Ronde 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Julia82, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Jeem, mooi hoor!! Echt super:D

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    hihi thanks :D

3. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    He meiden!

Ja dit is zeker het leukste topic ;) Had me namelijk ook op een NOD lijst topic gezet, echt gewoon niemand die wat terug zei..

@essie
    Wat een Piep is die dokter van jou joh! Zoiets vind ik echt niet terecht! Het is echt niet zo dat de 1e zwangerschappen meestal mis gaan ofzo. Plus ik vind dat je als professional moet proberen mensen gerust te stellen zodat ze niet constant zorgen maken over wat kan gebeuren. Nu gaat het goed, als het niet goed gaat, zie je dan weer verder! Zo creër je alleen maar angst.. Het is al spannend genoeg toch, en je weet zelf ook wel wat er mis kan gaan..Laat maar kletsen meid, en probeer er maar met volle teugen van te genieten!
    Ik kan me voorstellen dat je je ouders al op de hoogte wilt stellen! Ik ben zelf ook zo dat ik mn mond niet kan houden. Mn beste vriendinnen, moeder, zus en broer weten nu ook al dat we graag een kindje willen. Zelf vind ik het ook altijd een beetje onzin om tot 12 weken te wachten. Stel dat het mis gaat, dan heb je toch ook behoefte aan steun van je beste vrienden en familie! Alleen zou ik het denk nog niet aan iedereen aan t begin vertellen. Gewoon doen wat jij leuk vind! En wat jouw man wil natuurlijk.. Die van mij is wat terughoudender dan ik, dus die viel ook om van verbazing toen ik het meerdere vriendinnen had verteld hihi!

@lafemme
    SUper dat de dakkapel erop zit! Weet je al hoeveel tijd het klussen gaat duren voordat je salon erin kan? Nu was je salon toch ook aan huis?

@jeem
    Mooooie jurk!! Vind hem nog mooier als die 1e die je tijdje terug liet zien!

4. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Ik dus ook :D

5. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Ja mn salon heb ik nu ook in huis, alleen de kamer is kleiner en straks heb ik de hele zolderverdieping:D Echt heel ruim wordt t dan!
    Heb er echt zin in.

En wanneer ga jij testen? Ben heel benieuwd hoor!

Kuss

6. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    update lijstje:

(Women21 1april-ronde 6-1e kind)
    Essie 9 april ronde 6 1e kindje ZWANGER!! uitgerekend 18-12-2010
    Julia 15 april ronde 6 1e kindje
    Lindaatje 18 april ronde 6 1e kindje
    Brenda 23 april ronde 6 1e kindje
    Laraxx 25 april ronde 11 1e kindje
    Jeem 2 mei ronde 7 1e kindje
    JCY 20 mei ronde 7 1e kindje
    LaFemme 13 mei-ronde 8 1e kindje

Juul.... jij bent de volgende!! :D

7. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou het ook lastig vinden.. maar vertrouw mijn moeder niet.. die kan geen geheimen bewaren :D Ga denk ik gewoon wachten tot een week of 11/12 tot ik het hen vertel.. 8)

8. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Hoi!

Ja! Ik ben de volgende! Dat betekend trouwens ook dat we alweer een maand beppen met zn allen, want op de dag dat ik ongi werd, heb ik het topic geopend!

Ik ga op zn vroegst zaterdag testen. En missch dan ook nog niet hoor.. Negatieve testen zijn ook super vervelend, en zeggen ook nog niet altijd wat, omdat je soms te weinig hcg hebt. Tenminste ik lees weleens die verhalen.. Spannend!!

9. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Super relaxed! Weet je al helemaal hoe je het in gaat richten enzo? Lijkt me erg leuk zo'n salon! Heb je al een beetje een klantenkring op kunnen bouwen?

10. essie87

essie87 Actief lid

17 mrt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    weetje heb goed idee!! met zijn alle eerst langs in de salon van lafemme :p en daarna op de bruiloft van jeem hihi
    :D:D
    nee even serieus jeem ik vindje jurk geweldig en lafemme vind het ook leuk voor jou je eigen salon!! lijkt me herlijk zo aan huis!
    Dankje juul voor je lieve woorden!!
    Lindaatje ik vertouw mijn moeder ook niet die is ook zo'n flapuit.. kan niets voor zich houden. Maar ik zie haar wekelijks al dan niet dagelijks (gister ook) en kan gewoon niet tegen haar liegen haha echt heel erg, maar ze weet dus nog niets. maar voor hoelang...

