Ronde 6

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Julia82, 19 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Whaaa Juul en Linda jullie houden het onwijs spannend!
    Knap hoor juul dat je nog kan wachten met testen... kan me wel voorstellen dat je helemaal gek word. Was 1x 6 dagen overtijd.. maar wat werd ik er toen ook gek van zeg! Koppie op meis, hoop voor je dat je snel meer weet ;). Ik heb er wel een goed gevoel bij moet ik zeggen :D Ow en koffie werkt bij mij ook altijd erg goed, toen destijds nog met een cigaret, dat werkt helemaal... maar nu rook ik niet meer en moet ik het met koffie doen als ik niet kan ;)

Jeem, altijd weer balen hé als je zo'n heerlijk weekendje weg hebt gehad en dan weer aan het werk moet.. blegh! Wat een naar "verleden" heb jij zeg met het verlies van je beeb :(, moet vast een rot tijd geweest zijn!

Gistermiddag hebben vriendlief en ik nog even de liefde bedreven.. heb ik dan nog wel kans:)? Het slijm werd sinds gister weer iets witter? Zaterdag was het nog wel volop rekbaar en helder ;) hihi

Fijne dag vandaag meiden!!

2. essie87

essie87 Actief lid

17 mrt 2010
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    juul: hier alles goed, nog niet veel kwaaltjes... wel opgezette borsten en af en toe die drukbuikpijn... maar niets heftigs. Heb net gebeld naar de veloskundige.. Was ff een teleurstelling. Mag pas week 10 voor intake (=17 mei) en pas week 12 (2 juni) 1e echo. Ben misschien een zeikerd hoor Maar mijn vriendin mocht al bij week 7 1e echo en heeft week 9 haar 2e echo. Maar goed zij zit bij de gynecoloog... misschien dat dat anders is...
    acj jah... dan maar weer gewoon verder gaan...

3. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Gewoon door "sexen":D

Doe ik ook Whaha..!!

En achja iedereen maakt wat mee de een meer als de ander..!!
    En k zeg maar zo what doesn't kill you makes you stronger ;)

Heb geleerd van mijn verleden en de dingen die gebeurd zijn tsjah die zullen me echt niet nog een keer overkomen..!!
    Dat laat ik zelf niet toe :D

4. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H

Hihihi ja daar heb je gelijk in, maar vriendlief had nachtdienst en vannacht weer..

Goed van je dat je er zelf nu zo tegen over staat meid!!

5. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja owh balen zeg..!!

Nouja er zo tegen overstaat je kan wel depri gaan doen om wat er gebeurd is maar daar kom je ook geen steek mee verder ;)

6. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Jep i know.. maar ja, we zullen zien!

Dat is waar hoor. Van depri doen word je zeker niet beter van.. Maar toch is het niet voor iedereen altijd makkelijk om er zo over te denken ;)

Mijn eigen ervaring is dat je er harder van word..:)

7. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Trouwens ik moest wel lachen gisteren.. we hadden gesext en hij zegt "zo, ik ga nu ffies slapen en dan ga jij met je doos omhoog!":p.. ik dacht huh hoe kan jij dat nou weten dat dat goed is;)?! Hahaha waarschijnlijk weet vriendlief meer dan ik denk..:)

8. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    hahaha die van mij kwam gister ook al met een kussen aan zetten hahahaha Zio zegt ie ga jij maar even lekker met je kont op het kussen liggen

9. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    hihi women, supergrappig! moet echt wel lachen zijn als ie dat zo ineens zegt! :)

ladies, wat zou ik graag wat meer roze op dat lijstje zien! en juul en linda jullie houden ons toch in spanning hoor! ps: als je een week overtijd bent en niet ongi bent, kan je best even bloed laten afnemen bij je ha... ben je gelijk zeker!

hier is de bbq niet doorgegaan, we zijn lekker een terrasje gaan doen en daar wat gegeten hihi! vond ik ook best fijn hoor! en niet al dat opgeruim na het eten :)

10. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    @ Jeem: hahaha geweldig! Zo kom je er nog eens achter dat mannen er toch meer vanaf weten dan je denkt :p

@ Maya: Lachen was het zeker.. een totaal onverwachte uitspraak! hahaha Enne ik had ook graag wat meer roze op dat lijstje gezien, maar wie weet de aankomende ronde ;).
    Ach het was voor beide mooi weer toch? Een terrasje en ergens lekker eten is ook niet verkeerd ;).. als je maar genoten hebt :D

Moet zeggen dat ik trouwens ook al een aardig kleurtje krijg!!:)

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Hihi nou mijn mannetje is er heel erg mee bezig meer als mij denk ik soms hihihi. Wel heel lief hoor..!!

