Ronde 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Julia82, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Jaaa Lara, foto foto!!

Niet dat je echt moet overgeven, maar dat je alles naar boven voelt komen, en dat gaat dan niet tot overgevens toe. Alsof je koffie wat heen en weer wandelt in je slokdarm ofzo :D Pfff op zulke dagen als dit zou ik bijna nog liever gewoon nu ongi worden, dan ben je van dat onzekere af..

2. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Hee meiden,

Kon het niet laten, ben snel naar de kruidvat gefietst, en testen gehaald. Test negatief :(
    Nog geen spoor van ongi te bekennen verder.. Pff dit is nu precies de reden waarom ik eigenlijk niet wilde testen ;)

3. essie87

essie87 Actief lid

17 mrt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeejj meiden!!

@ mum welkom!!!

@ juul... hmmmm witte hoop afscheiding... komt mij bekend voor... hihi (heb het nu nog steeds best erg..) ben zo benieuwd!!! ga je morge teste?

@ lindaatje, voor jou wordt het nu ook spannend!! enne je hoeft niet perse echt misselijk te zijn hoor. Heb ik ook niet. Wel soms zwaar gevoel eigenlijk beetje in slokdarm haha. Niet dat ik moet spugen, maar het zit me wel hoog. Boer ook wat vaker. *(anders deed ik dit eigenlijk nooit tenzij ik prik ophad)

@ jeem . Tjah mijn vader ging hier in zeeland werken en toen zijn we maar meeverhuisd i.v.m. reistijd maar nu, 14 jaar later werkt hij weer in den haag en wonen ze nog steeds hier haha en tjah ik heb mijn manneke hier ontmoet. en die wil nie verhuizen na de randstad :(

@ lara wauwww owww zo lieeefffff kuikentjes!!! zeker wel een foto erop zetten hoor!! ben nu ook helemaal gek van die lammetjes vind ze zo snoepig!! zag pas een babylam op zn mama liggen haha was wel grappig!!

@maya je klustijd is weer begonnen!! wiehhh maar als die testen nou negatief aangeven kunnen ze het wel eens mis hebben. Dat hadden ze van mij ook hihi dus gewoon klussen klussen en nog eens klussen :p

4. essie87

essie87 Actief lid

17 mrt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    NEEEEE JUUL!!!! Niet leuk!.. maar 1 ding. Het wilt niet altijd wat zeggen. maar ik snap je gevoel want nu benje weer boos op jezelf dat je het gedaan hebt. Maar geen enkel streepje?? missheeeeel licht?

5. essie87

essie87 Actief lid

17 mrt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    bovendien ochtendurine is beter he!! I.v.m. HCG. *knuffel*

6. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Neee :( Ik heb m heel erg tegen het licht gehouden, maar helemaal niks.. Meestal is het toch zo als de test nega is op je NOD, het echt wil zeggen dat je 9 van de 10x niet zwanger bent?

7. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Maar op de kruidvat test stond dat het niet uit maakte :(

8. essie87

essie87 Actief lid

17 mrt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee maar de 1 maakt sneller HCG aan dan de ander. En ochtendurine is geconcentreerder dus voor een test makkelijker. Maar het klopt dat dat er wel op staat dat het ook midden op de dag kan.
    Maaruh is heb wel eens gehoord dat er iemand pas 13 dagen na de NOD positief testen. Maar snapjou hoor juul!!
    kan het ook niet uitstaan!!

9. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Bedankt Essie, lief!
    We zullen "de rode duivels" zoals ze dat zo mooi noemen maar afwachten. Ik ga i.i.g. niet morgen weer testen, ik wacht wel even..

10. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Enne, heb altijd het gevoel dat die uitzonderingsverhalen nooit op mij van toepassing zijn ..

11. essie87

essie87 Actief lid

17 mrt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha snap wat je bedoelt!! *hug* Ik doe het trouwens nu wel (ben bang voor miskramen *zucht*). Ik snap hem al. Positieve uitzonderingsveralen pas je niet toe op jezelf en de negatieve wel. Ik leef met je mee juul! Ga j nog wat leuks doen?

12. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Kan me goed voorstellen Essie, ik denk dat ik dat ook zou hebben. Wat een stresskipjes zijn we toch he!

Vanavond gaan we lekker met een vriendengroep weg, dus das wel gezellig en geeft afleiding. En maar afwachten dan..

Missch heb ik mn ei ook wel verkeerd ingeschat. Ik doe het altijd aan de hand van cervixslijm in combi met buikpijn. Had nu 2 dagen nadat ik het dacht, ook weer van dat slijm, en een week later weer :( Beetje verwarrend allemaal..

13. Marrie1980

16 apr 2010
    15
    0
    0
    Hai meiden,

Na een tijd jullie berichten te hebben gelezen, toch maar eens een reactie. Fijn te lezen dat iedereen er zo ontzettend mee bezig is. Ook ik ben er dag en nacht mee bezig. Nu is mijn situatie wel iets anders, want mijn vriend is er nog niet aan toe. We doen "voor het zingen de kerk uit" toch blijf ook ik stiekem hopen, aangezien je ook van voorvocht zwanger kan worden. Ben ondertussen al een jaar gestopt met de pil.

14. essie87

essie87 Actief lid

17 mrt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiske gewoon ffkes afwachten (klinkt zo makkelijk...) en inderdaad even afleiding!! wel fijn zo vanaaf!

15. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Thanks Essie. Ga jij nog iets leuks doen vandaag?

Welkom Marrie! Is rot he als je vriend nog niet wil en jij wel. Ik was er ook een paar maanden eerder aan toe dan mijn man. Ik vond dat echt een rot tijd.

16. essie87

essie87 Actief lid

17 mrt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marrie welkom!!
    Weet je vriend dus wel dat je gestopt bent met de pil?
    Dan is er in ieder geval al een stap! Maar ik snap jou haha zou ik ook hebben, die stiekeme hoop! Maar kan je nie net alsof doen alsof je je vergist in vruchtbare datum??? hihi EVIL!! nee das niet zo eerlijk eigenlijk...

17. essie87

essie87 Actief lid

17 mrt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ga waarschijnlijk naar een vriendin van mij.. Eigenlijk ga ik geewoon want heb afgesproken. Maar heel gek heb er allemaal helemal geen zin in. wil alleen maar hangen op de bank... :S en ruziemaken met mijn man :p haha nee hoor dat laatste niet. Maar die vriendin weet ervan dat we gestopt waren met de pil.. dus en ze houdt volgens mij in dr agenda bij wanneer ik ongi wordt haha dus die zal dr wel naar vragen.

18. Marrie1980

16 apr 2010
    15
    0
    0
    ja, dat legt wel een druk op je relatie. Grappig als je de symptomen leest die iedereen heeft. Komen ontzettend bekend voor. Raar dat je lichaam je zo in de zeik kan nemen.

Essie, gefeliciteerd. Zie dat het jou wel is gelukt :)

19. essie87

essie87 Actief lid

17 mrt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Danku marrie!!! :D (morgen een week gelee, en die tijd kruipttttt!!!!snik) Ben wel heel blij dat ik mag blijven meepraten !! Zijn allemaal liefies hier!! Owjah ik ben volgens juul de voorlicher hier hihi :)

20. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Jij bent ook een liefie!!

Succes bij je vriendin! Herkenbaar, soms is niks heerlijkers dan lekker thuis op de bank hangen,ook al zijn je vriendinnen nog zo leuk

Deel Deze Pagina