Jaaa, het is super irritant! Ik vind het al, laat staan jij, je hebt nu al 10 rondes gehad! En ja, als zelfs je gyn denkt dat het goed moet komen, dan komt het zeker goed!! Even afwachten wanneer, maar het gaat echt wel komen! Auto niet gevonden nee, is echt gestolen Goede nieuws is dat het een lease auto was, de volgende dag hadden we alweer een nieuwe
@Laraxx Balen meis Hopelijk gaat de afspraak bij de gyn wat opleveren en is het snel raak! *duim duim duim* @LaFemme Bij mij is dat ook altijd zo met de ovulatietesten hoor! Eén dag duidelijk positief, de volgende dag alweer een heel stuk lichter. Volgens mij is dat juist normaal Dus binnen 24 tot 48 uur na die positieve test komt je ei. Volgens mij hebben jullie dus supergoed geklust Hier weinig nieuws. Lekker genoten van het weekend. Morgen weer aan het werk! Owja: vriend en ik zijn niet getrouwd, zijn ruim 5 jaar samen en wonen ruim 3 jaar samen
Hey meiden ik ben ook weer terug van weggeweest... mijn werkweekend zit er weer op (nu nog 4 werkdagen te gaan ). Ik zie dat jullie lekker aan de klets geweest zijn? Ik ben ook een dierenliefhebber, maar paarden juist weer net niet haha en ook ik doe niet aan sport. Mijn werk is mijn sport.. serieus sinds ik ben afgestudeerd en dit werk doe op deze groep ben ik 8 kilo kwijt geraakt zonder enige moeite. Blijf nu goed op peil. Heb "vroeger" wel actief gesport... 7 dagen in de week trainen. Heb op wedstrijdzwemmen gezeten... doe het nu niet meer (wel spijt van), maar soms nog wel baantjes trekken. @ Laraxx: meid wat balen van je ongi .. ronde 10 alweer. Jeetje wat vliegen die maanden toch om hé!! Het zal vast allemaal wel goedkomen met je (en uiteraard ook met de rest v.d. meiden) Hier nog geen nieuws........ vind het erg spannend!
Trouwens, in oktober zijn wij 6 jaar samen en wonen nu bijna 2 jaar samen ! We zijn nog niet getrouwd, maar ook dat is soms wel een gespreksstof hier in huis
oeoeoe Woman, het begint bij jou ook serieus te worden!! Ik duim voor je! Ik zal zelf ook ff terug komen op mijn eigen vraag Wij zijn sinds 2004 al samen. Hij kwam bij mij in het studentenhuis wonen, dus daar ken ik hem van! Eerst dikke vrienden geworden, en dat werd steeds iets gezelliger en kleffer Sinds 27 mei 2009 zijn we getrouwd, dus al bijna weer een jaar! Bevalt goed, en de dag was ook super! kus
En hier nog even het lijstje mee. Lara, heb jou op 26 april gezet, weet niet of dat klopt, dus anders moet je m nog ff wijzigen.. NOD lijstje: Women21 1april-ronde 6-1e kind Jeem 6 april Ronde 6 1e kindje JCY 9 april ronde 6 1e kindje LaFemme 11 april -ronde 7 1e kindje Lindaatje 18 april Ronde 6 1e kindje Julia 20 april ronde 6 1e kindje Brenda 23 april ronde 6 1e kindje Laraxx 26 april Ronde 11 1e kindje
Ik ken vriendlief ook al langer en zijn ook sinds 2004 samen.. heb hem via een nicht van mij leren kennen. Hebben eerst een jaar lang contact gehad via msn en een paar keer bij elkaar geweest, daarna is het uiteindelijk wat geworden... en nog steeds superblij met mn ventje Het word zeker serieus nu, maar begin nu te twijfelen of ik wel van een 28 dagen cyclus uit moet gaan aangezien ik na die kuur nog niet weer uit mezelf ongi ben geworden... spannend spannend!
