Hi ladies, Wat een gezelligheid hier vandaag.. helaas druk op werk, dus geen tijd gehad om met jullie mee te kletsen! Hier ook bruiloft met alles erop en eraan incl de witte jurk .. inderdaad een bak met geld gekost, maar was wel de moeite waard.. erge mooie dag gehad!! Maar ik moet zeggen dat ik mensen ook begrijp dat ze dit niet willen en het geld ergens anders voor willen gebruiken! Jeetje Julia, ik begrijp je gevoel helemaal... erg confronterend.. Hoop dat het voor jullie ook snel raak is... (voor ons allemaal natuuurlijk ) Maar probeer positief te blijven, voor ons komt het ook echt goed!! zo probeer ik in ieder geval te denken.. voor zover mij dat lukt
Goede morgen meiden, Nou we zijn er uit hoe we het gaan doen ivm ons huis We gaan in september geregistreerd partnerschap aan enkel voor het huis en volgend jaar in juli of augustus gaan we trouwen JEEEHJ volgend jaar krijgen we toch heel wat geld terug van de belasting dienst en we hebben dan tijd om te sparen.. Want we willen graag op vakantie dus daar gaan we het geld van de belasting voor gebruiken... Nou maar hopen dat we met zn 3e trouwen
Sterkte meis, ik weet hoe dat is!! Je gunt het het je vriendin natuurlijk van harte maar toch is het pijnlijk om te horen.... *BIG HUG!!*
dankjee ik denk dat het zwanger worden er ook onbewust mee te maken heeft.... ookal probeer ik er niet te veel aan te denken! Maar wat jij ook zegt, als de ongi eraan komt of is geweest is het weer n teleurstelling... Heb zo een afspraak met de gynaecoloog! Over hoe en wat verder.... Ben benieuwt wat ie zegt! Laat weten hoe het gegaan is!
Whahahaha ik geloof t nog steeds niet stom he Maar idd..!! Ik ga trouwen Volgend jaar pas maar van mij mag t snel volgend jaar zijn..!!
Ha meiden! Bedankt voor alle lieve reacties!! Jullie zijn schatjes!! Gisteravond hele avond zwaar kut gevoeld, maar een nachtje slaap doet wonderen, vandaag zie ik het weer zitten. Gek is dat he, dan zakt ff alle grond onder je voeten weg, en denk je even dat het nooit meer goed gaat komen.. @Lara Aan de ene kant wel een soort van "relaxed" (begrijp me niet verkeerd hoor...) dat je bij de gyn loopt. Zo worden je kansen optimaal. Hij had er toch goede hoop op toch? ff een nieuwsgierig vraagje hoor: waarom was je al zo snel naar de gyn gestapt? je was toch al met iets van 8 maanden gegaan? En jouw huisarts deed daar niet moeilijk over? Gister had ik namelijk ook ff zoiets: ik wil naar de huisarts, en wel NU!! @jeem Meid, je gaat trouwen!!! Super joh!
@Julia en?! Is je ei al in aantocht? Hier gisteravond nog een soort van neutrale ovutest, ben benieuwd naar vanavond
Idd een nachtje slapen doet vaak wonderen! Savonds ben je vaak moe en is het allemaal te onoverzichtelijk en lijken problemen ineens veel groter! (heb hier ook vaak mee te maken ) Klopt helemaal wat je zegt over dat het wel relaxed voelt idd, we worden nu geholpen en hoeven niet meer zelf 'aan te klooien' (dat doe je toch voor je gevoel). Nou ik ben niet eerlijk geweest tegen de ha! heb gezegt dat we rond een jaar bezig waren.. (misschien oneerlijk van mij maar had een bepaald gevoel dat iets niet goed zat, en wat dus ook zo was) Dus toen werden we doorgestuurd... Een vriendin van mij is namelijk na een jaar proberen zwanger geworden en dat werd een buitenbaarmoederlijke zwangerschap omdat haar eileider helemaal dichtzaten!! Ze is nu ondertussen 2 jaar verder en haar eileiders zijn verwijderd... Nu zijn ze bezig voor IVF... Ik bedoel maar, dat weet ik liever z.s.m. of er iets fout zit (of juist niet!) vandaar dus.... Ik ben vanmorgen dus in het ziekenhuis geweest voor oa de uitslag van t bloed (of er een eisprong is geweest) en die uitslag was goed We hebben nu een afspaak staan voor een HSG onderzoek, dat is het doorspuiten van de eileiders en dan maken ze een echo waarop ze kunnen zien of de eileiders doorgangkelijk zijn.. De gynaecoloog vertelde tevens dat zo'n onderzoek de kans op zwangerschap verhoogd omdat de vloeistof de weg wat makkelijker doorgangbaar maakt voor de zaadjes!! Dit onderzoek vindt plaats op 3 mei.. Ze wilden het eerst in april plannen maar er was geen plek meer... Ik heb dan rond 9 mei een eisprong! Hopelijk helpt het de weg makkelijker te maken! Hoop dat dat t onderzoek meevalt, de één ervaart het als erg pijnlijk en de ander weer minder.. Heb wel pijnstillers meegekregen, die moet ik van te voren nemen en ook daarna.. maar tis voor n goed doel! Jeem, Gefeliciteerd met je aanstaande huwlijk!!!
