Ronde 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Julia82, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Nou idd.. Maar ik probeer mezelf strak voor te houden dat het niks is joh, anders ben je weer zo teleurgesteld.. Was het leuk met je neefje?

Linda, hoe gaat ie met jou? ALweer bijgekomen van je test?

Lara, heb ze ook ff opgezocht op de www, errug schattig!! Ik heb ze weleens real life gezien!

Jeem, alles al geregeld?

Essie, hoe voel jij je?

Vanavond ga ik lekker met mn vriendinnetje naar de film "de gelukkige huisvrouw" Lekker dramatisch over postnatale depressie en horrorbevalling :D:D Heerlijk janken dus,kan ik mn overtollige emoties kwijt.. hihi! Lekker malthesers knabbelen, ff lekker genieten! Jullie nog plannen meiden?

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Geregeld voor mn bruiloft neeee nog lang niet hihihi

In grote lijnen wel maar er is nog niks betaald :)
    Maar dat komt goed de dag zelf is geprikt ondertrouw eind deze maand regelen dan praten met de ambtenaar en dan gaan we pas betalen :D

3. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    hoi meiden!
    jullie hebben vandaag weer een paar pagina'tjes vol gebrabbeld :)

lara, super lieve kuikentjes!!! whiieeee!
    linda, zolang er geen bloed is, is er hoop he meid! een vriendin van me pas na 13 dagen overtijd posi getest!
    julia, superspannende dagen voor je! ik duim hoor!!!!!

4. essie87

essie87 Actief lid

17 mrt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    juul, ik las ook altijd over obstipatie... maar ik heb last van diarree haha... lekker verhaaltje.. Tis niet heftig maar toch...
    Verder alleswel goed... Echt ups en downs. Erg emotioneel. Vanmiddag heel de middag zitten janken om een liedje (jaja een liedje haha) kan erg kribbig reageren vooral op manlief. Later elke keer spijt van pfff... En soms ga ik weer aan enge dingen denken en dan ist helemaal gedaan.
    Maar vaak voel ik me ook helemaal super. Het wisselt echt enorm haha.
    Verder niet erg last van kwaaltjes... Vandaag wat drukbuiken en steekborsten :p (die zijn trouwens al wel wat gevulder :p had al niet te klagen maar nu lijkt het soms net op implantaten hihi)
    Het is nog steedslastig om het mijn ouders niet te vertellen...

@Jeem heerlijk :D limburg!!! wil ik ook graag eens heen!! Is het eigenlijk toen nog goedgekomen met dat belastingsmeneertje??(toch??) Ik woon trouwens nu niet meer in zoetermeer, maar in zeeland. oww zo rustig *zucht* hihi

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey Essie,

Nee niet goed gekomen met het belasting meneertje maaarrrrrr vandaag wel de brief binnen over onze maandelijkse teruggave dus in mei hebben we het EINDELIJK..!! Dus kan nu toch al iets meer genieten hoor ;)
    Wat betreft de boobies... Ik ben echt bang dat als ik zwanger raak dat ze huggggeeee worden... Zijn ze nu al :( Dus ja...

@maya ja wij babbelen wat af hier hoor met zn alle ;)
    Gezellig clubje zo :D

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ow en hoeeee kom je in hemelsnaam in zeeland terecht Essie???

Ik kom oorspronkelijk uit breukelen ( vlak bij utrecht ) maar beide ouders zijn hier in Den haag geboren dus toen mijn ouders gingen scheiden is mijn moeder weer terug gegaan omdat haar vader ( mijn opa ) hier nog woonde en heel ziek was...Mn moeder woont inmiddels in almere en ik ben blijven plakken in den haag :D

7. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welterusten meiden!!

Juul, morgen is je NOD!! Spanneeeeeend!!

*duimduimduim*

8. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen!

Julia, je banner geeft aan "1 dag overtijd" :)
    Hou je ons vandaag wel op de hoogte van elk toiletbezoekje? :D
    Succes meid!!!!!

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Goede morgen dames

Juuullll spannennnnnd we want to know :D:D:D

Nou meiden ik ga mn koffertje pakken en genietennnnnnn
    Meiden ik spreek jullie zondag enneee hou me op de hoogte :D:D

10. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    julia, t kan n symptoom zijn, heb t wel eens gelezen dat je maag al n beetje 'opgeschoven' wordt en daar van kun je ******* krijgen :);) duim voor je!!!

oooooh we hebben gister de kuukskens opgehaald :D:D
    ben weer verliefd hahaha
    ze lagen gisteravond op mn schoot te slapen zo sweet..
    zou vant weekend ff een fototje plaatsen :)

11. Mum83

Mum83 Actief lid

23 jan 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Ik ben inmiddels ook bij ronde 6 beland...