Goedemorgen dames, Wij zijn inmiddels alweer 9 jaar samen, sinds 2001... Wonen 3 jaar samen en zijn vorig jaar getrouwd.. Laraxx wat vervelend dat je weer een ronde verder moet... gelukkig heb je een mooie regelmatige cyclus, maar ronde 11 blijft vervelend.. Woman, voor jou wordt het ook zeker spannend nu.. vervelend dat je nu niet zeker weet of je cyclus ook 28 dagen duurt.. Wil je wel al gaan testen vandaag? ik zou niet kunnen wachten.. Hier heb ik denk ik pas vandaag mn ei, word er echt n beetje gekkig van... Voel het al een week maar t blijft.. gister voor de zekerheid nog n ovu test gedaan en die was positief, ging er zelf vanuit dat ik m al gehad had.. dus we klussen nog maar even verder.. straks nog maar ff testje tegenaan gooien om te kijken of ie nu als eens een keertje gesprongen is haha.. Zumba is super leuk, ik hou erg van dansen en kan er lekker mn energie in kwijt.. zeker een aanrader!!
Goeiemorgen meiden @woman spannend hoor, wanneer durf je te testen? @laraxx balen zeg, ik hoop echt dat de volgende ronde jouw ronde wordt Gisteravond nog maar weer voor de zekerheid geklust. Kijken of het nu wel wat oplevert. Wij zijn sinds oktober 2004 samen, wonen sinds 2007 samen en 4 septmber 2009 getrouwd. Het was zo'n mooie dag! et valt me op dat veel van ons rond 2004 een relatie kreeg. Kuss
Goedemorgen meiden! IK kon ook niet wachten dus heb er een testje op gewaagd (clear bleu digital: zwanger of niet zwanger), dat was de enigste die ik nog in huis had.... Helaas gaf hij niet zwanger aan.. dus ga het nu ff een paar dagen aankijken en dan weer testen. Op het moment nog geen ongi te bekennen!
Hi, Women, wat jammer.. maar je wist niet zeker of je cyclus 28 dagen was toch, wellicht is het nog te vroeg.. Hoop dat er later deze week een mooie zwanger op je test mag verschijnen.. Welke zw-testen gebruiken jullie normaal gesproken? Grappig om te zien dat er veel van jullie elkaar hebben ontmoet in 2004 en ook dat er een aantal van ons vorig jaar getrouwd zijn.. zo, weer een nieuwe werkweek voor de boeg, zijn er nog mensen vrij aanstaande vrijdag?? dus een lekker kort weekje hebben.. Hier helaas geen vrij.. maar natuurlijk wel het paasweekend dat voor de deur staat.. dus volgende week wel een lekker weekje
@Jcy: Klopt idd, ik weet nu niet hoe mijn eigen cyclus is na die provera kuur, dus 28 dagen was meer een richtlijn, maar het word wel spannend zo!! Het kan dus nog steeds 2 kanten op, of ongi of zwanger... Ik ben a.s. vrijdag vrij!! Mag ook wel want dan heb ik er 6 dagen werken opzitten... heerlijk lang weekend, maar is nu alweer vol gepland. Ga dan alleen naar mijn moeder die 180km verderop woont.. mijn broer word vandaag geopereerd en die ga ik dan dus ff bezoeken.
He meiden! Inderdaad grappig dat veel de partners sinds 2004 kennen en vorig jaar getrouwd zijn!! @women Kan best dat je test over een paar dagen wel positief is! Wel irritant he als de test negatief aan geeft.. Ik doe ze ook al een tijdje niet meer, want die teleurstelling vind ik niet leuk, en soms weet je nog niks Ik koop ze altijd van kruidvat merk, schijnt dat die best goed zijn, en niet zo duur. Is het ernstig met je broer? Omdat ie geopereerd word.. Ik slikte vorige maanden etos zwanger worden. Mijn cyclus werd steeds iets langer en ik had veel last van buikpijn. Ik vermoed door die pillen, want ik heb op het forum rond gesnuffeld, en meerdere mensen over gehoord. Deze maand ben ik geswitched naar vsm mama. Geen buikpijn meer gehad!! Nu heb ik vandaag de hele tijd ongi krampjes Maf lichaam.. JCY Wat maf dat je ei nu pas springt. Ik zag op je banner dat je lange cyclussen hebt.. Wat voel je dan heel de week al, buikpijn ofzo? Nou het zonnetje begint weer te schijnen buiten, fijnfijnfijn!
