Hey meiden, Nee ik ga woensdag naar de andere gyn. Kijken wat hij zegt. Maar doen ze altijd meteen al wat? Want ik ben dan net ongi. Tis ook niet normaal dat ze zo moeilijk doen. Het is mijn lichaam en ik weet wat ik voel. Lara, je hoeft ook niks te voelen he!! Ik moet de hele dag werken maar aangezien het toch veels te heet wordt vandaag is het niet zo erg. Kuss
Goedemorgen meiden!! I'm back . Heb opzich een heerlijke vakantie gehad buiten het feit om dat ik nog steeds bloed :x (nu dus al een dikke maand lang). Heb de hele vakantie met tampons lopen zeulen. En ik ben er zooooooooooo klaar mee!!! Ik heb meteen voor vanmiddag een telefonische afspraak geregeld met de gyn. Ben benieuwd... ben zo bang dat het lichamelijk niet goed zit pfffff Hoe is het hier meiden heb ik veel gemist?????
Jazeker! Eerste week onwijs slecht weer gehad en de 2e week mooi weer gehad. Wel lekker tot rust gekomen en erg genoten van elkaar Ik moet trouwens maandag 12e langskomen bij de gyn. Waarschijnlijk weer een inwendig onderzoek en kijken wat er opnieuw gaat gebeuren. Ik hoop niet dat ik weer afgescheept word met een kuurtje... maar denk het haast niet. We zullen zien....
women, welkom terug!!!! een maand bloeden is idd niet goed!! Ben benieuwt wat ze gaan doen maandag... sterkte!!
hey ladies, ben ook terug van weggeweest, dan wel gn vakantie, maar enorme drukke dagen opt werk... en bazin is deze maand ziek, dus zal vele uurtjes moeten werken se! ben net vandaag ongi geworden, dus hop, volgende ronde...
Hey Maya balen meid!! En women succes bij de gyn hoop idd dat je niet weer een kuurtje krijgt en dat je eindelijk wat meer weet waardoor het komt! @ Hier gister mn bril opgehaald k zag namelijk niets meer zonder hihi ben dus sinds gister officieel een bril drager en heb er gelijk maar een zonnebril op sterkte bij gekocht.. Ennn ben zwaar aan het aftellen naar as vrijdag vind het nu toch wel heel erg spannend hoor! Ennnnn mn trouwjurk is binnen gekomen en hij is echt geweldig mooi!!
mja dat van dat brillen ken ik ondertussen ook al even maar nu draag ik lenzen, veeeel handiger hihi! mmmm je trouwjurk, die willek wel ns zien se! en meid ik duim voor je voor vrijdag hoor!
hihihi Ja ik had ook een bril maar die hoefde k niet heel de dag op alleen met tv kijken enzo. Maar nu als ik hem op had met computeren ( dus de hele dag op mn werk ) En als k hem dan afdeed zag ik niets meer kon dus geen tv meer kijken want kon k de ondertiteling niet lezen ook met die bril niet... Dus heb nu een hogere sterkte en de hele dag mn bril op. ik zal even een foto plaatsen ( Let niet op mij want het was mega warm en had geen zin om op de foto te gaan ) dit is de voorkant Bekijk bijlage 83034
Maya balen van je ongi meid.... Jeem wat een mooie jurk, staat je goed!!! Morgen is mn nod.. spannend weer!
Ben ongi!!!!!! aaaah ik vind het echt niet leuk meer.. gister voor t eerst moeten huilen erom!! ik baal zo!!!!
He meis wat balen zeg Vind het nog knap van je dat je nog niet eerder gehuild hebt!! Je hebt alle recht om te balen nu. Ik ben afgelopen vrijdag ook weer ongi geworden en baalden ook vreselijk!! Maar nu weer met goede moed de nieuwe ronde in. SUCCES xxx
Jeetje meid wat balen! En snap heel goed dat je er om hebt moeten huilen hoor!! ( k heb er ook nog niet om gehuild maar ook dat gaat ooit komen ) Je lijft toch hoop houden elke maand weer en die teleurstelling word met de maand groter! In ieder geval een dikke knuff voor jou!!
Dankjulliewel meiden!!! Ik had zo'n goede hoop, ook omdat het hsg is geweest en dit nu de 2e ronde daarna is... Ik bereid me nu gewoon voor op IUI in september! zogauw ik begin aug weer ongi wordt bel ik gelijk! Of zou daar een lange wachtlijst voor zijn? Weet jij hoe dat zit Nikske?
Meiden, ik ben vandaag bij de gyn geweest en ik heb mn hele verhaal uitgelegd en hij vond het maar raar hoe het bij mn vorige gyn is gegaan. Hij heeft me onderzocht en zag meteen een cyste van 7 centimeter!!!!!!!!! Het leek echt op een endo cyste. Nou moet ik 18 augustus terugkomen, want hij wil eerst weten van het andere ziekenhuis wat er gebeurd is. Dan gaan we verder kijken voor een kijkoperatie. Ik kan het nog niet echt bevatten en ik weet ook eigenlijk niet hoe ik me voel. Ja kut natuurlijk, maar ik kan nog niet huilen ofzo omdat ik verder nog niks weet. Met temperaturen kon ik ook stoppen, want hij vind het niet echt belangrijk om dat nu te doen. Hij was echt ontzettend aardig en hij wil gewoon actie. Volg week moet mn man zn zaad inleveren. Ik ben nu overtijd en ik heb nog geen bruin bloed maar hij kon bijna met zekerheid zeggen dat ik niet zwanger ben omdat hij zag dat het baarmoederslijmvlies dun was. Nou meiden, ik weet ff niks te zeggen verder.... Kuss
Hier is er geen wachttijd. Ik kon meteen bellen op dag 1 van mijn nieuwe ongi, dag 11 krijg ik de eerste follikelmeting en dan hopenlijk tussen dag 14 en 16 de eerste IUI... SPANNEND MEIS!! Heeft je gyn wel gezegd dat het IUI word?? xxx
Hey meis Wat rot van die cyste zeg, maar wel fijn dat er nu actie ondernomen word!! Hopenlijk is het zaad van je mannetje goed genoeg zodat dat alvast meezit. Houd ons in ieder geval op de hoogte. Ik weet hoe onzeker deze periode is en misschien kunnen wij je daar een beetje doorheen helpen. SUCCES!!! xxx