Ronde 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Julia82, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Nou volgens mij ben ik qua leeftijd omaatje van het stel :D

@Lafemme:
    Wat cool dat jij je eigen salon hebt!! Lijkt me leuk, dat werk! Lekker mensen in de watten leggen!

@all
    Nog leuke weekend plannen meiden? Ik heb vanavond een bruiloft. ALs het morgen lekker is, hopen we ff naar scheveningen te gaan, heeerlijk strandwandelen met de hond, heb ik veel zin in!

p.s Volgens mijn instructeur moet ik over een maandje toch wel mn rijbewijs op zak hebben, helemaal geweldig!! Komt er een eind in zicht

2. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Wat fijn dat je binnenkort voor je rij examen mag (als ik dat goed heb begrepen ;))!! Heerlijk hoor niet meer afhankelijk zijn van het openbaar vervoer :D (vind ik tenminste :p).

Jouw weekendplannen klinken goed! Voor mij begint morgen het werk leven weer... 6 dagen te gaan, daarna weer 4 vrij en dus volgend weekend lang weekend ;)

3. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    @women
    Jij werkte toch in de gehandicaptenzorg? Vind je het prettig om onregelmatig te werken? het heeft voor en nadelen. Jij hebt vrij als anderen niet vrij hebben..
    Hoe ist nu met je krampen en steken? Het is spannend nu he, de tijd tikt, nog 3 daagjes zag ik op je banner!

@Lara: alles nog rustig?

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

@ LaFemme idd wat leuk een eigen salon..!!
    Dussee voor beauty tips kunnen we jou om hulp vragen ;)

@ Julia eet voor t afrijden een banaan helpt tegen de zenuwen.. En nog een goede tip... Na elke 10 tot 15 sec.. binnen spiegel en linker buiten spiegel kijken heeft mij heel goed geholpen ik was in 1x geslaagd ;) En geloof me ik reed echt slecht..!!!
    Ik reed 40 waar ik 60 mocht en toen de snelweg opging goed tot ik een uitvoegstrook kreeg en niet kon invoegen... Toen heb ik heel hard gas moeten geven om er toch nog tussen te komen :D

Ik was er ook heilig van overtuigd dat ik niet geslaagd was..!!
    Maar dat was toch echt anders ;)

Succes met afrijden..!!

5. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Ik werk idd in de gehandicaptenzorg... toen ik ging solliciteren 2 jaar terug ging ik voor de regelmatigheid, maar helaas hadden ze toen geen plek en kwam ik op een woning terecht (waar ik nu nog steeds werk) en dus onregelmatig moest werken. Ik heb alleen ochtend en avond diensten en ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind!! Soms ook weer niet, maar ja ik houd van dit vak en dan moet je er wat voor over hebben;), het valt overigens goed te combineren met mijn privé leven.

Ik zit er straks alleen een beetje mee als die kleine er is, omdat vriendlief in beveiliging werkt (nu nog op kantoor), maar straks ook de onregelmatigheid in gaat... dan vraag ik me wel eens af, hoe gaan we dat regelen met die kleine? Maar ja, die vriendin van mij werkt op een kinderdagverblijf op kantoor en kan mij dus alles vertellen over gastouders etc. dus dat moet goed komen... vriendlief zijn ouders kunnen niet ff snel oppassen aangezien die 3 kwart van het jaar in Frankrijk zitten en mijn moeder woont zo'n 180 km verderop (heb mijn geboorteplaats verlaten om bij vriendlief te gaan wonen). Dus dat.... maarrrr overal is een oplossing denk ik dan maar :)

Mijn krampen en steken lijken minder, maar als ik ze heb is het eigenlijk weinig te vergelijken met ongi krampen:(.. echt een apart gevoel. Het is zeker spannend, maar gelukkig moet ik werken van het weekend en gaat de tijd dus lekker snel :D

6. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Ik ben er alleen bang voor dat mocht ik straks zwanger zijn, dat ik een klap in mijn buik kan krijgen van 1 vd bewoners:$... 6 verstandelijk beperkte mannen met gedragsproblemen. Heb vernomen dat het al eerder is gebeurd (3 jaar terug) bij een collega... brrrrrr

7. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Ja dat wordt dan idd ff uitvogelen hoe je dat gaat doen met de kleine, maar wie weet is er dan wel wat op te lossen joh.

Wie heeft er van jullie ook wel s last van bruinverlies?
    Ik heb t altijd paar dagen voor NOD.Ben zo bang dat t daardoor moeilijker is om zwanger te raken. Ik lees wel verhalen van andere vrouwen die er gewoon zwanger door zijn geraakt en mn gyn zegt ook dat ik me geen zorgen moet maken. Maar toch ga ik dan denken: stel dat t niet gaat lukken....
    Dat zou echt zo erg zijn.

