Ronde 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Julia82, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hahaha,

Idd toevallig,

Nee ik heb gezegd zodra ik ronde 7 in ga.. Ga ik ovu testen gebruiken actief dan.. Heb ze al 2x eerder gebruikt gewoon voor de grap.. Maar dan echt serieus.. Mochten we zover komen dan weten we in iedergeval dat we dat ook al geprobeerd hebben ;)

Indd meid ik hoop voor je dat je niet lang meer hoeft te wachten
    Want zwanger zijn is zoooo heerlijk :)

2. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Ja volgensmij maakt dat ook nix uit als je er niet aan denkt dat je dan sneller zwanger bent :) Maar wel fijn om er niet steeds meebezig te zijn.. en nu we int ziekenhuis lopen heb ik ook meer rust!
    t gevoel van ze helpen ons!

hoe slecht t is.. tja moeilijk te zeggen, matig..
    normaal komen er minimaal 20miljoen zaadcellen vrij (per mililiter) en mn vriend had er 12miljoen.. en de beweeglijkheid was 18 en moet 25 zijn... dus wat minder dan het gemiddelde...
    maar zeker niet dramatisch maar we moeten wat meer geluk hebben aldus de gynaecoloog.. Kan ook gaan kiezen voor IUI (kunstmatige inseminatie) maar weet nog niet of ik dit wil.. ivm hormonen spuiten enzo :)

3. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    ja dat stelt mij wel gerust, heb nu het gevoel dat ik op 2 manieren kans heb (dus meer kans:)) zelf doorklussen en met behulp van de technieken die mogelijk zijn!
    Ik weet nu ook dat bij mij alles perfect in orde is dus dat is ook weer n zorg minder...
    Moest mn vriend zink geven/vitamine C/foliumzuur en gezond eten! (2st fruit en volkoren brood/groente)
    Dus hij moet er aan geloven ;)
    Dus heb wel goede hoop dat dat n keer zn vruchten afwerpt! :p

4. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Heej Lara,

Dat klinkt inderdaad niet al te slecht. Zeker als bij jou alles in orde is, dan lijkt mij echt dat het vroeg of later echt goed moet komen! Nadeel van IUI of andere medische ingrepen dat je leven veel meer in het teken staat van zwanger willen worden. Het is dan denk ik lastiger om het een niet te grote plaats te laten innemen. Maar aan de andere kant, als het helpt om zwanger te raken, dan zou het weer de moeite waard zijn ;)

Zullen we zeggen, over pak m beet, een half jaar: zijn we allemaal zwanger! :p

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hahaha vind ik een goede deal... Enne de gene die niet zwanger is moet een liedje zingen ;)

6. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Haha! Ja goeie deal!

Weet je wat ik trouwens ook zo storend van mezelf vind: elke ronde voel ik na mijn eisprong allerlei dingetjes, prikjes, steken, gevoeligheden etc etc.
    Vervolgens ga ik 1x in de zoveel tijd het hele internet afzoeken, op zoek naar bevestiging dat het toch echt wel allemaal zwangerschapskwalen zijn.. En dan word je toch weer ongesteld. Ik moet ook wel eens om mezelf lachen hoor.. Nadat je de pil hebt geslikt duurt het volgens mij echt een tijd voor alles back to normal is..

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja dat had ik ook tot 2 mnd terug...
    Heb mezelf voorgenomen ik voel niks meer..
    En idd ik voel ook niks meer :D

8. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Dat vind ik een goeie insteek voor ronde 6: ik voel niks meer..
    Tot het tegendeel bewezen is 8)

Go Jeem, als je nog meer goede tips hebt :)

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Uhm..... Uhm.... Geen id Hahaha
    Maar dat vond ik wel een hele goede vanmezelf..
    heeft mij wel geholpen en als ik dan wat voelde.. Dan was t nee t kan niet word ongesteld dus onmogelijk ;) En idd zie resultaat.. Tot nu toe elke maand ongi ;)

10. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Ik probeer wel gezond te leven. Ik drink geen alcohol op het moment, eet trouw mijn fruit en groenten, en ik slik dus multi vitaminen. Baat het niet dan schaad het niet..

