meiden, ik ga jullie laten voor vandaag, ga nog even wat tv kijken! tot morgenavond! oh ja, vrijdag ben ik thuis, dus kan ik wat meer meekletsen
Ha meisjes! Linda Ik heb ook al hoofdpijn, gister ook al, irritant, normaal nooit last van. Wat rot met je collega, begrijp heel goed dat het dan pijn doet.. Hopelijk ga jij haar snel achterna meid!! Maar tot je een posi test hebt, zullen zulke berichten toch steken Leef met je mee hoor lafemme Wat rot dat je zo'n last van je maag hebt. Bekertje warme melk nemen? Helpt bij mij altijd goed voor mn maag.. Leuk dat je neefje er is, je had toch ook van t weekend al 2 kids te logeren? thanks voor de tip van sunblock. Is dat factor 50 ofzo? En heb je ook varianten met dagcreme 2 in 1? Zonnebrand is namelijk zo baggervet, en ik heb al zo'n vet koppie 8) Essie Mijn NOD is vrijdag *oehoe spannend* Het is idd een drukkend gevoel, heb ik al de hele week. Hoofdpijn dus erbij, net ook duizelig. Ach, we voelen zoveel Leuk hoor dat je zo voor me duimt Maya Noem eens wat woorden die wij maf hebben? Ben wel benieuwd! Zelf heb je dat niet door he, want je weet niet beter.. Ik zag dat jij t lijstje in had gevuld, leuk hoor!
Julia, spannend hoor vrijdag al je NOD.. hoop kwaaltjes dus..!! hier draaien de duimen ook voor je!! Maya, ben ook wel benieuwd!! haha
ziezo meid, al even wat aangeduid! op onze huwelijksreis hebben we enorm gelachen met bakkie patat! muhahahaha
Ja bij bergen aan zee! Shocking ja! Zou het weer aangestoken zijn? Hoorde dat het in het najaar ook gebeurd was, en toen was t vermoedelijk aangestoken. kom jij er uit de buurt JCY?
Bedankt voor het duimen draaien JCY! Kan ik wel gebruiken! Alleen probeer ik alle kwalen beetje met korreltje zout te nemen he, beetje zelfbescherming Maya: idd hilarisch als je het zo bekijkt! Hou ons op de hoogte haha!
Uhmm, Het scheelt niet veel Want alles wat met Ajax te maken heeft dat mag niet gezegd genoemd of gedragen worden Nee hij heeft een seizoens kaart voor vak S Dus met thuis wedstrijden en belangrijke bekerwedstrijden is hij er idd te vinden. En ik soms ook
Whahaha snotvod kende ik al gebruik ik ook altijd Maar protvod *proest* lig in een deuk.. Owhja weetje hoe ze hier in den haag een gyn. noemen?? Een kuttenkijker Heb ik ook zo om moeten lachen ( kom namelijk zelf niet uit den haag )
@Julia... Nee, kom er niet direct uit de buurt.. ik heb er zaterdag een afspraak om een strandrit te gaan maken door de duinen en over het strand.. ben alleen bang dat dat nu niet doorgaat... Niet dat dat het ergste is hoor.. Hoop voor de mensen daar dat het nu snel onder controle is en dat het niet overslaat naar de huizen en winkels..
O ja, heet zeker 020 of de joden he. Ik heb er ook zo eentje thuis! Stelletje kleutertjes! Is ie zeker ook zeer verontwaardigd over het gedoe rond de bekerwedstrijd ajax-feyenoord? Missch moeten ze zonder publiek spelen... Maya: die zijn ook grappig, alleen die van het slipje zie ik de logica nog niet in.. Jullie hebben wel echt een mooi taaltje!
Whahaha idd 020 joden neuzen..En de bekerwedstrijd joden hadden niet mogen komen ( maar daar ben ik het enigszins mee eens omdat het nooooooiiiiit goed gegaan is waarom nu wel?? ) En idd kleutertjes Maarja hij zn ding en ik mn ding
hihi sorry meid, maar zo in detail ga ik het niet uit de doeken doen laat je verbeelding maar werken zou ik zo zeggen! girls nu ga ik jullie echt laten hoor! tot morgen!! xxx
Nou idd JCY, je zal er maar wonen, en uit je huis moeten, niet wetend wat je later aan gaat treffen.. Zo meiden, ik ga weer ff verder met uitzendingen gemist te kijken van flikken maastricht. Had dit nooit gevolgd, blijkt dat dit enorm verslavend is. Mijn vent is niet thuis vanavond, dus ik kan aflevering na aflevering bekijken, heeeeerlijk! Had net Ben&Jerry mn beste vrienden in huis gehaald. Van mijn favorite smaak hadden ze low fat, ik had die dus genomen, leek me handig. Nou nou nou, wát een teleurstelling. Smaakt nergens naar in verhouding met de echt volvette variant, die is pas verslavend. Dan gaat het lekkere opnieuw voor het lijntje hihi!
Whahahaha lowfat things sucks smaakt echt nergens naar..!! Zelfde met cocacola light BLEGH ik ga ook ff uitzendinggemist van tienermoeders kijken op sbs6 Meiden fijne avond en ik spreek jullie morgen
Nou idd! Je moet gewoon af en toe genieten van het goede leven, en dan van het echte spul! Anders is het nog zonde van alle caloriën als je spul eet wat het net niet is Is dat interessant van die tienermoeders op sbs?
Goeiemorgen meiden, Ik heb nog steeds last van mn maag! Ik word er gek van. Ik heb zo een klant, daarna naar de markt en dan ga ik mooi de tuin in een dutje doen Juul, het klinkt erg goed hoor jouw symptomen! Ben zo benieuwd. En sunblock is inderdaad factor 50. Essie volgens mij vroeg jij dat, of er ook 2in1 is. Maar niet met zon hoge factor. Je moet dan echt eerst de dagcreme en daaroverheen de sunblock. En als je naar Turkije gaat moet je echt goed smeren hoor! Want pigment kom je niet makkelijk vanaf En op het eten daar letten he Wel lekker zeg, hoe lang en waar ga je heen? All inclusive? Kuss