Kuss

8. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Ik heb het de eerste maand gehad nadat ik ben gestopt met de pil.. verder niet eigenlijk, kan je er helaas niet mee helpen meid.
    Heb inderdaad ook vaker gelezen dat er meerdere vrouwen zijn die dit altijd krijgen voor hun ongi... kan me voorstellen dat je die gedachte hebt, maar denk inderdaad dat je je geen zorgen moet maken ;)(makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk:))

9. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    @Jeem
    Bedankt voor de tip!! Super goeie, die ga ik eens uitproberen op mn eigen instructeur. Dat is zo'n aap joh, hij zit alleen maar te zeiken op alles wat niet goed gaat, gaat het wel goed, zegt ie: ik het normaal dat je het zo doet, dus daar krijg je geen compliment voor. Nou ik geef mezelf gewoon elke keer een compliment, anders zou je toch telkens in huilen uitbarsten :D Maar goed, volgestopt met commentaar vandaag, zeg tie toch aant einde van de les, dat ik m binnen een maand wel kan halen tsss lekker onvoorspelbaar ;)

@women
    Nou dat is idd wel spannend met die bewoners,moet je heel alert op zijn! Was dat een harde klap bij die collega van jou? Ik denk dat een gastouder voor jou dan heel geschikt zou zijn. Die zijn volgens mij veel flexibeler als kdv. Tja, ik word nu gastouder, als je bij mij in de buurt woont, kan ik het voor je doen 8);)

@lafemme
    Ik had dat ook altijd, dat is nu weg gegaan sinds een tijdje. Volgens mij is dit absoluut niet iets waar je je zorgen over hoeft te maken hoor meid!! Ik heb er ook weleens een en ander over gelezen (waar niet over..;)) Bruinverlies is dus oud bloed, waarschijnlijk zelfs een restje van de vorige menstruatie wat is achtergebleven in de baarmoeder. Op het moment dat je weer ongesteld moet worden, opent volgens mij de baarmoeder mond wat meer, waardoor dit er als eerste uitkomt. Daarom hebben sommige vrouwen als ze al zwanger zijn soms toch nog bruinverlies. Dus: no worry's meid. Je kunt ook altijd op dit forum bij het onderdeel verloskundige een vraag stellen. Heb ik ook weleens gedaan. Zij zijn de proffesionals, en weten helemaal waar ze het over hebben.

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    En het helpt echt..!!
    Ik had er ook zo een die alleen maar commentaar had..!!
    Niks was goed alles was fout ik heb toen gezegd je gaat mn examen maar aanvragen ( dit vond hij geen goed id ) 3 weken later mocht ik afrijden en iemand zei toen tegen mij overdreven in je spiegels kijken want daar pakken ze je echt op..!! En ook echt je hoofd draaien zodat hun zien dat je kijkt..!! Zorg ervoor dat mocht er iets fout gaan je dit zelf oplost..!! Dit vinden ze namelijk ook een plus punt ( dan zeggen ze dat je je fouten zelf goed oplost had k dus met invoegen ;) ) Ik reed af midden in de spits in de ochtend in de binnenstad ik dacht dat ik gek werd en dat maffe half uur leek wel 3 uur te duren..!!

Owh en wat bij mij ook wel een voordeel was... Ik had een tussentijdse toets genomen... Dan kun je vrijstelling krijgen op je bijzondere verrichtingen ( had ik ook gekregen dus dat hoefde ik met afrijden niet te doen ;) ) Owwww en let ook goed op met een "cluster" opdracht weet niet of ze dat nu nog doen maar dan gaan ze achter elkaar zeggen dat je links rechts volgende kruising rechts moet enzo ( terwijl je eerst nog 100 meter door moet rijden :S )
    Hmm ben ff aan t denken welke tips ik je nog meer mee kan geven... Owwjaa lul de oren van die vent/vrouw zijn kop af en lul vooral met ze mee :D

Ik wilde nooit afrijden bij een vrouw leek me verschrikkelijk.. En ja hoor ik had natuurlijk een vrouw... Dat mens bleef praten over kleding schoenen nagels noem maar op dus k vrolijk mee praten.. Zei ze aan t einde hoe meer je ging praten hoe beter het rijden ging HAHA

Zo lang verhaal :D

Owwww strakkies mn kind ophalen :D:D:D

11. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Thanks Jeem voor alle tips! Tegen de tijd dat ik af moet rijden, kom ik nog weer ff een zwikkie bij je halen! En ja, over zelf dingen oplossen: als je je motor af laat slaan, rustig blijven en gewoon herstarten. Nou ik moet zeggen dat ik er behoorlijk zenuwachtig van kan worden, maar ja wat kan er nu gebeuren he!

Heel veel plezier met je kind he meid!! Sjonge dat zal de allerblijste keer zijn dat je die ziet! Kroel ze, en geniet maar lekker van je gezinnetje!

12. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    @Julia: Ik moet zeker alert zijn, maar dat moet altijd met die mannen.. ze zijn zo onvoorspelbaar! Ik weet welke bewoner die klap heeft uitgedeeld en ik heb zelf al mogen voelen hoe hard hij kan slaan en dat doet pittig zeer... dus dat zal ongetwijfeld hard geweest zijn, maar alles was gelukkig goed met haar en haar beeb.

Gastouder is idd veel flexibeler en zou voor ons de perfecte optie zijn denk ik... maar ik heb zoiets eerst maar die positieve test in handen en dan ga ik het voor 100% uitpluizen. ;) (natuurlijk doen we nu ook evengoed wel ideeën op, maar toch).

@ Jeem: Je hebt gelijk, gewoon meelullen werkt het allerbeste... ik ben met mijn examen over een wegopbreking gereden. Auto voor mij ging eroverheen en ik dus ook, maar had ook geen borden gezien dus ik was er heilig van overtuigd dat je eroverheen mocht... examinator zei dus van niet, beetje met hem meepraten en moest toen als goedmakertje schuin vooruit in parkeren, eitje natuurlijk!!! hahaha ook in 1x gehaald dus :p. Aaaah wat fijn strax je kat ophalen, wat zal jij blij zijn en heerlijk kunnen knuffelen. Is het een beetje een knuffel kat??

En Julia inderdaad overdreven bewegen met je hoofd wanneer je in je spiegels kijkt :D.. Ik hoop dat je hem gaat halen!! ;)

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Haha idd dat dacht ik ook wat kan er nou gebeuren als t echt fout gaat grijpen hun wel in :p
    Mijn motor is gelukkig niet afgeslagen thank god..

Ik knijp m ff toen ik net naar huis liep ( woon vlak bij een begraafplaats ) was er een heel stuk afgezet met lint.. En nu vliegt er de heletijd een politie helicopter boven mijn huis..!! Maar kan hier niks over vinden :(

Pfff en van mn vriend krijg ik ook een punt hoofd..!! Heb hem gezegd half 7 moeten we de kat halen... Nee meneer heeft dat niet gehoord en rijd net pas op zijn werk weg :x:x die is hier dus pas om half 7 eer we daar zijn 7 uur GRRRRR mannen...!!!

14. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H

Dat is wel apart, zou daar ook rare gedachtes van krijgen.. brrr

Leuk hé mannen.. die van mij beloofde op tijd thuis te zijn (rond 18.00 uur) belde op dat hij net ook idd pas was vertrokken van zijn werk en komt nu dus pas rond 18.30/19.00 uur thuis pffff

15. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Oh ik ga zeker een vraag stellen, wist niet dat dat kon, bedankt voor de tip:)

16. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihihi.. herkenbaar die late mannen... Hier is ie ook vaker laat, dan een keer op tijd (vandaag trouwens wel!)

17. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    @LaFemme ik zou me er idd niet te veel zorgen over maken. Ik heb dat ook wel eens in mijn cyclus en als ik het allemaal zo lees hier op ZP dan hebben veel vrouwen dat. Maar je zou het natuurlijk altijd ff kunnen vragen idd. Ben wel benieuwd naar het antwoord. Laat je dat hier nog ff weten?

18. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    @lafemme: hier heb je de link alvast, mocht je het niet kunnen vinden Stel je vraag aan de verloskundige - Zwangerschapspagina

@iedereen:
    Bedankt voor alle tips voor afrijden, over een paar weken ga ik jullie nog eens vragen of jullie nog wat advies hebben :)

@Jeem: en...hoe ist met je katje??
    En die lakse kerels: heel herkenbaar! En dan nog gek vinden als je het niet leuk vind als ze zomaar een uur later thuis komen haha!

@women:
    Pittige job dus af en toe.. Hou m goed in de gaten, die ene kerel, en lekker van je af slaan mocht het nodig zijn :p

Fijn weekend meiden, ga nu ff aandacht aan mn liefje geven!

19. Jcy

Jcy Actief lid

2 okt 2009
    146
    0
    0
    Hi Dames,

Zo alles even bijgelezen :D

@Jeem, blij dat je kat weer terug is.. zal een hele geruststelling zijn, ze zal wel blij zijn geweest om je weer terug te zien!!

Julia, spannend op voor je rijbewijs.. is echt heerlijk om die opzak te hebben!!

Ben benieuwd wat de VK voor antwoord geeft, ik heb ook een keer een vraag gesteld daar echt een hele geruststelling! Hopelijk kan ze je wat duidelijkheid geven!

Ben blij dat het weekend is, hebben jullie nog leuke plannen?? Ik zit lekker volgeboekt haha, paardrijden, bios, verjaardagen en shoppen dus hier komt het wel goed!! :)

20. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    He JCY,

Wat leuk dat je doet aan paardrijden!! Ik was vroeger een enorme paarden-gek, heel mijn slaapkamer hing vol met posters uit de penny! Doe jij het al lang?
    Bioscoop is een goed idee! Weet je al welke film?

Deel Deze Pagina