Ja ik heb ook een kleurtje.. ROOD..! Ben verbrand ( altijd als ik weer voor het eerst in de zon ga zitten ) straks word het bruin maarja ik moet ook bruin worden ;)

12. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    jeem, goed insmeren met aftersun he! of toch iets dat je huid goed hydrateert!

en idd ik denk dat onze mannen er vaak meer mee bezig zijn dan wijzelf, men ventje ook gisteren ineens: seg is het ni bijna uw eitje? dan moeten we gas geven he hihihi :)

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Jaaa smeer me heel goed in met aftersun :D
    Gelukkig had ik nog staan :D

14. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H
    Whahahahaha... nou ja, opzich krijg ik van mijn ventje niet het idee dat hij er meer mee bezig is als ik. Hij denkt altijd vrij nuchter, maar kan toch heel onverwachts uit de hoek komen. Zoals gisteren. Hij wil dan ook nog steeds dat ik de gyn bel ivm mijn rare menstruatie.

Ik ben ook al verbrand! Kreeg gister de opmerking "zo je bent nu al verbrand en de zon schijnt pas 2 dagen" hahaha

15. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    ladies toch, idd nu al verbrand hihi! ik heb al een mooi kleurtje, maar heb dit al een klein boostje gegeven toen het nog minder mooi was... lang leve de zonnebank zo af en toe eens! :)

mmm vandaag ook mooi weer, dus zo dadelijk even het stad in!

16. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    en women, anders moet je toch maar eens naar de ha of de gynea bellen ivm je cyclus.... kan nooit geen kwaad he!

17. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0
    Ha meiden

Jeem, knap van je dat je die houding heb t.a.v. je verleden. Het is wel de allerbeste houding, maar je zou ze de kost moeten geven die heel "slachtofferig" blijven. Je bent een stoer wijffie!

Women, zou best nog op tijd kunnen geweest zijn hoor, je eitje is 24 uur vruchtbaar, dus als ie turbo zwemmers heeft?! Plus soms is rekbaar slijm ook niet perse de dag voor je ei, staat niet helemaal vast. Meestal wel, maar kan ook zijn dat het 2 dgn erna is..Thumbs up!

Maya, terras is ook heerlijk ja, geen straf!

Wat schattig he die kerels! Ik heb er ook zo 1, altijd super nuchter doen: we zien het wel. Van dat zinnetje krijg ik ook echt een punthoofd. Maar als ik dan een kwaaltje noem is het ineens: o maar dat is wel een kenmerk hihi! Leest achter mn rug langs ook blijkbaar e.e.a op www.

RIjles ging gelukkig heel goed!! Geen gezeik gehad.. Ben af en toe flink misselijk nu.. Brandend maagzuur..

18. women21

women21 Bekend lid

13 aug 2009
    980
    0
    16
    Gehandicaptenzorg
    N-H

Nee weet ik ook wel, maar was er een beetje flauw van:).. Nog niet zo lang geleden ook al bij de gyn gelopen ivm lang (5wk) minimaal bloedverlies. Dus ik zei al tegen mijn ventje dat ik de volgende menstruatie even wil afwachten en als dat weer zo gaat als afgelopen keer dat ik dan weer bel :)

19. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Nou moet ik zeggen dat het wel even geduurd heeft voor ik zo kon denken hoor ;)
    Maar ach ik leef nog en moet genieten en dat doe ik ook.. Ik kijk terug naar mijn verleden en lach ZO hard want kijk wie ik geworden ben wat ik bereikt heb en hoe ik er bij zit ;)

20. Maya82

Maya82 Actief lid

9 nov 2009
    337
    0
    0
    België
    idd jeem, je bent een supervrouw hoor! echt chapeau!!!!

julia, dat klinkt toch echt als zwanger hoor! oh laat het ons hopen he! ik blijf duimen hoor!

nu maar even echt het stad in! tot straks meiden!

Deel Deze Pagina