Uhmm meestal rechts waar ook je msn poppetje staat popup blocker heet t geloof ik hihi ik ben verder ook een leek hoor
grrrr ik word echt boos op die comp!!! heb ik hem gevonden en uit gezet geeft hij nog steeds dat mirar gedoe aan pfff.....
Heej Essie! Nou duidelijk he met die emoties! Als ik het daaraan zou moeten afmeten, ben ik ook zwanger hihi! Deze week 2x enorm kwaad geweest op mijn vent, waar ik zelf van dacht: waarom zo emotioneel joh, slaat ook nergens op.. Maar ja, eerst maar is afwachten, en nergens op rekenen. Voel alweer van alles lopen, en dat ken ik van vlak voor mn ongi. Ook heb ik de ongi krampjes,maar die heb ik al een week, dus das ook lastig. De tijd zal het leren. En als ik weer naar de volgende ronde ga, spreek ik weer met jullie af: deze ronde voelen we niks whahaha! Jeem, alvast een heel fijn weekend ja! Geniet ervan! Lindaatje; hoe staat het er bij jou voor?
Dieren zijn zo hilarisch he! Kan me ook kapot lachen om mijn hond! En dat van die poes hihi, snap ik! Ik ben soms ook net nog een puber met bepaalde woorden. Ik kan er nog steeds niet tegen als bijv mijn schoonmoeder het heeft over dat ze klaar gekomen is, maar dan natuurlijk met schoonmaken ofzo PUBERAAL
Hihihi Morgen ben ik dr nog hoor meiden Dus praat nog 1 dagje mee Hmm vind t wel balen dat ik niet kan zien of je positief test juul..!! Taart is ook geregeld Kleur en smaken JEEEHJ
Haaai meiden! Hou je het vol Julia, om nog niet te testen? Hier weinig nieuws.. nog steeds een beetje een ziekig gevoel. Hoofdpijn, moe, druk op oren, beetje dizzy Vanavond maar weer op tijd naar bed. Ow en vandaag weer een collega die zwanger is... ben blij voor der natuurlijk, maar deed ook wel een beetje pijn eerlijk gezegd :S Jeem, gezellig dat je er morgen nog bent. Dan wens ik je nu ook nog geen fijn (klus) weekend
Hey meiden, mn neefje was er de hele dag heb lekker gewandelt, was heerlijk weer. Ik heb alleen de hele dag al last van maagpijnGeen ongipijn, maar denk mn darmen. Juul, het is verstandig om een sunblock te gebruiken met pigmentvlekken, Vooral met dit weer, omdat je het nu goed vol kan houden in de zon heb je niet snel door dat je er last van kan krijgen. En Essie voor jou geldt dat nu helemaal he, omdat je zwanger bent, kan je een zwangerschapsmasker krijgen. Zo heet dat, dan kan je dus veel last van pigment krijgen. Ik weet nog een leuk afrikaans woord voor string: AMPERBROEKIE! Haha ik vind m zo leuk. Ik ga nu ff op de bank liggen, heb zon buikpijn Kuss
ik een russisch word voor klein rokje ziepoesnetniet rokje hihi maar van die string is ook geweldig hahaha Maar lafemme, heb inderdaad wel eens gehoord over zwangerschapsmasker.. maar meer pigmentt?? wat krijg ik dan?? en als ik in de zon zit dus insmeren? Ik ga in juni ook nog naar turkije :S wel leuk maar ben dol op zonnen :S haha (wel all inclusive dus dan maar eten eten en nog eens eten!!!) Beterschap met je buikpijn!! Juul haha nou dat had ik dus ook en ik had ook het gevoel ongi te worden... maar niet dus maaruh morgen is toch je NOD??? ik heb de dag erna getest. Had me voorgenomen pas na het weekend te testen maar wilde gewoon weten of ik voor niets zat te wachten of dat er wel iets was!!! is je ongi pijn misschien toch niet net iets anders??? drukkend gevoel?? i.p.v. steken?? Hoeft natuurlijk niets te zegen maarjah... oeeee leef echt metje mee!!
hihihi zotte meiden! zit hier echt te lachen hoor! jullie zijn gewoon super! maar jullie hebben soms ook grappige woorden hoor! lafemme, je was superprachtig hoor! amai! hey meiden, ik wil mee naar de trouw hoor! forumfeestje hihihi
Hihi Verveel me ben alleen thuis en er is niks op tv Mn mannetje is naar zn voetbalcluppie die overigens wel aan t winnen zijn dus hij komt vrolijk thuis
(Women21 1april-ronde 6-1e kind) Essie 9 april ronde 6 1e kindje ZWANGER!! uitgerekend 18-12-2010 Julia 16 april ronde 6 1e kindje Lindaatje 18 april ronde 6 1e kindje Laraxx 25 april ronde 11 1e kindje Jeem 2 mei ronde 7 1e kindje Maya 6 mei ronde 6 1e kindje (hopelijk posi test voor verjaardag!) JCY 20 mei ronde 7 1e kindje LaFemme 13 mei ronde 8 1e kindje