Hey Lara, Nou zo zie je maar Ik mag gelukkig ook over 3 maanden al naar de dokter ivm medische redenen maar stiekem hoop ik dat het voor die tijd al raak is hoor..!! Ik hoorde idd dat een HSG onderzoek niet zo prettig ervaren kan worden! Maar dat is nog steeds ieder voor zich vind ik..!! Ik hoop dat je onderzoeken wat opleveren en dat je dan wat verder komt..!!
Ha meiden @lindaatje Volgens mij is mn ei idd in aantocht! Ik kijk altijd naar mijn cervixslijm en vandaag echt "eierslijm" Kijken of het morgen erger word. Had sinds eergister ook last van buikkramp. Komt toch omdat ik gestopt ben met die etos pillen. ECHT TROEP!!! Daar werd mn cyclus steeds langer door. Ben gestopt, en krijg mn ei gewoon een paar dagen eerder, is toch ook niet normaal! Daar ben ik wel blij mee! @Lara Wel een slimme actie hihi! Dat je gejokt had tegen de huisarts! Kan me echt wel voorstellen! Dus al met al ziet het er nu dus gunstig uit! Volgende ronde is het gewoon raak meid!! Dat het missch pijn gaat doen met dat spul inspuiten, is missch ook wel als je meer gespannen bent? Zou ik me namelijk voor kunnen stellen.. En of je snel last van pijn uberhaupt hebt.. heb je lage pijngrens? Ben nu weer wat relaxer geworden, dus stel de huisarts toch nog maar ff uit FF chill, het is nu nog niet zo gek dat ik nog niet zwanger ben @Jeem JIj mag dus ook al naar de dokter? Je hebt dus medische redenen die al bij je bekend zijn?! liefs!
Ja ik mag niet nu hoor maar over 2 of 3 maanden.. En idd die reden is mij bekend gelukkig Of nouja gelukkig..
Hey meiden, Ik kom ook weer ff langs na een dagje werken Wat een verhalen weer zeg!! @Julia: Dikke knuf voor jou meid, kan me heel goed voorstellen dat je je rot voelde toen je het hoorde. Natuurlijk ben je blij voor haar, maar je wilt zelf ook zo graag zwanger zijn hé.. begrijpelijk hoor!! @Lara: Het klinkt gunstig voor je. Wat fijn dat de uitslag van dat onderzoek positief is. Ik hoop dat je gauw zwanger word... wat een vrouw allemaal niet over heeft voor een beebje hé?! hihi @Jeem: Wat leuk meid, jij gaat gewoon trouwen!! Gaaf hoor (ik wil ook wel )!! @ all: Ik heb roze/bruin gespot denk dat mijn ronde helaas voorbij is Wel weird, want ik heb nooit roze/bruin, maar altijd meteen bloed!! Grrrrrrr
Ach meid, wat KUT!!!!! Ontzettend irritant zeg.. Hopelijk zet het niet door, dat zou fijn zijn! Ik duim voor je, dat het mee zal vallen. Dikke knuffel voor jou!
Weer ff t lijstje mee.. Jeem & JCY: nog een goeie week voor jullie! En Women: hopelijk blijf je lekker boven aan staan met achter je naam een beebje! NOD lijstje: Women21 1april-ronde 6-1e kind Jeem 6 april Ronde 6 1e kindje JCY 9 april ronde 6 1e kindje LaFemme 11 april -ronde 7 1e kindje Lindaatje 18 april Ronde 6 1e kindje Julia 20 april ronde 6 1e kindje Brenda 23 april ronde 6 1e kindje Laraxx 26 april Ronde 11 1e kindje
Hi dames, De werkdag zit er weer op!! @Jeem, Gefeliciteerd!! volgens mij ben je dan nu verloofd of niet?? of verwacht je nog van je mannetje dat hij je tegen die tijd ook nog op een orginele manier vraagt @Julia, Vervelend is dat he, dat je ´s avonds de problemen altijd anders ziet dan overdag, ik heb hetzelfde probleem.. ´s avonds maak ik mezelf helemaal gek, maar overdag kan ik er dan meestal wel weer goed mee omgaan! Hoop dat je je vriendin snel mag volgen... @Linda en Julia, hoop dat jullie beide snel een mooie positieve ovutest in handen hebben! @Lara, wat spannend al die onderzoeken, en nu hopen dat Mei dan echt jullie maand wordt na het schoon spuiten van de eileiders.. (al mag eerder natuurlijk ook) wij willen ook na deze ronde richting de HA gaan.. dit omdat mijn ventje zsm medicijnen moet beginnen.. dus hoop dat ze ons ergens een handje kunnen helpen, ook omdat het al 2x mis is gegaan, hoop ik dat ze een en ander kunnen nakijken.. Hier idd nog een week geduld.. gelukkig gaan de dagen wel snel nu ik het lekker druk heb op het werk, maar het kan mij niet snel genoeg gaan.. probeer het overdag ook een beetje los te laten zodat ik mezelf niet helemaal gek maak!!
Nou ik verwacht idd dat hij nog wel op een officiele manier aan me vraagt natuurlijk En idd nog 6 dagen wachten
He meid, dat is echt heftig eigenlijk he dat je in 6 rondes al 2 vmk's hebt gehad!! Pfff, moet ik niet aan denken... Wel een goed plan om naar de h.a. te gaan ivm medicijnen ja. Hoelang moet hij die nemen? Want het duurt geloof ik 3 maanden voordat zaad weer herstelt is geloof ik he?