Ronde 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Julia82, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Tuuurlijk, kom er gezellig bij meid!! Het is hier onwijs gezellig met alle meiden in dit topic..:D, maar dat merk je vanzelf ;)

2. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Hoi meiden!

Welkom nieuwe meiden!

Hier nog steeds niks :( Als ik me verrekend had in mn ei, zou het vandaag moeten komen.. we wachten af. Kan je vertellen dat ik het niet meer leuk vind nu..Ik ga nog niet testen, vrijdag nog negatief getest, dus ik kijk nog even..

Meiden, ik moet alweer weg, kwam even snel kijken hier.. Druk weekendje! Morgen weer meer tijd, en klets ik weer bij met iedereen. Veel succes iedereen, Linda, voor jou ook zo spannend!! Women, balen meid, maar nu gewoon weer lekker verder sexen, je weet nooit wanneer je ei precies is, en wanneer ie nog bevrucht kan worden..

kusss

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Goedemiddag meiden...!!

Zoooo weer terug van weggeweest wat heb ik genoten zeg ( op de schimmelkaas na :p ) Ben lekker verkleurd doot het mooie weer :D maar dat mag ook wel moet bruin worden voor 8 september :p

@ juul nog steeds niks jij maakt t spannend zeg..!!

@ Dikkebuik Welkom..!!

4. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Bedankt ja het is hier vast gezellig:D

Heel veel liefs

5. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgenvroeg testen misschien Julia? Je HCG verdubbelt elke twee dagen, dus mocht je zwanger zijn, dan is die morgen veel hoger dan afgelopen vrijdag... Spanneeeeend!

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meiden,

@ Lafemme,
    Ik kijk altijd uit met "zonnen" ben een halfbloedje en verbrand niet snel des ondanks smeer ik me altijd in met factor 5 of 10 ;)
    En ik snap als geen ander hoe je je voelt meid!! Tis klote voor jou en moeilijk voor jou maar toch moet je blij zijn:(:(

Toen ik na bijna 18 weken zwangerschap geen kindje meer had belde mijn vriendin 4 dagen later doodleuk op dat ze zwanger was ( moet wel zeggen dat een hoop mensen in mijn omgeving niet wisten dat ik zwanger was ) Ik heb echt jankend de telefoon opgehangen :$:$
    En kon helemaal niet blij zijn voor haar ( heel gemeen van me maar wel waar ) Ik heb haar later uitgelegd wat er gebeurd was toen snapte ze het wel maar in eerst instantie was ze echt boos op me ( logisch ) Zelfs nu hoor als ik hoor dat mensen om me heen zwanger raken baaaaaaallllll ik als een stekker ben dan ook echt jaloers en hoe moeilijk het ook is ik probeer echt blij voor ze te zijn en meestal na 1 baal avondje ben ik dat ook echt wel

7. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeem, heftig hoor :( Maar waarom wisten mensen niet dat je zwanger was, terwijl je al op 18 weken zat?

8. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier nog steeds niet doorgebroken meiden :( Alleen als ik een grote boodschap doe (sorry voor de taal, maar ach, dat zijn we hier wel gewend van elkaar toch? ;) ) komen er druppels helderrood bloed... daarna alleen maar bruin of niets... :(

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    @ Lindaatje,

Ik had destijds een heel "leuk" vriendje ( Lees een ****** die ik nu nog letterlijk een tuintje op zn buik toe wens :) sorry voor de groffe taal maar tis wel zo :) ) Door hem had ik met niemand meer contact ( ook grotendeels door mijzelf ) Dus toen ik zwanger was wisten alleen zijn vrienden en familie het en bij mij niemand...

10. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Hoi meiden!!
    Wat is er weer veel gekletst!!!
    t lukt me niet om op iedereen te reageren maar Juul wat irritant dat je nog steeds geen zekerheid hebt!!!
    Je wilt of een posi test of ongi maar dit is niet fijn he..
    *knuffel*!!

Ik heb vandaag met de kuikentjes op het gras gezeten (ze zaten onder een kooi zeg maar) en daar genoten ze lekker van het warme weer! zo lieff.... neem ze elke avond op schoot zodat ze goed tam worden! Wilde net een fototje oploaden maar kom er dus achten dat mn broertje het kabeltje nog heeft :( Hopelijk krijg ik die van de week weer terug zodat ik een foto kan plaatsen! :)

Kreeg gisteravond een smsje van die zwangere vriendin van me, ze is bevallen!!! Heeft een gezond meisje op de wereld gezet :Ferra!
    Ga van de week even kijken :)

Ga nu Frans Duijts kijken :D
    Tot later!!!

Kussziieesszzz

11. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff heftig zeg Jeem... Heb je ook enig idee hoe en waarom het na 18 weken is weggegaan? Vervelend idee zeker, helemaal nu je met je huidige vriend zwanger wilt worden...

12. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja helaas wel :(

Maar niets medisch dus weet dat de volgende keer wel goed "kan" gaan ( kan altijd mislopen als er iets mis zou zijn natuurlijk ) Maar bij mijn vorige zwangerschap was mn beebje kern gezond

13. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    He dames!!

