Klinkt goed hoor Jeem! Jullie gaan best snel met de voorbereiding! En succes met klussen! Maar dat moet vast goedkomen komend weekend als jullie weggaan
Hey meiden, nou zoals voorspeld vannacht ongi geworden. Voel me wel klote, maar ik ga maandag naar de gyn. Dus ik kan al snel terecht. Wel een fijn gevoel hoor. Ik zeg gewoon dat we al wat lange bezig zijn. Vanmiddag ben ik er weer. Moet nu snel weg, maar ik wou t ff snel vertellen. Fijne dag en dikke kus
Hi LaFemme, Wat balen zeg!! goed dat je een afspraak hebt.. mag ik je vragen hoe je die afspraak daar hebt gemaakt? via dokter of direkt? ik wil ook graag afspraak gaan maken.. Julia, lief dat je het vraagt.. voel me wel goed hoor.. op de dag zelf was ik enorm depri, maar het gaat nu weer.. een nieuwe ronde, dus we gaan er weer voor..
Meiden... ik heb ongikrampjes... vreemd want das echt veel te vroeg! Ik zit nog maar op dag 9 na m'n eisprong :S
Lafemme, balen meid, dikke knuffel!!! hopelijk heeft deze ronde meer geluk voor jou! @ongikrampjes, das wel een goed teken heb ik gelezen! ik heb eigenlijk alleen ongikrampjes als ik ongi wordt (of de dag ervoor) maar nooit een week van t voren!! MIsschien dus positief voor jullie!! *duimduimduim*!! Ik ben gister naar een zwangere vriendin geweest, ze is 21-4 uitgerekend maar kan bijna niets meer.. Heel erg last van haar bekken en ze slaapt heel slecht dus is doodop. Heb haar geholpen met schoonmaken, badkamer, babykamer en de ramen gedaan... Ze was me erg dankbaar haha, ik zei dat ze -als ik zwanger ben- ook maar n keertje mij moet helpen en de kleine gezellig mee moet nemen We blijven positief!!! -XXX-
@lafemme Wat ontzettend balen dat je ongi bent geworden...Goed plan van je om naar de gyn te gaan. Hopelijk gaat dat jullie dan snel helpen! @linda ook al ongi krampjes, hoophoophoop!! Maar ja, ik probeer (weet ni of t lukt) niet teveel te denken dat het wat is @lara Wat lief dat je je vriendin geholpen hebt! Zwanger zijn is dus ook niet alles als je het zo hoort! @Jcy Logisch hoor dat je de hele dag depri was. Super dat je je daarna wel weer beter bent gaan voelen @Jeem Mooie plannen Jeem, super leuk voor je! @women jij kan zeker geen mail lezen ivm je bewonersvakantie? Veel plezier in ieder geval! Fijne dag lady's! Ik ben nogal gaar, ga zo ff een middagdutje doen, heeerlijk
En nog x lijstje: (Women21 1april-ronde 6-1e kind) Essie 9 april ronde 6 1e kindje ZWANGER!! uitgerekend 17-12-2010 LaFemme 11 april-ronde 7 1e kindje Julia 15 april ronde 6 1e kindje Lindaatje 18 april ronde 6 1e kindje Brenda 23 april ronde 6 1e kindje Laraxx 25 april ronde 11 1e kindje Jeem 2 mei ronde 7 1e kindje JCY 20 mei ronde 7 1e kindje
@ julia: hier alles wel goed. Heb nog niet veel kwaltjes :S mijn borsten zijn iets gevulder en heb er af en toe steekjes in. Ook wat meer boertjes laten en drukkend gevoel in buik. Verder hangerig... nergens zin in hebben. Ik had gedacht dat ik vol energie zou zitten als ik zou weten als ik zwanger ben, maar ben niet vooruit te branden.... Hoor op dit moment weer van alles over miskramen, dusben nu ook benauwd snik... duurt zo lang voordat je 12 weken en dus veilig bent... zei de dokter ook nog eens lekker van tjah eerste zwangerschappen gaan vaak mis. HIJ MOET ZIJN MOND HOUDEN!!!!! Maar goed genoeg geklaag en gzeur. Ik heb inderdaad eigenlijk niets anders gevoeld dan als ik moest menstrueren. Had