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Owh jullie mogen van mij komen hoor :D
    Zaal is groot zat en heb nog mensen nodig om die te vullen :D
    Owh en ik neem toch een taart :D Word gemaakt voor me door iemand van hier :D Zo lief :D
    Idd een maand gaat snel he Pfff..!! Voor ik het weet is het september :D no just kidding.. Voor ik het weet heb k mn ei weer ( Dit weekend jeehj :D ) Dus klussen ( nog steeds een raar woord ) met die hap..!! En ik wil meer roze zien deze maand dus kom op meiden..!! Als ik mn jurk kom showen met mijzelf erin wil ik dikke buiken zien..!!:D

12. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    hoi meiden, ik zit ook in men 6e ronde...
    kan ik er nog bij of zijn jullie allemaal ondertussen in de volgende ronde of zwanger?
    groetjes!

13. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    jeem, profi hoor meid!
    spannend aftellen naar de grote dag! :)
    bij ons is die geweest op 5/09/09 en op 16/01/09 in familiegroep voor de wet...

14. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Nou lijkt me leuk Jeem! Ik kom hoor! :D

Maya: welkom! Natuurlijk kan je gezellig mee kletsen! Sommigen zitten al in ronde 7 of nog iets verder. Er is al 1 meisje zwanger geworden ten tijde van ons topic. Join the club zou ik zeggen

15. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey maya

Welkom!
    Tuurlijk ben je welkom( ookal zijn een hoop van ons weer een ronde opgeschoven maakt niet uit )

Enne bedankt :D Owh leuk jullie hebben het in 2en gedaan leuk hoor..!!

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nou bij deze zie ik je 8-9-10 :D

17. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    hihi leuke topic hier blijkbaar! hier komt tenminste reactie! tof seg!

en idd wij zijn in 2keer getrouwd, 2 kleedjes en 2 feestjes hihi! tof hoor! maar vooral 5/09/09 was een speciale dag, zo voor de kerk en met alle toeters en bellen hihi, sindsdien ook pas echt het gevoel om getrouwd te zijn! :)

heb je je kleed enzo al besteld? whooeeee spannend, vond dit echt superleuke tijd! :)

18. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Heb nog niks besteld maar mijn jurk wel gevonden geloof dat hij op pagina 86 of 87 staat ;) Volgende maand ga ik hem bestellen.

Over 3 weken gaan wij in ondertrouw en op 8-9-10 voor de wet ( niet in de kerk gewoon gemeente huis :D ) We wilde het eerst heel klein doen... Maarrrr tis toch uitgelopen op bruiloft met feest en nu al ongv 60 personen maar ik wil meer mensen hahaha
    Hoe meer zielen hoe meer vreugd ;)

Ook al wat leuke ideeen opgedaan voor de taart en die word zoals ik net al zei door iemand van hier gemaakt :D Echt super..!! Ben er ook heel blij mee :D
    De ringen bestel ik in juni/juli pas en de uitnodigingen worden vrijdag besteld.. En dan nog pak kopen en dan wachten :(

19. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    wow mooi kleedje seg!!!!! super gewoon!

hihi allemaal spannend! als je nog tips wilt, let me know he!
    heb bijna alles zelf gemaakt en gepland voor onze trouw, van uitnodigingen, over bedankjes, over misboekje tot aan de bedankkaartjes! :)

dit was mijn kleedje : Kevin en Bieke | Foto's :)

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Thanks..!!

Ja wij doen ook een hoop zelf hoor!
    Heb mazzel dat ik eigenlijk qua haar bloemen kaarten zaaltje taart mn connecties heb ( mn haar doet mn ene schoonzus dies kapster mn bloemen doe ik samen met mn schoonzus ze is namelijk erruggg crea.. mn uitnodiging heb ik zelf gemaakt en worden uitgeprint door mn andere schoonzus werkt bij vistaprint en het zaaltje via een oom kunnen huren voor 95 euro :D en dat van 3 uur middag 11 uur avond :D ) dus tis behoorlijk low budget maar zo zijn wij ook :D dus past echt helemaal bij ons :D

En mocht me nog wat te binnen schieten zal ik je Pben :D

Deel Deze Pagina