Liefs

12. LaFemme

LaFemme Bekend lid

15 okt 2009
    755
    0
    0
    Hey meiden, ik moet zo naar mn werk dus ff snel berichtje.
    Juul, ga je al testen of heb je al getest? Ben zoooooooo benieuwd:D

Lara, wat superschattig kuikentjes. Stuur snel een foto!

Jeem, ga lekker genieten van het weekend en misschien komt er wel een liefdesbaby van;) Je zit net in je ei periode. Lucky you:)

Woman, lang niks gehoord, hoe gaat t? Nog steeds last van bruinverlies?

Nou meiden,fijne dag en misschien tot vanavond. Ik moet tot 21.00uur werken:(

Kuss

13. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel plezier Jeem!! En idd: doe je best! :D

lief hoor Lara, die kuikentjes! Ben benieuwd naar je foto :)

14. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    jeem, have fun meid!!!
    lara, echt foto posten hoor! konden ze maar zo kleintjes blijven he! :)
    juul, hou je ons op de hoogte???

joepie ik mag vant weekend met men sensitesten beginnen hihi!!! en verder ben ik nu thuis tot dinsdag, superrrrrrr :)

15. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    oh ja we zitten op onze 100e pagina!!!! :)

16. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Heeeej Ladies!!

Bedankt voor alle duimpjes!! Nog geen bloed gesignaleerd.. spannend. Zegt nog niks, word ook weleens smiddags ongesteld. Had net wel bij mn toiletbezoek dikke lading wit spul, zegt iemand dat iets? Is dat een teken dat mn ongi eraan komt?? Deze dag is het minst leuk van allen van de cylcus he! Ga lekker afleiding zoeken. Vooral omdat je ook van alles voelt lopen..

Mum: welkom! Balen dat je ongi bent geworden en alweer in ronde 6 zit...

Jeem: have fun!!

Linda: hoe staat ie er bij jou voor?

Essie: mooie verhalen, lekker labiel :p

17. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Juul, je bent er :D
    "dikke lading wit spul" :)D) zegt me niets, maar als er geen spatje rood of bruin door zit dan lijkt me dat best een goed teken!

Hier voel ik me inmiddels iets minder ziekig... Geen idee natuurlijk of dat pos of neg is. Wel nog steeds pijntjes/steekjes ed in buik en rug. Maar nu ik dichter bij NOD kom, kunnen dat natuurlijk ook de eerste memstruatiekrampjes zijn :). En owja, bij vlagen licht misselijk. Heb net een cappucino op en die lijkt ook niet erg goed te vallen :(

Ga je wachten met testen tot morgen of overmorgen (of nog later) Julia?

18. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    He meid!

Grappig, ik ben net in de stad met een Linda 2 bakkies cappucino wezen drinken, en ik voel ze met vlagen ook naar boven komen :D Heb ik daar toevallig met jou gezeten, en hebben ze wat door onze koffie gedaan :D:D

Ik voel ook krampjes enzo, dus heb wel echt het gevoel dat ik ongi moet worden. Maar ja, de dagen hiervoor was het ook zo en heb wel een lichtmisselijk gevoel. Niet zwaar, maar van die vlaagjes.. Pfff was deze dag maar snel voorbij ;) Heb net ff een "verdieping hoger" gecontroleerd :p Ik dacht missch vind ik daar alvast wat bloed, maar nog niks. Ik ga nog niet testen, op zn vroegst morgen. Ik word ook moe van nega testen namelijk, durf ik ook niet goed meer aan.

19. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    spannend meiden!!

hebben jullie echt dat misselijkheids gevoel, wat je ook hebt voor als je echt moet overgeven?
    Ik weet nooit zo goed of ik nou misselijk ben of gewoon n soort 'brok' in mn maag heb...
    Eigenlijk ben ik nog nooit 'echt misselijk' geweest zoals ik heb als ik echt moet overgeven :) (dat klopt ook wel ben nog niet zwanger geweest dus haha)

Dat witte spul ;) heb ik ook vaak als ik ongi wordt, dan is het eerst wit en wordt dan roze... en dan weet ik wel hoelaat het is...:(
    Veel witte vloed kan ook n teken van zwangerschap zijn dus hopelijk blijft t wit bij jou julia!!! :D

Ik zal zsm een fototje plaatsen van mijn kindjes haha ;)

20. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    welkom mum83!

Deel Deze Pagina