Ronde 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Julia82, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hihi ik vind t ook b*llsh*t

Mensen in mijn omgeving zeggen ook je bent er TE veel mee bezig nou ze kunnen hoog de boom in :p

2. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Hoi meiden,

Mag ik me hier ook aansluiten?Wij zitten nu in ronde 7 en idd elke maand wordt het frusterender!Ik dacht vorige maand echt zwanger te zijn.Ik had bepaalde symptomen die mij het gevoel gaven.Maar je lichaam kan je zo voor de gek houden.

Ik vind het trouwens ook heel irritant dat mensen steeds zeggen, en ben je al zwanger?Alsof je bij elke poep en scheet zwanger raakt.
    Zo, dat wou ik ff kwijt.... Heerlijk;)

Kuss

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hihi idd Lafemme dat ken ik ook en en ben je al zwanger....!!!

GRRRR vervelend

4. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Ha meiden!

Nou ik ben het dus met jullie eens over het er wel of niet mee bezig zijn. Het is zo flauw als mensen het zeggen, alsof het allemaal je eigen schuld is ofzo

@La femme:
    Welkom! Tuurlijk mag je mee schrijven! Het werkt voor mij echt om lekker van je af te schrijven en te delen met meiden die weten wat het is! En als we het hebben over bij elke poep en scheet zwanger worden: hoe vaak zie je het niet op tv of in een film: 1x sex gehad, en ze zijn gelijk per ongeluk zwanger, nu denk ik ook elke keer: yeah right, alsof het zo werkt.

@suikerboon: pfff wat spannend meid! Is je cyclus altijd heel gelijkmatig normaal? Ik denk dat je nu amper meer aan iets anders kan denken of niet?! Hou ons op de hoogte!

@ Lara:
    Voor jou ook alweer spannend. Ik heb de laatste dagen voor mijn NOD altijd dat ik de kriebels krijg. Zeker de laatste dag, heb ik bijna zoiets, laat die ongesteldheid maar komen, dan ben ik uit de onzekerheid!

Gister waren we bij een groep vrienden. Een van de meiden is zwanger, dus ik zei, breng die baby straks maar lekker bij mij hoor als je eens met je mannetje samen weg wil! Begint een andere vriend ook ineens: leuk he een baby, willen jullie er ook niet eens 1? :$Sjonge jonge, hij moest eens weten! Heb er maar een grap van gemaakt dat ik er niet aan moet denken. De genen van mij en mijn man gecombineerd: dat moet een ramp worden :D Best bizar dat mensen zulke dingen zeggen. Al moet ik er voor de eerlijkheid bij zeggen dat ik zelf ook best dingen kan vragen of zeggen waar anderen echt met de mond vol tanden staan :)

5. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    JCY als jij het recept krijgt, mail het ff door wil je, altijd handig ;)

6. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    O en Jeem: jij flink KLUSSEN vanavond zag ik :D:D:D Effies die beentjes omhoog houden voor een uurtje,kan het niet meer missen :p

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hahaha dat laatste ken ik ook julia en ook wij maken er altijd een grap van... Maar ondertussen moesten ze eens weten ;)

Ik hoef gelukkig nopg maar een uurtje te werken ben t zooo zat bah..!!

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Hahaha ja ik doe mn best :p

Morgfen en overmorgen ook nog maar ffkes you never know ;)

9. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Ohja, en dan doen wij er alles aan om zo gezond mogelijk te eten en niet teveel te drinken (ik drink eigenlijk nooit alcohol) en dan zijn er mensen die als een ketter roken en tegen alcoholist aan zitten in 1x zwanger.Dan denk ik, wat is het oneerlijk verdeeld zeg.

Een ex-collega van mij was een paar jaar geleden zwanger en maar door blijven roken he. Ik heb er wat van gezegd dat ik dat ik niet vond kunnen. Gaf ze als antwoord: Ja, maar ik rook wel wat minder hoor... Nou dan gaan bij mij de haren recht overeind staan he:x

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Nou idd dat vind ik dus ook!!