Lara vertelde dat haar vriend nu ook meer vitaminen en zink moet nemen. Zou het sowieso handig zijn als mannen meer vitaminen nemen als je zwanger wilt raken? Mijn man eet uiteraard mijn gezonde gekookte maaltijden :D maar eet nooit fruit enzo..

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nou idd toen ik dat las ging er bij mij ook een belletje rinkelen :p
    Misschien toch wel handig idd :)

Ik heb de sigaretten en alcohol laten staan :D
    Eet gezond ( en natuurlijk eet ik nog steeds wel eens een patatje )

12. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Uiteraard.. Wel lastig soms, vind ik. Ik heb al maanden geen alcolhol op, en als het dan weer niet raak is, krijg is soms het gevoel: waar doe ik het allemaal voor.. De vorige ronde heb ik telkens een tijd met mijn benen omhoog gelegen na het klussen. Had ik ergens gelezen. Dat zette geen zoden aan de dijk. Dus ik doe het mooi niet meer. Op die manier ga je er ook heel krampachtig mee om. Afgelopen ronde was ik dus wel behoorlijk ontspannen. Ik wil het graag zo houden ;)

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja dat heb ik nu ook hoor waar doe ik het voor??!!

Maarja hopelijk toch voor een goed doel ;)
    Ik doe gewoon waar ik zin in heb en dat is met sex idem.. Ik ga niet met mn benen in de lucht liggen ( Naar mijn idee werkt dat ec ht niet ) blijf wel iets langer op bed liggen als normaal ( rende als een gek naar de wc hihi ) Verder idd ontspannen en nuchter blijven... En tsjah verder is het afwachten

14. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen

15. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    @suikerboon: wat goed van je dat je zo positief blijft! Hoe doe jij dat ;) Kan je er nu nog relaxed onder blijven? Als ik rond mijn NOD zit, dan loop ik wel 100x naar de wc om te kijken of ik al ongesteld ben geworden..

Sterkte, en hopen op een toprestultaat voor jou!

16. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Hier nog een ronde 6-er. En ik herken alles wat jullie schrijven :)
    Elke keer weer enorm teleurgesteld, terwijl je weet dat het wel ff kan duren voordat je zwanger bent.
    Elke ronde weer van alles voelen, op internet zoeken en grote hoop hebben dat het die maand raak is...
    Maar helaas :(
    Ik probeer wel geduldig te zijn, maar tis soms best lastig!

17. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Ha Linda,

Stom is dat he, je weet al voordat je ooit zwanger wilde worden dat het inderdaad gerust een jaar kan duren. Maar elke ronde dat je ongesteld word, heb je het gevoel dat het toch wel gek is dat je nog niet zwanger bent..
    Pff ik vind het wel fijn om te weten dat ik niet de enige ben. Had me eigenlijk altijd voorgenomen er niet krampachtig mee om te gaan, maar als het dan zover is, kan je het nog moeilijk los laten.

Ik zie aan jouw banner dat je ook net weer ongi bent geworden, balen joh

18. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Julia,

Ja ben idd net weer ongesteld geworden, net als jij. Maar ik had drie dagen daarvoor al een negatieve test, dus ben inmiddels de teleurstelling alweer te boven :)

Zie dat we redelijk gelijk lopen met onze banners! Waarschijnlijk ligt onze NOD straks (nadat we onze eisprong hebben gevonden met ovutesten) erg dicht bij elkaar!

19. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    @Julia, ik heb het geluk dat ik al een kindje heb :)
    ik denk eigenlijk gewoon altijd, ik ben al eens zwanger geraakt, een tweede keer zal ook wel lukken. en als het mislukt zeg ik meestal: volgende maand word mijn maand:D maar soms is het ook wel heel moeilijk. ik heb 2 maand hormonen genomen en heb ermee gestopt omdat ik er een vreemd gevoel bij had.
    en zoals ik zal zei: deze maand is mijn maand!!! :D

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik zeg ook al 3 maanden lang volgende maand word mijn maand :p
    Maar tot nu toe zonder resultaat :)

Achja dan maar 2010 word mijn jaar ;)

Deel Deze Pagina