Ronde 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Julia82, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Zo ik laat iij weer ff berichtje achter :D

Ik ken mijn mannetje nog niet zolang als de rest hier al met zn partner samen is namelijk pas sinds juni :D

Wij zijn in september samen gaan wonen in mijn huis en in december hebben wij een huisje gekocht :D
    We zijn echt super gelukkig met zn 2tjes en weten zeker dat wij samen blijven :D Vandaar ook een beebje ;)

Ik heb sinds vandaag weer pijnlijke boobs dus word weer ongi... Op naar ronde 7 dus..!!

2. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Jeem, heb je altijd 8 dagen vantevoren last van je boobs?
    Het hoeft nog niks te betekenen he?Wie weet is het deze ronde wel raak!
    Hoe is t met je kat? Is ie er weer helemaal bovenop gekomen?

Kuss

3. babs81

babs81 Niet meer actief

ja mijn wijsheid even

lastig is het als je iets wilt, je oerdrank, je moeder gevoel,
    maar meid, echt waar, probeer te ontspannen hoor
    Men zegt, als je teveel ermee bezig bent, word het hem niet

en ik zei altijd hou op, je eitje komt wel, en de sperma gaat niet anders zwemmen

maar zie mijn tekst, het kan misschien lang duren, maar hoe meer je je ontspant... hoe mooier je eitje word
    met spanning kan hij niet springen, waardoor ook een zwangershap uitgesloten is.

dus kom op ontspan je, iedere maand dat je weer verlangt, verdriet hebt, en zit te wachten is verloren tijd
    en natuurlijk die oerdrang is zooooow gewoon...

4. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Hoe is het met jullie?

Gister heb ik overdag hele tijd buikkramp gehad en voelde me labiel. Echt zo alsof ik ongi moest worden.. Terwijl ik op dag 11 van mn cyclus zit :( Nu gelukkig weer beter!

Jeem: heb je altijd zo lang van tevoren last van je boobies?

La Femme: dat moet zeker wel goed zitten met alle kluswerk ;)

Hoe ziet jullie dag er vandaag uit?
    Ik ga zo mee met die vriendin die mij als gastouder gevraagd heeft naar een groei-echo! Ze is over 6 weken uitgerekend. Omdat de verloskundige echo aan huis heeft, vind die het makkelijk even te checken hoe het kind ligt, en hoe groot het is. Erg leuk dus, zeker nu ik ga oppassen (by the way: heb het aanbod dus geaccepteerd!)
    Heb ik erg veel zin in!

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

Zo ik ben half dagje vrij moet van 1 tot 5 vandaag lekker lekker :D

En ja soms heb ik dat maar nu is t weer weg Ene maand heb ik echt vanaf mn ei tot mn ongi pijn in mn boobs en dan 1 dag en dan weer nergens last van zoals nu dus...Gister bij de adviseur geweest belasting invullen... We krijgen niks terug :( Maar daar in tegen krijgen we volgend jaar een hoop terug ivm de aankoop van ons huis dit jaar :D Dus op naar volgend jaar...!! Hahahaha

6. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Nou Jeem, het zou me ook niks verbazen als het raak is deze maand bij jou! Je had paar dagen terug rozig iets verloren toch? En nu zere boobs, dat zou echt ook kunnen betekenen dat het wel goed zit juist :D

7. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Hoii meiden!

bedankt voor jullie lieve reacties!!

ik woon trouwens nu 3 jaar samen met mn vriend en hebben 4 jaar iets;)

vandaag... tja werken :) vanavond verjaardag van de vader van mn vriendin.. (blijf niet zolang ben best moe de laatste tijd..)

Woman, al meer nieuws??
    Balen dat je nega getest hebt.. hopelijk te vroeg!!

8. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Julia, misschien ook wel positief voor jou dat je je niet lekker voelde!!!
    Duimduimduim!!!

