Ronde 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Julia82, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie87

essie87 Actief lid

17 mrt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    julia: ik heb nooit zo veel afscheiding (eigenlijk bijna nooit) dus vind dat zo lastig om het daar aan te zien. Maar wat voor afscheiding heb je dan ongeveer bij je springende ei??

2. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    @linda: grappig ja! Jij ook al een cyclus van 32 dagen. Laten we elkaar op de hoogte houden, bondgenoten ;) Je ziet ook van de forums waar ze lijstjes bij houden wanneer iedereen zijn NOD is. Is wel leuk kan je met iedereen meeleven!

@suikerboon: dat is inderdaad een enorme geruststelling. Je weet zeker dat jij en jouw kerel niet onvruchtbaar zijn! Moest je de hormonen injecteren? Kan me voorstellen dat je je gek voelt, alleen al de hormoonschommelingen als je ongesteld bent..

Dusss het motto voor ronde 6: Deze maand word mijn maand, en we voelen geen kwaaltjes, tot we een positieve test hebben! 8)

@essie: ze zeggen dat je afscheiding een piek bereikt rondom je eisprong. Dit ziet er dan uit als rauw eiwit. Het is doorzichtig, draderig en slierterig. (sorry voor de ranzige uitleg hihi!) Je kunt er draden van trekken tot wel 10 cm lang. Ik doe dit altijd tussen 2 wc papiertjes in. En na de slijmpiek, is het de volgende dag helemaal weg. Als je er wat meer over wilt lezen moet je eens googlen op "billingsmethode" Succes!

3. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    TOPmotto! Daar kunnen we elkaar mooi aan houden in dit topic, deze ronde! :D

Ik heb de afgelopen maand ook "mee gedaan" op zo'n NOD-forum (NOD rond 12 maart) maar daardoor was ik er ook wel erg veel mee bezig hoor. En das niet erg goed voor het met beide benen op de grond blijven staan :)

4. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen

5. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    hey wij zitten in ronde 7 en nog niet zwanger. Tjah je weet waarvoor je het doet, zullen we maar zeggen.

6. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    @linda: ja kan me goed voorstellen dat je dan weer geobsedeerd kan raken. Ik heb ook heel lang getwijfeld of ik wel zou schrijven op het forum, om die reden. Maar nu ik het wel doe, merk ik dat het heerlijk is om lekker met andere meiden te kletsen die in het zelfde schuitje zitten.

@suikerboon (wat een lollige nickname ;)) Dus dat was zeker geen succes. Als je jezelf niet goed voelt en het resultaat is ook niet wat je wilde, weegt het er ook niet meer tegenop

@Anita: ja je weet waar je het voor doet. Maar balen he, als het nog niet gaat zoals je zelf graag wilt..

Zo, heb lekker een zak paaseitjes gehaald, en die ga ik ff lekker opeten vanavond! Vind dat ik mezelf even mag verwennen :D

7. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    Bedankt Julia!
    ik vond het best een passende naam voor op zp :D

8. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    haha sinds ik gestopt ben met de pil denk ik dat ook steeds. Ik mag mezelf best ff verwennen, ik heb het verdiend. Maar de weegschaal vind niet dat ik het verdien.....

Hopen dat ik snel zwanger ben dan kan het kindje ff mijn vet voorraad weg puizelen.

9. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Ja, die van mij ook al, hmmm..
    Ik probeer gezond te leven en goed te bewegen, maar vandaag mag het dan van mezelf.

Inderdaad, als je zwanger raakt, dan vraagt het kindje veel energie, en het schijnt borstvoeding ook. Nog een reden om zwanger te willen worden hihi!

10. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Lara, heb je vitaminepillen voor je vriend gekocht ofzo? Denk je dat het voor alle kerels goed zou zijn dit extra te nemen, of is het alleen als je zeker weet dat de kikkervissen wel een extra boost kunnen gebruiken? :D

11. Jcy

Jcy Actief lid

2 okt 2009
    146
    0
    0
    Hi,

Ook wij zijn bezig vanaf september 2009, helaas hier ook nog geen wondertje..

wel twee keer een vmk gehad, maar dat ging iedere keer bij 5,5 week weer mis..

Graag schrijf ik met jullie mee.. tot nu toe ook altijd mee gelezen en nooit echt iets geschreven, maar vind het wel fijn om met jullie mee te praten en het er even over te hebben met mensen die weten hoe je je voelt.. bij mij in mn omgeving ook iedereen in 1x zwanger o.a. mijn zusje.. super blij voor haar, maar ze begrijpen niet zo goed hoe ik me nu voel nu het bij ons niet zo snel lukt.. we zijn gelijk begonnen, zonder dat we het van elkaar wisten.. alleen zij waren ronde 1 gelijk zwanger en ik mag nu dikke buik kijken bij mn zusje (inmiddels 27 weken) zelf hopen dat wij nu ook snel zwanger mogen zijn..

Groetjes JCY

12. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Hai JCY,

Welkom meid. Rot he, als je het zo graag wilt, en het (nog) niet lukt.. Vroeger kon ik ook nooit zo begrijpen dat mensen er zo mee konden zitten. Het is iets wat anderen niet kunnen voelen. Zeker als alles heel vanzelfsprekend is. Maar het doet wel pijn. Ik had net als jij nooit zelf geschreven, alleen meegelezen. Ik merk dat het toch wel lekker is om lekker van je af te schrijven. Ook is het fijn om te merken dat je bij lange na niet de enige bent die niet in 1x zwanger is. Tegen je vriendinnen wil je het er ook niet altijd over hebben..
    Weten andere mensen in jouw omgeving dat je zwanger wilt worden?

