing.. Je hebt ook bijna je ei he? Ga je ovutesten gebruiken of gok je de dag ongeveer? Ik hoop echt dat mn cyclus deze keer korter is!! Als ik weer laat ongi wordt ga ik etos zwanger worden proberen.. Fijne aaf!
Hey meis, nee ik gebruik geen ovutesten meer, want ik maak mezelf helemaal gek en dan werkt het bij ons alleen maar averechts. Ik temp wel. Niet dat ik daar nou wijzer van wordt hoor En ik durf bijna niet meer te sexen. Ik ben zo bang dat ik steeds ga bloeden. En dan wordt t alleen maar krampachtig. Ben zo bang dat ik iets ergs heb Ik heb over etos zwanger worden al verschillende dingen gehoord. Dat ie je cyclus helemaal door de war schopt. Dus eigenlijk raad ik het af. Bij heel veel meiden werd de cyclus superlang. Dat wil je natuurlijk ook niet
fieuw, net men spuitje pregnyl gehad se... eitje was 21.4 en slijmvlies 6.2, dat mocht wat meer zijn, maar ze vond het nog ok! we weten wat te doen se!