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hahahaha

Nee ik ben echt niet zwanger ik zou t vreemd vinden als t we zo is namelijk hahaha afgeopen maanden goed geklust en nu helemaal niet :S Dus ja we zien t wel over 7 dagen ;)

10. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Heej Lara

Kan niet echt positief zijn volgens mij, zit nu pas op dag 12 v cyclus.. Denk dat het missch met het stoppen met die etos pillen te maken kan hebben?

Wat rot dat je vaak moe bent! Heb je enig idee hoe t komt?

liefs!

11. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    en Jeem: je had missch wel goed geklust, omdat je eerst dacht dat je ei eerder was, toen goed geklust. Rondom die verdwijning van je kat had je die roze afscheiding. Jij dacht toen pas je ei, maar dat zou ook innesteling kunnen zijn..Thumbs up!!

12. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H

Ik wou net zeggen Jeem! Wij wonen sinds februari 09 in ons koophuisje.. nu dus iets meer dan een jaar en we krijgen toch een smak geld terug :D jullie dus volgend jaar idd ;)!! Lekkerrrrr

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja dat is ook wel zo maar nee denk het niet hoor..!!

Ik zie t allemaal wel over 7 dagen ;)

Ik ga nergens meer vanuit ;)
    Blegh k heb totaal geen zin om te werken vandaag joh PFFFF...

Achja nog 2 dagen en dan ben ik van het heen en weer geslinger af want vanaf donderdag lekker mn vaste pandjes :D:D
    En boven alles elke donderdag vrij :D

14. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Hey meiden,

Hier alles goed, nog geen enkele duivel te bekennen :D (geen bloed geeft moed!)... en krampjes? Noppes! Dus ik ben heel benieuwd.....

Mijn planning van vandaag: Om half 2 werken, eerst 2 vergaderingen (over cliënten) en dan werken tot 21.00 uur!

15. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja wij dus volgend jaar :D

En we wilden eerst dit jaar gaan trouwen maar dat doen we maar niet we gaan geregistreerd partnerschap doen en dan hopelijk volgend jaar trouwen :D

16. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    oohja dat is ook zo, dacht dat je je ei al gehad had :) *stom*

weet niet, ik denk veel dingen aan mn hoofd!
    (in familie) niet ernstig hoor maar ik maak me vaak druk over andere mensen haha... (moet ik afleren niet te doen!)

17. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Jeem, misschien omdat je er deze keer helemaal niet meebezig was,.....;):D

18. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    @women
    Nou meid je houd de spanning er wel in he;) Het zou leuk zijn, als jij het eerste positieve resultaat leverde in dit forum! Werk ze!

@Jeem
    Hoe bedoel je precies met vaste pandjes? Iets met je baan? Leuk dat jullie over trouwen hebben gedacht!! Dikke mik tussen jullie!!

Leveren koophuizen zoveel voordeel op joh?? Wij huren nog, en wij krijgen dit jaar ook al 0 terug van de belasting. Ach beter dan bij betalen he! Wat hebben jullie gekocht, een appartement of een eensgezindswoning? Wij hebben nu een relaxed appartement, 70 m2, 2 slaapkamers. Mis alleen een tuin. Voor wat we nu kunnen kopen gaan we er dan niet echt op vooruit. Onze gedachte is dus eerst ff wat meer gaan verdienen en dan over een jaar of 2,3 kopen. Moeten ook nog studieschuld aan ib aflossen ;)

19. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    haha Lara! Mooi statement!!
    Dan had ik al zwanger geweest als het zo was, en jij waarsch ook :D:D:D:D

20. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Sjonge, ik met mn suffe hoofd, heb vaak nog niet door hoe dat forum werkt. heb ik net alles gelezen denk ik, en gereageerd, zie ik ineens nog meer berichten staan :D

Lastig, wat je zegt Lara, heel herkenbaar. Ff knop omzetten, als je weet waar die zit, laat me ff weten ok?! In ieder geval sterkte meid, hopelijk heb je binnenkort meer rust..

Deel Deze Pagina