Ronde 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Julia82, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Hier nog 1 die aan paardrijden doet :D
    Ik zit ook volgeboekt.. Ik ga zo even flink zomer shoppen met mn oude buurmeisje! En daarna wachten tot vriendlief thuis is zodat we boodschappen kunnen doen vanavond is nog een verrassing.. En morgen heb ik de verjaardag van mn schoonmoeder! Dus ook lekker druk dus..!!

2. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geniet van het shoppen allemaal meiden!
    Ik heb nog een erg rustig weekend in het vooruitzicht, ben nog steeds niet helemaal 100% hersteld van die heftige griep :(

3. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0

Dank je voor de link, ik heb mn vraag gesteld nu nog wachten op antwoord. Ben best wel bang eigenlijk.

Ik heb ook heerlijk weekend we gaan ff shoppen en ik moet ook echt ff op de wii. Ik heb zon slechte conditie. Dus ik ben begonnen met buiten hardlopen en dan nog wat op de wii.
    Een betere conditie verhoogd de kans op zwangerschap volgens mij ook:)

@all, geniet lekker van het weekend meiden:)

4. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    @LaFemme Goed bezig! Mijn conditie is ook slecht. Denk idd ook wel dat het de kans op zwangerschap verhoogt als je een betere conditie hebt... Maar ik vind het ook altijd wel een beetje "eng" om ineens hard te gaan sporten als er een kans is dat ik misschien wel zwanger ben... Heb jij dat niet?

5. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Het lijkt me ook erg leuk om op paardrijles te gaan! Ben alleen niet zo'n held.. :) Op vakantie weleens paard gereden, maar in draf ben ik bang dat ik eraf val ;)

Wij gaan vanavond ook ff lekker een bioscoopje pikken! Weet nog niet welke film, ben vorige week naar "dear John" geweest met een vriendin, die is wel heel gaaf!

En Jeem: hoe was het om je kat weer te zien?

Je gewicht is ook niet onbelangrijk als je zwanger wil raken.. Daarom is sporten zeker goed! Stevig wandelen helpt overigens nog beter om vet te verbranden dan hardlopen, met hardlopen werk je meer aan je conditie. Ook alweer van alles over gelezen :D Wii is ook cool, heb ik alleen zelf niet, missch moet ik mn broertje vragen of ik m mag lenen!

6. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Haha, bij mij gaat t juist om de conditie;) Ben van een trap oplopen soms al moe:) Het enige is dat ik slappe buikspieren heb, ik ben superslank, maar ik begin een buikje te krijgen,kijk als het nou is omdat er iets moois in groeit, maar helaas is dat t niet. Dus ik moet echt wat aan mn buikspieren en mn conditie doen. Ik ga nu ff lekker een uurtje op de wii:)

Ik heb al lekker geshopt trouwens, wat is dat toch heerlijk zeg.
    Fijne dag nog iedereen.

Kuss

7. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Ohja, het streepje van mn ovutest was net een stuk donkerder dan van gister. Gelukkig hebben we gisteravond en vanmorgen nog geklust;)Nu maar hopen dat het wat oplevert.

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Zo ik ben terug van t shoppen..!! Paar leuke dingen gekocht :D
    2 t-shirtjes en 2 jurkjes en een hele leuke riem voor om die jurk heen :D

En het was echt super om mn kat weer terug te zien..!! Hij sliep weer lekker op mn voeten eind en heb zooo lekker geslapen :D

Nu wachten op mn hubby dan kan ik boodschappen gaan doen

En het paardrijden ik zit al jaren niet meer op les ik leer er vrij weinig meer;)
    Ik heb dus een bijrijdpaard die ik wedstrijdproof aan het maken ben zodat de eigenaar straks wedstrijden kan gaan rijden met haar..!! En dat is echt super..!! Mag zo vaak rijden als ik wil en als ik geen zin heb ga ik ook niet;) Ze is vorig jaar begonnen met wedstrijden en is gelijk eerste geworden dat was echt supergaaf..!!

9. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier precies hetzelfde LaFemme! Ben ook slank, maar ook iets een buikje ;-( In een ander geval zouden we daar blij mee zijn.. alleen nu denk ik ook vaak: het mag wel ietsje strakker :D

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nou ik ben echt het tegenovergestelde van slank:D:D

En ik wandel lekker vaak en fiets graag :) en rijd dan paard...

Dus ik sport wel :D Maar conditie heb ik niet echt hoor hahaha

11. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Haha Jeem! Hier nog zo 1! Ik denk ook niet dat het me ooit gaat lukken slank te worden, ik vind zoveel dingen veeeel te lekker :D
    Heb vorig jaar veel hardgelopen. Eerst helemaal opbouwen met zo'n schema. Daarna kon ik wel 6 km aan een stuk hardlopen. Ik vond het toch niet leuk, en moest mezelf er altijd enorm toe zetten. Nu ga ik gewoon vaak lange wandelingen met de hond maken, schijnt ook goed te zijn, en ik geniet daar tenminste nog een beetje van!

12. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat hardlopen kan ik ook niet volhouden :) Hopelijk ga ik het ooit nog een keer leuk vinden... haha
    Ik hou ook van lekker eten, maar heb eerlijk gezegd het geluk dat ik blijkbaar een snelle spijsvertering heb ofzo... :D

13. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Das mazzel Linda, het leven is ook niet eerlijk he ;) Bij mij is mn spijsvertering super sloom. Ach, ik heb me er bij neer gelegd. Ik vind dat niet iedereen hetzelfde figuur hoeft te hebben. En gelukkig houd mijn vent van ronde vormen :D

14. Jcy

Jcy Actief lid

2 okt 2009
    146
    0
    0
    Hey!

Zo gezellig zoveel paardenmeisjes hier... allemaal dierenvrienden, honden, katten, paarden.. Ik hou dr van haha!!

Ik ben ook best sportief, loop veel, paardrijden, zumba, fitness.. oftewel ik vermaak me wel.. Alleen merk ik wel dat mn conditie iets naar beneden is gegaan deze winter.. ben een mooi weer loper ;) dus moet als de zon straks gaat schijnen weer even beginnen met opbouwen!

Hoe is het verder met iedereen?? Laraxx al getest?

15. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hahaha idd julia mijn vent houd ook van mn ronde vormen :D

En ook ik hou van lekker eten en dat kan ik niet laten staan!
    Ik mag niet hardlopen ivm zwakke enkels en knie blessure dus god blessed me :D haha in de winter zwem ik ook gewoon baantjes trekken is ook heel goed voor je..!!
    Ik ben vorig jaar wel behoorlijk wat afgevallen ( voor k mn vriend leerde kennen ) Ik had een flinke rot periode ik at niet ( af en toe een boterham) toen was ik in 1 maand tijd bijna 10 kilo kwijt... Tot ik een feestje had waar mijn huidige vriend ook was ( kende hem al voor dat feestje maar had daar met m afgesproken ) Had 1 wijntje op en een uur later wilde wij buiten even gaan roken ik ga door mn enkel en dat is het laatste wat ik weet tot zondag ochtend... Toen besefte ik dit gaat zo niet langer..!!! Toen ging ik weer eten normaal eten 3x per dag en geen gekke dingen en toen ben ik 15 kilo aangekomen :( Maar ach ik kan nog steeds leuke kleding kopen ( Wel bij miss etam ) maar wel leuk en loop gewoon met de mode mee dus ik ben nog steeds tevreden zolang ik niet over de 100 kilo kom ben ik gelukkig ( weeg nu nog behoorlijk onder de 100 kilo hoor..!! ) niet dat ik 99 weeg ofzo :D:D En ik heb ook 1 voordeel ik ben behoorlijk lang:D

Zo heeeel verhaal :D

16. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Ja dat scheelt ook dat je wat langer bent.
    Ik wou ff zeggen dat ik t echt een leuk clubje vindt zo:D
    Hoe is t verder met jullie? Hebben sommigen al kwaaltjes?

Heel gek, ik had gister echt een vette streep op mn ovutest maar vanochtend weer heel licht:( Nou ben ik bang dat de test niet klopte. We hebben wel vrijdag, zaterdag en vandaag geklust.
    pfff, toch een prestatie hoor, tuurlijk is t lekker, maar je bent er toch wel heel erg mee bezig dat het moet lukken zeg maar. Hebben jullie dat ook?

Kuss

ps. vanavond lekker lang licht:D

17. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Zo Jeem, maar goed dat je weer bent gaan eten! En top dat je precies je vent ontmoette, en het daarna weer bergopwaarts is gegaan! Ben je al lang met hem samen? O en over sporten: jij hebt tenminste een goed excuus hihi!

Nog een leuke voor alle dames: Hoe lang ben je samen met je partner, en ben je wel of niet getrouwd? Jaja, ikke ben heel nieuwsgierig!

@lafemme
    Ja gezellig zo met elkaar he! Heb stiekum met je meegelezen bij de verloskundige, valt t mee? Volgens mij hoef je je echt geen zorgen te maken!
    Brenda schreef ook dat zij en haar partner beide boven gemiddeld vruchtbaar zijn, en ook nog niet zwanger. Ergens is dat toch een troost. Er moet zoveel goed gaan voordat je een gezonde zwangerschap hebt! Eigenlijk zijn die meiden die in 1x zwanger zijn, echte mazzelaars en uitzonderingen

@Lara
    EN???

@JCY
    Zumba, is dat nou leuk? Veel over gehoord!

18. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    haaaaaa meiden,

ik ben helaas ongi geworden vanacht om 12u!!:) dus eigenlijk vandaag....
    balen.. maar ik had t wel verwacht aangezien ik nix appart voelde!
    Woensdag weer n afpraak met de gyn over het verdere plan...
    Ben benieuwt....

Ik ben trouwens 25 jr ;)

Morgen weer werken, bah! helemaal geen zin in!!!

Fijne avond nog allemaal!!

19. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Heeej Lara

Wat balen zeg!! Hoe voel je je nu?
    Wel fijn dat je nu met gyn kan overleggen hoe jullie het aan kunnen pakken!

liefs!

20. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    @julia, ja t gaat wel...
    tis elke keer weer n teleurstelling..
    maar omdat t in t ziekenhuis lopen en de gyn er van overtuigd is dat
    het moet lukken binnekort, ben ik wat geruster...

heb je je auto al terug trouwens?

Deel Deze Pagina