Wat rot trouwens dat je al 2x vmk hebt gehad..! Ben je net helemaal in de gloria, gaat het mis.. Hoe gaat het dan nu met je, na die vmk's?

liefs, Juul

13. Ukke

Ukke Bekend lid

27 dec 2009
    552
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ha Meiden,

Ik schrijf ook graag mee! Ik zat in ronde 6, ongesteld :(
    Nu op naar ronde 7 *zucht* ....
    Soms denk ik, zal het allemaal wel goed zitten bij mij of bij mijn vriend.
    De moed erin houden is niet altijd even gemakkelijk ;)
    (en dan ook nog een collega op je werk die doodleuk verkondigt dat ze haar kind juist in Juli heeft genomen - tja ook nog zwanger- , want de herfst/winter zijn geen mooie maanden :$ :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$:$)
    Mijn cyclus is zo onregelmatig als wat :( heb wel eens ovutesten gebruikt, maar dat is het hem niet en het kost zoooo veel geld. Probeer mijn cervixsslijm in de gaten te houden en misschien dat temp. wat is, maar ben niet zo consequent daarin... slik wel foliumzuur... al ruim een half jaar :p:p

14. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Ha Ukke,

Rot is dat he, die angst of alles wel goed zou zijn.. Je weet dat het normaal is dat het een tijdje kan duren, maar toch, elke keer als het weer een ronde langer word, denk je, er is vast iets mis met mij of mijn vent.

Die eisprong in de gaten houden is lastig ja. Ik denk altijd maar zo, regelmatig sexen, is voor alles en iedereen het beste ;) Dan hoef je je ook geen zorgen te maken dat je je ei mist.. Het klussen om het ei, is ook niet echt romantisch he.

Rot he van die mensen als jouw collega. Ze plannen het zo, en het lukt ze op een of andere manier ook nog. Pff, en vervolgens blij voor iedereen zijn die zwanger raakt, en jij nog niet..

Nou we houden elkaar gewoon moedig, lekker van je af kletsen :)

15. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Pfff, zat een filmpje te kijken, waar de hoofdpersoon een baby had. Dan voel je m wel weer even zitten zeg. Zo sterk kan het verlangen zijn af en toe..:(

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Vervelend he..!!

Echt Pfff af en toe t weet wat die lijven :(

Ik ga nu lekker richting mijn mandje want ik ben echt dood moe..!!

Probeer morgen weer een beetje mee te schrijven :)

Fijne avond meiden..

17. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Vanmorgen wakker geworden, en dan valt het opeens weer op je dat je weer ongesteld bent geworden :( Voel echt zo'n angst dat het missch wel nooit gaat lukken, en ik wil het zo graag!

18. Jcy

Jcy Actief lid

2 okt 2009
    146
    0
    0
    Hi meiden,

Bij ons weten helaas ook andere mensen dat wij bezig zijn.. mijn eerste positieve test was op 1e kerstdag en hadden toen een feestje met vriendinnen, ik kon natuurlijk niet drinken en tweede kerstdag weer een feestje, toen maar met man lief afgesproken dat we het gewoon zouden vertellen, want als het mis gaat vertel je het toch ook tegen vrienden.. dachten wij toen, achteraf enorm spijt van gehad omdat het na een week al mis ging.. helaas daarna tegen iedereen moeten vertellen dat het mis was gegaan.. Maar kan er nu wel wat beter met mensen over praten en wat je zegt, je wilt gewoon niet iedere keer je vriendinnen er lastig mee vallen..

Ook het gevoel van competitie drang herken ik.. erg is dat he.. hoe erg ik het andere mensen ook gun. Maar ben nu al bezig met het feit dat er straks 3 vriendinnen gaan trouwen waarvan ik weet dat ze straks ook voor een baby gaan, dat ik dan toch echt hoop dat wij eerder zwanger mogen zijn.. ullgghh word gek van mezelf..

Daarnaast ook nog het feit dat mijn vriend met medicijnen moet beginnen waar zijn zwemmers niet blij van worden.. Hij neemt die medicijnen nu dus niet.. maar dokter riep dat het dan wel noodzaak is dat ik snel zwanger word.. haha, net of wij kunnen toveren ;)

19. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    hey meiden,

ik ken het gevoel.
    ik heb 3 jaar terug ( met mijn ex ) een mk gehad bij bijna 18 weken. ( was niet gepland maar zeer welkom en dit door de pil heen )
    En toen het net gebeurd was was mijn schoonzusje zwanger ze heeft mijn broer er een beetje in geluisd en dat geeft ze zelf toe..!! ( zeggen dat ze de pil slikte maar hem in de badkamer door de plee spoelen ) Ik kon toen niet echt blij zijn voor haar heel gemeen maar tis wel zo! Nu die kleine er is heb ik hem 2x gezien ( Zij komt nooit langs met die kleine en als we bij hun langs gaan gaat zij naar haar ouders ) Bij mij in de omgeving weten er ook een paar mensen dat wij nu bezig zijn maar toch vertellen wij het pas mocht t zover zijn als we rond de 10 weken zijn en een echo gehad hebben.

20. essie87

essie87 Actief lid

17 mrt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    julia: bedankt voor de tip ga ff google!

Deel Deze Pagina