een paar dagen van te voren wel drukkend gevoel in onderbuik. Eigenlijk niet veel anders dan menstruatiepijn, eigenlijk gewoon vergelijkbaar. Had het dan ook echt niet verwacht!! Wat ik trouwens wel had was meer last van echt witte afscheiding ( dit had ik eigenlijk nooit) even vies verhaaltje, maar soms rook ditook erg sterk. Wij hebben het rond mijn 14e dag 3 dagen achter elkaar gedaan (de ovutesten hebben op al deze dagen niets duidelijks aangegeven) daarna nog een weekjeom de dag verder gegaan. Meiden het kan wel ook al voel je niets/ weinig!! en net wat ik zei ik ben er afgelopen maand enorm mee bezig geweest. Dat doet er dus ook niet toe. Ik heb trouwens op mijn 29e dag getest! Vond ik wel goed van mezelf haha dat ik het 1 dag lang heb volgehouden om het niet te doen!! Hoop zo voor jullie dat het ook snel komt!! Jullie vind ik in ieder gval veel liever dan de decembermama'sforum die antworden haast niet enzo... (misschien ken ik jullie ook al wat meer!!!) @Jeem wauw dat gaat opschieten zo!!! wel leuk idee moorkoppen van witte chocolade!! krijg er nu al zin in hihi Heb je lang haar?? Bij mij in het dorp hebben ze een kapper waar ze een speciaal bruidsarrangement hadden. Make-up, schoonheidsbehandeling, proefkapsel en haar opsteken op dag zelf. Mijn haar was echt gaaf!! heel mooi gedaan, maar heb ook haar tot over mijn BH bandje van achter. Had ook gelnagels laten zetten!!
hoe denken jullie er trouwens over om het te vertellen aan ouders?? Zouden jullie dit gelijk doen, of mee wachten en op welke manier?
Ja ik ben blij dat ik al zo snel terecht kan. Ik liep al bij de gyn dus vandaar dat ik meteen bij haar een afspraak kon maken. JCY, ik herken het hoor dat je je eerst enorm depri voelt, maar je moet inderdaad verder. En Jeem, jij hebt nu ook lekker afleiding door de drukte van je trouwerij, dat helpt echt hoor!! Wij hebben sinds zaterdag ons dakkapel erop, dus vanaf donderdag gaan we flink bezig met t verbouwen voor mn salon. Ook leuke dingen in het vooruitzicht en ik ben dus blij dat ik naar de gyn ga en misschien snel geholpen wordt Essie, ik zou niet kunnen wachten om het te vertellen. Volgens mij zou ik me verspreken, haha. Je moet het vertellen wanneer jij denkt je er goed bij te voelen! En laat die dokters maar ouwehoeren joh. Het gaat bij heel veel vrouwen ook goed!! Dus ook bij jou Ik vind dit topic ook het leukste topic, we reageren lekker snel op elkaar en ik heb t gevoel alsof we elkaar al heel goed kennen. Meiden, ik ga maar is ff van het zonnetje genieten Knuffel van mij
Hey meiden, Nou idd die afleiding is heerlijk Denk alleen nog maar aan trouwen trouwen en nog eens trouwen haha... En mijn haar is lang tot over mijn schouders maar mn schoonzus is kapster dus laat haar het lekker regelen Vertrouw haar volkomen ik had toevallig volgende maand een afspraak staan voor mn nagels dus die heb ik dan al ( wel opvullen en bij werken ) En het is toch een andere jurk geworden Veeeeel mooier hihi... En idd dat van die moorkoppen vonden wij ook heel leuk Achja t lijikt zover weg maar die 5 maanden zijn zo om Als k t zo bekijk als ik volgende maand mn trouwjurk bestel is hij er ook pas in augustus... Dus pak halen we in juli... Verder beetje sparen en de kleine dingen alvast kopen en doen...
groot gelijk lafemme ik ga ook eens zonnetje zitten... moet leren bahbah... maar in de zon is leker!!