Een tijdstipje waarop ik zou moeten slapen, maar ja, dat lukt even niet, kan ik mooi ff het forum checken! Het word me allemaal een beetje te spannend, dat helpt niet om de slaap te vatten. Word ik wakker, en dan ren ik eerst naar de wc om te kijken of er al wat is. Duss nog steeds niets. Met manlief afgesproken om dinsdagochtend te testen als er maandag dus nog niks komt.

@lafemme
    Wat rot zeg! En idd zo dubbel, omdat bij je zus ook niet alles vanzelf ging.. Moeilijk om je dan goed te houden op zo'n moment! Heel veel succes bij de gyn!!!! Laat ff weten hoe het is gegaan.

@linda
    Hoe hangt de vlag er bij jou bij?? Ook spannend hoor dat het niet door zet! Je had volgens planning toch gister ongi moeten worden? Duimduim!

@jeem
    Pfff lijkt me zo vreselijk, sowieso om een miskraam te krijgen, maar zeker als je al wat verder bent. Het is dan echt al een mini mensje. Ik kan me voorstellen dat je dan ook echt een soort moet bevallen, of niet? Heerlijk dat jullie zo genoten hebben van je weekendje weg!

@maya
    geslaagde bbq gehad?

@lara
    Ik ben zo benieuwd naar je kindjes!!!:D ALs je je kabel weer hebt: foto foto foto!!

@women
    nog x kunnen klussen?

@jcy en essie
    hoe gaat ie met jullie meiden?

14. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    @ Lindaatje je maakt het onwijs spannend joh :D
    Hoop zo voor je dat het ook raak is..!! :D

En ja idd je moet gewoon bevallen tenminste moet.. Geloof dat je tot 15 of 16 weken nog curretage kan laten doen.
    Weet er zelf niet zo veel meer van hoor was compleet van de kaart toen het allemaal gebeurde. Ik heb het kindje ook niet gezien wilde ik niet. Maarja ik zeg maar zo alles gebeurd met een reden en dit dus ook..

Zo ik ga weer lekker werken :( Heb geen zin maarja het moet he.

15. lindaaatje

lindaaatje Actief lid

17 aug 2009
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
    Werk ze Jeem!

Julia, jij maakt het onwijs spannend zeg! Niet kunnen slapen is zelfs een kwaaltje... hihi. Ik hoop echt zo ontzettend dat het raak is!

Hier vind ik het niet spannend hoor. Ben ervan overtuigd dat het mijn ongi is... alleen nog onwijs licht. Heeft iemand dat wel eens gehad tussendoor?

16. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    ik vind het niet meer leuk :(:(:( Ik denk dat ik vandaag echt ongesteld moet worden. Heb buikpijn. Maar aan de andere kant heb ik ook al 2 dagen niet gepoept, dus dat kan het ook zijn incl alle lucht die beneden rond dwarrelt in mn darmen. Ben nu maar koffie op mn nuchtere maag aan het drinken, zodat het hopelijk door gaat lopen. Straks rijles, pfff als ie maar niet zo piep doet, want dan word het zeker weer janken geblazen. Voel me na 4 dagen spanning een beeeetje labiel.

Werk ze allemaal!

17. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey Juul,

Ik snap volkomen dat je er labiel van word hoor..!!
    Ik word al gek als ik 1 dag overtijd ben laatstaan 4 :D

Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt en weet waar je aan toe bent meid..!!

18. essie87

essie87 Actief lid

17 mrt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    jee juul tis wel gemeen jah op deze manier pfff snap dat je er gek van wordt!!! (ik wor hier al gek voorje *zucht*)
    Nou hopen dat die koffie ff helpt!!
    Enne heel veel succes met rijden! En alstiegemeen doet zeg je gewoon van tjah daar ben ik leerling voor toch? anders hd ik echt geen ls hoeven te nemen!
    Het is wel vervelend als je zo'n rij instructeur heb. Op die manier kan je nog ban worden voor rijden (heb ik ook gehad in het begin durfdeniet te autorijden terwijl ik wel geslaagd was, maar mijn moeder reed wel eens met me mee en die zei telkens oeee pas op oeee heb je dat wel gezien enz enz.)

19. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Hai meissies,

Jullie zijn liefies! Zo fijn he zon forumpje! Ik heb net de grote boodschap kunnen dumpen!! Nu borrelen er belletjes rond die je van buiten hoort in mn buikie

Is een goeie Essie, ff met iemand gaan rijden als je net examen hebt gehad. Zal zooooo blij zijn als het achter de rug is en ik van die kerel af ben! Was jou instructeur ook niet zon lieverd?
    Hoe gaat ie nu met jou? Al meer kwalen?

Jeempie: helemaal ontspannen na je weekendje?

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hey meid

Lang leve koffie op een nuchtere maag ;) Werkt nog beter als pruimen eten hihi..!!
    Echt duimen draaien nog steeds voor je..!!

En jaaa helemaal bijgekomen gelukkig en verbrand :( maar wel een lekker kleurtje gekregen hihi

Deel Deze Pagina