Tis zo oneerlijk verdeeld!!

11. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Ja! Je kan daar soms zo kwaad om worden he! Voor sommigen is het zo van zelfsprekend, we nemen ff een kind hopsa :$ En sommigen zijn er nog geeneens blij mee ook..

Wat je zegt La Femme, je leeft super gezond. Ook wel frustrerend he, je laat allerlei dingen en het levert (nog) niks op... Ik drink ook geen alcohol meer, sinds we een kindje willen. Niet dat ik daarvoor zoveel dronk, gewoon af en toe een wijntje. Nu was ik afgelopen weekend ongesteld geworden. We hadden een gast te eten, die had een flesje wijn mee gebracht. Ik heb lekker ff een glaasje mee gedronken! Was het ff zo zat om dingen te laten en dan toch elke keer ongesteld te worden!

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Kun je na gaan zelfs mijn gyn word daar kwaad om hihi..
    Hij zegt ik krijg soms mensen binnen die willen een kind zijn 2 mnd bezig komen dan weer terug... Hij zegt en als ik dan vraag hoe vaak ze sex hebben zeggen ze 1x per week of 1x per 2 weken.. Uhhh halloooo wat denk je dan zelf..!!

Ik neem nu gewoon af en toe een wijntje echt heel zelden.. Maar ga het echt niet helemaal laten vallen ( in t begin wel gedaan ) maar stop nu pas helemaal als ik echt zwanger ben..!!

13. Jcy

Jcy Actief lid

2 okt 2009
    146
    0
    0
    Ik probeer ook minimaal te drinken, maar als ik een feestje heb dan drink ik wel een glaasje mee..

Verder leef ik ook gezond, veel groente en heb flesjes Knorr Vie voor als we even een dag niet aan groente toekomen en daarnaast krijgt mijn vriend Centrum tabletten, zelf slik ik foliumzuur en af en toe een vitamine tablet omdat ik over het algemeen al veel groente en fruit eet.

14. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Na het verhaal van Lara over vitamine c, foliumzuur en zink, dat die ervoor kunnen zorgen dat zaad sterker word, heb ik eens op google rond geneusd. Maar inderdaad, het is zeker de moeite om je man wat van die vitamientjes mee te geven! Die van mij eet dus wel groente, omdat ik gezond kook, maar hij eet verder nooit fruit enzo.
    JCY, jij geeft je man dus ook multivitaminen? Ik had ze nog staan, de gewone multivitaminen, even gekeken, en daar zitten al die 3 stoffen wel in. Ga ik dus ook maar ff bij zijn bordje leggen vanavond :D Ik weet helemaal niet of er wat mis zou zijn met zijn zaad, maar ja, weer zo'n gevalletje van baat het niet dan schaad het niet he! Wat we er allemaal niet voor over hebben he meiden!

Over waar we net over gekletst hadden, dat mensen zeggen dat je er niet teveel mee bezig moet zijn: er staat een topic in dit forum hierover. (topic heet: graag begrip gevraagd voor meiden waarbij het niet lukt) Een meisje verteld daar hoe gefrustreerd ze er van raakte dat mensen dit zeiden, terwijl zij medische problemen heeft. SJonge, heftig verhaal, en ook wel herkenbaar. Alleen besef ik dan haar verhaal las, dat ik eigenlijk nog niks te klagen heb met mijn ronde 6. Ben eigenlijk nog maar 4,5 maand bezig. Begin oktober gestopt met de pil, begin november ervoor gegaan. Zo lang is het nog niet. Dat relativeert alles ook weer he. Maar daar tegenover staat wel dat je het gewoon kut mag vinden vind ik, dat het nog niet is gelukt.