@ Julia: Ja dat zou kunnen idd, daarom kijk ik het nog ff aan... had vanochtend ook wat lichte ongi krampjes, maar zijn nu weer weg . De laatste keer dat ik heb getest was ook met kruidvat 2 voor 5, maar ik heb daar niet zo goede ervaring mee helaas. Ik had toen een streepje zelfde kleur als controle streep, maar het was echt een pennestreepje... Mijn broer tja, dat is een lang verhaal.. hij loopt al een tijde bij dokters en ziekenhuizen en is eerder al een keer geopereerd (aan zijn prostaat). Hij heeft litteken weefsel in zijn plasbuis en heeft zo'n 3 jaar terug maanden met een katheter gelopen die op den duur ook niet meer functioneerde en zijn blaas bijna geknapt was. Bij de eerste operatie hadden ze het littekenweefsel weggehaald, maar is nu weer terug gekomen. Nu word hij morgen opnieuw geopereerd en nu gaan ze zijn hele prostaat open snijden (zijn voorhuid word weggehaald en op een ander plekje van zijn prostaat "herbruikt", omdat ze nu zijn prostaat van de onderkant helemaal opensnijden)... het kan dus gevolgen hebben. Dat hij hem niet meer omhoog krijgt of in het ergste geval dat er aan de onderkant een gat blijft waardoor zijn urine naar buiten kan gaan lopen zonder dat hij het door heeft. Voor een kinderwens heeft het geen gevolgen, hoewel ik dat betwijfel aangezien mijn broer altijd al problemen heeft gehad daar van onderen.... Hij ziet er erg tegen op en ik wil hem daar graag in steunen Ik heb idd ook verhalen gehoord over die etos zwanger worden, het klinkt als echte troep als ik zo al die verhalen hoor...
pfff dat klinkt niet echt relaxed zeg!! Wat naar voor hem! Veel sterkte ermee meid! Je moet dus nu de hele week werken, en dan ga je een takke-eind rijden om je fam te bezoeken..Blijf je de paasdagen bij je fam? Lekkere drukke tijden voor jou!! Hopelijk heb je daarna weer wat tijd om te relaxen..
Nee relaxed is het zeker niet.. nu idd veel werken en dan vrijdag eerst naar mn schoonfam. en za ochtend dan idd dat takke eind rijden naar mijn fam. en daar blijf ik dan idd de paasdagen, vriendlief moet toch werken . Voor mijn broer is het erg naar idd! Ben dan ook erg benieuwd hoe de operatie gaat verlopen... Verders gaat het wel lekker hoor! Hebben jullie een leuk weekend gehad trouwens? Wat hebben jullie allemaal gedaan?
Wij zijn zaterdag naar de bios geweest. Film heette "a single man" Beetje deprimerend.. Zondag hadden we een feestje, en verder nog lekker gewandeld gister! Vliegt voorbij he! Nu ga ik weer ff lessen, bij mn norse instructeurtje! Kijken hoe comlimenteus hij vandaag weer is
Wat vervelend voor je broer women.. is geen pretje om daaraan geopereerd te moeten worden.. hij heeft maar mazzel met zo´n zus die hem daarin steunt.. kan me voorstellen dat het moeilijk voor hem is.. Ik voel idd al de hele week dat die eisprong eraan zit te komen, het is geen pijn hoor.. meer een beetje zeurderig gevoel alsof er een vinger naast je liesprikt zeg maar.. nu is het over! dus ga ervan uit dat ik op het wachtbankje plaats mag nemen Ook een heerlijk weekend achter de rug... veel gedaan.. verjaardagen, paarden, shoppen en lekker filmpje gekeken op de bank gisteravond.. heerlijk..
Tsja, mijn broer en ik zijn 2 handen op 1 buik en we steunen elkaar in alles, omdat we ook alleen elkaar nog hebben (klinkt wel heel triest, maar zo is het niet hoor!!) Heb je goed geklust?! Dat eitje moet natuurlijk goed benut worden , nou maar hopen meid!! Och meiden, jullie weekend klinkt allemaal erg goed!!
Jeetje woman wat een verhaal van je broer zegFijn inderdaad dat je hem goed steunt! Ik heb zaterdag lekker geshopt en gister lekker relaxed gedaan.Niet zoveel bijzonders dus. Volgens mn banner heb ik vandaag mn ei maar denk echt dat ik m zaterdag gehad heb. Hopen dat we genoeg geklust hebben, vrijdag zaterdag en gister ochtend en avond!! Dus vanavond ff geen zin hoor. Denk dat dat niet zo heel erg is toch? Kuss