Ja snap ik maar toch t zou geweldig zijn als het wel zo is toch? Nja ik ga er echt niet meer vanuit dat ik zwanger ben dus laat die ongi maar komen heb nog nooit zo hard gehoopt op mn ongi
Natuurlijk zou het helemaal geweldig zijn als ik in 1 IUI zwanger ben, ik kan me niets mooiers wensen. Nou meis ik ga echt meeduimen dat je heeeeel snel ongi word!!
Nou hier nog steeds geen tekenen van een ongi!:x:x Zul je zien als je er niet op zit te wachten word je netjes op tijd! En nu niet
Nee heb niet getest durf niet hahaha... Nja in die 2 jaar dat k van de pil af ben altijd 27/28 dagen vandaag dag 28.. En die dag is nog niet om maar toch.. voel niks van een ongi
Hmm wel spannend hoor... Ik had hier wel vaker schommelingen, ik zat altijd tussen28 en 34 dagen. Maar als ik al op dag 31 zat begon het al te kriebelen! Wel spannend meis, wie weet is het nu net wel raak omdat je er totaal niet vanuit gaat. Nou ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!! xxx
Aaah meissie nu snap ik het!! Nog geen tekenen van ongi... ik ga heel hard voor je duimen meissie! Net wat Nikske zegt: zou je juist zien dat als je er niet van uit gaat, dat het dan wel zo is. Ik hoooooooop het voor je, zou geweldig zijn natuurlijk Ik krijg morgen uitslag van mijn bloedonderzoek op progesteron.. ben benieuwd of ik een eitje heb of dat mijn LH concentratie gewoon veel te hoog is. Heb wel goede hoop heb echt 3 dagen megaveel helder rekbaar slijm gehad... Maar zou het wel vreemd vinden aangezien mijn bloeden in 1x is gestopt en ik een dag later overvloedig cervixslijm had
Women ja 27 juli mag ik inderdaad voor een bloedtest, dus ik ben benieuwd Spannend dat jij morgen ook weer uitslagen krijgt! Houd ons op de hoogte xxx
Spannend Jeem, hopelijk wordt je niet ongi!!!!!!!!!!! Idd zul je net zien dat je nu je graag ongi wilt worden je zolang moet wachten..... Lindaaatje, ben wel beniewt hoe het nu met jou is?! Hopelijk heb je goed nieuws!!!!
Hey meiden, Zeker spannend voor jullie!! duimen draaien Juul, heb jij vandaag niet je eerste echo?? spannend.. Ik heb gister mn 12 weken echo gehad en alles zag er goed uit.. heb ook een combinatie-test laten doen en ook die uitslag was goed, dus erg blij! Nu proberen er echt van gaan te genieten...
Ow jeem ik zou het echt niet uithouden van de spanningen zeg SPANNEND!!! Jcy wat fijn dat de echo er goed uitzag meid!! Geniet ervan... Oww meiden ik ben echt ziek zieker ziekst, het word met de dag erger!! Ben blij dat we na morgen weekend hebben Mijn hele borstkast doet pijn door al dat hoesten, kan amper nog slikken en moet echt veel moeite doen om mijn stem een beetje normaal te laten klinken!! Hebben jullie gister 60 baby's in 1 uur gekeken? Die meid met die zieke baby vind ik echt een leuke meid, ze verheugde zich zo op het vasthouden van de baby enzo. Zij lijkt me heel lief! Maar bij die andere bevalling deed die man echt dom. Met zijn opmerking: "dit wou je zelf" toen die vrouw zei dat het pijn deed. Hij stond ook echt zo ongeintresseerd naast het bed vond ik! xxxx