15. Jcy

Jcy Actief lid

2 okt 2009
    146
    0
    0
    Hi,

Ja ik geef mijn man multivitamine en inderdaad baat het niet dan schaadt het niet!! :)

Ik heb dat topic ook eens gelezen ja.. Ik hoop niet dat ik me daar hoef aan het sluiten.. heb veel bewondering voor die meiden!! Wat moet dat moeilijk zijn..

wij zijn in augustus gestopt met de pil alleen mijn cyclus is waardeloos.. hopelijk aanstaande donderdag mijn ei.. dan zit ik op dag 23.. Dit is de eerste ronde dat wij werken met ovulatietesten.. ben benieuwd.. net de eerste test met een lichte streep YIPPIE.. de andere waren vorige week nog spierwit, dus hoop een goed teken!! Dus blijf deze week nog even doortesten.. heeft iemand van jullie ervaring met ovulatietesten?

16. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    He JCY

Ik zie aan jouw handtekening dat jij best wel lange cycli hebt. Lekker in ieder geval dat je je ei "aan ziet komen"! JIj had toch al 2x vmk gehad? Lijkt me echt heel rot, ik denk dat je daar heel onzeker van word of niet?

Ik heb geen ervaring met ovulatietesten, ik kijk altijd naar mijn afscheiding. Ik denk dat ik het daaraan goed kan zien, omdat na de slijmpiekdag het altijd exact 15 dagen duurt dat ik weer ongesteld word. DUs ik denk dat dit voor mij een goede graadmeter is. Andere meiden heb ik er al wel over gehoord, volgens mij o.a. Jeem

liefs!

17. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik heb dat topic idd ook gelezen brr krijg er kippenvel van hoor echt respect voor die mensen!!!

En ik heb 2x ovu testen gebruikt 1x had ik mn ei gemist
    en 1x heb niet doorgetest want ze waren op :S
    Als het deze maand weer niet raak is dan ga ik ze wel goed gebruiken

18. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Hoi, ik gebruik wel ovutesten.
    Vorige maand van CB en ik had een smiley:)
    Maar ze zijn zoooo duur.

Ik heb nu van sensitest besteld.24 stuks met 3 zwangerschapstesten en een ovualtieschijf voor €26,00.
    Nou dat is wel de moeite waard.Kan je gewoon via internet bestellen en het past door je brievenbus, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven. Op de envelop staat ook niet wat het is. Weet de postbode tenminste ook niet waar je mee bezig bent;)

19. Jcy

Jcy Actief lid

2 okt 2009
    146
    0
    0
    Hi,

Ja die van clearblue zijn inderdaad lekker duidelijk, maar wat je zegt wel enorm duur.. met mijn cyclus is er namelijk geen beginnen aan.. in het begin 1x gebruikt maar ei niet gevonden..

Ik heb ze nu ook op het internet besteld bij testjezelf.nl, mocht het niet lukken volgende x die van jou proberen.. € 26,00 is een mooi bedrag voor zoveel testen ;)

@Julia, inderdaad 2x vmk.. eerste keer ga je er niet vanuit dat het fout gaat, je houdt er rekening mee, maar ging er niet vanuit dat het bij mij zou gebeuren en 2e x dacht ik nu zal het wel goed gaan, want hoe groot is de kans dat het 2x weer fout gaat.. enorme klap in mn gezicht dus toen het weer fout ging.. nu gaan we voor 3x is scheepsrecht ;) zal op het begin wel erg onzeker zijn maar we blijven positief!!

20. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Echt ontzettend rot voor je joh! Idd 3x scheepsrecht! Over die onzekerheid: dat is wel zo ja, alleen heb je geen reden om te denken dat het eerder mis bij jou zal gaan als bij een ander toch?! De eerste 3 maanden zijn bij iedereen altijd wat meer onzeker.. Maar als je dan eens de 12 weken gepasseerd bent, zal het wel een pak van je hart zijn!

Deel Deze Pagina